ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ DZIESIĄTA

in #pl-dzieci4 years ago




ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ DZIESIĄTA.




IMG_5437.jpeg




POEZJA:
-Mamusiu! to Ci się spodoba!
-Co kochanie?
-Dzisiaj usłyszałem takie poetyczne słowa!
-Jakie?
-"Do rynny ścieka deszcz.."



TUTORIALE NA YouTube:
Szukam na YT wegańskich przepisów.
Wchodzi dziecko:

-Mimi, dlaczego oglądasz te dobre kobiety?



MAŁY KOTEK W DOMU:
-Oo, jakie ten koteczek ma mięciutkie zawieszenie! I ostre paznokcie!



MODA MĘSKA:
-Ja nie lubię jak mnie ubiera Tata!
-Dlaczego?
-Bo ja nie lubię jak mnie ubierają mężczyźni.



NA WAKACJACH:
-O, tam!! Patrzcie, tam! Aligotar!



PIERWSZA PARA LUDZKA:
-..kiedyś Bóg uśpił Adama i z jego żeber poskładał mu fajną babkę,
i jak ten Adam się obudził, to miał niezłą niespodziankę..



PODATKI:
-A co to są podatki?
-To takie pieniądze, które można wykorzystać w celach państwowych.
-O tak? Jakich?
-Noo, np. gdy krowa wejdzie na ulicę i sobie skubie trawkę, tak jakby jakby na poboczu, i nie ma nikogo, kto by ją przeniósł.



KONCENTRACJA:
-No przecież sam tak powiedziałeś!
-Oo tak? musiałem wtedy nie uważać.



WYKOŃCZONY:
Synek wraca ze szkoły wyraźnie czymś zmartwiony, przybity, zgaszony.
Subtelnie go Zagaduję:

-Kiepski dzień, co?
-Just kill me.



(..)



FRANK SINATRA - "Killing me softly"

She sang as if she knew me
in all my dark despair
and then she looked right through me
as if I wasn't there.
But she was there, the stranger,
singing clear and strong.

Strumming my pain with her fingers,
singing my life with her words,
killing me softly with her song..

--
Śpiewała tak, jakby mnie znała,
W całej mojej czarnej rozpaczy.
I wtedy spojrzała dokładnie przeze mnie
tak, jakby mnie tam nie było.
Ale ona tam była, nieznajoma,
śpiewając czysto i mocno.

Wygrywała palcami mój ból,
Wyśpiewywała swoimi słowami moje życie.
Delikatnie zabijając mnie swą piosenką..



IMG_3642.jpeg





"ROZMOWY Z SYNEM":
część pierwsza, druga, trzecia, czwarta, piąta, szósta, siódma, ósma i dziewiąta.

Pierwotnie opublikowano na slowo ma znaczenie. Blog na Steem napędzany przez dBlog.

Sort:  

Dobra kobieto! To brzmi fantastycznie - jak z XIX wieku. Nie pytaj, dlaczego. Tak mi brzmi. :)

tak samo pomyślałam! to zabrzmiało jak nie z tej ziemi;
bardzo pozytywistycznie!
(i pozytywnie też :)

Myszka Miki ma ochotę na coś słodkiego, ale widać że się wstydzi.

Ty to masz oko.
zdecydowanie Myszka ma ochotę! i zdecydowanie się wstydzi.

dla pocieszenia mogę tylko wspomnieć, że myszkom i innym takim na-koszulkowym postaciom - nie raz i nie dwa - coś tam SKAPNIE 😋😀

TUTORIALE NA YouTube:
Szukam na YT wegańskich przepisów.
Wchodzi dziecko:
-Mimi, dlaczego oglądasz te dobre kobiety?

Widać, że wyrośnie na gentlemana 👔😁

noo, mam nadzieję 😁

Koteczek ma mieciutkie zawieszenine. To dopiero jest poetyczne! 😂😂

wpływ męskich, samochodowych zainteresowań 😂

:) dziękuję @jacekw! 🌼

Manually curated by the Qurator Team. Keep up the good work!

thank you! :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.036
BTC 65930.92
ETH 3387.67
USDT 1.00
SBD 4.75