ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ SIÓDMA.

in #engrave5 years ago (edited)

ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ SIÓDMA.



IMG_2013.JPG




ROZRÓŻNIĆ FIKCJĘ OD PRAWDY:
-czy mogę skosztować tych jagódek? czy one są nierealne?



NA SPACERZE:
-widzisz Mimi tam tam! TAM!
-co: tam?
-TAM! KOT!
-gdzie?
-tam pod drzewem!
-o, to może się komuś zgubił? oj, czmychnął w krzaczki :(
-nie martw się Mamusiu, koty sobie poradzą. Koty wiedzą jak żyć.



TRUDY ŻYCIA:
-umyłeś i wytarłeś ręce?
-umyłem, ale nie wytarłem. nie chce się z tym użerać.



UŚCIŚLIJMY:
-Tato, w której byłeś klasie, gdy dostałeś od rodziców swój pierwszy samochód?
-dlaczego pytasz?
-tak tylko pytam. ogólnicznie.



ME GUSTA:
-czemu mi dziś ubrałaś ten nowy płaszczyk (ma w nim troszkę za długie rękawy),
wyglądam w nim jak mamałyga.



TRZEBA ZNAĆ SWEGO WROGA:
-nie zjem tej zupki, bo tam jest ta okrutna pietruszka



WAGARY:
-a co to są wagary?
-wagary są wtedy, gdy zamiast do szkoły idziesz na papierosy.



(..)

SAM_2191.jpeg


BEN E. KING - "Stand By Me"





"ROZMOWY Z SYNEM":
część pierwsza, druga, trzecia, czwarta, piąta i szósta


Originally posted on slowo ma znaczenie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

Wielka przenikliwość! Ja dopiero mając własnego kota przekonałam się, że kot to wie, jak żyć, a ludzie to co najwyżej jakoś tak po amatorsku próbują i różnie im idzie. :)

mój synek (po swoim porodzie :) wprowadził się do domu zamieszkałego już przez kota,
zatem miał wiele okazji rozeznać kocie zwyczaje i jego stanowcze poglądy 😄

masz absolutnie rację, że ludziom to idzie tak sobie;
dobrze, że koty są!
i możemy uczyć się od najlepszych 😻

Twoje rozmowy z synem jak zawsze poprawiają humor na cały dzień.
BTW wygląda na eleganta więc nie ubieraj go jak "mamałygę" bo Cię zaatakuje "okrutna pietruszka" :D

dzięki @lesiopm! 😆

czuje, że byście się w wielu męskich kwestiach zrozumieli (sądząc po Twoim ostatnim tekście).
też nie macie łatwo z tą modą i fryzurami 😄

Jak zawsze nie mogę zdecydować, który tekst jest najlepszy. Urzekła mnie okrutna pietruszka i nierealne jagódki ❤️

podejrzewam, że chętnie zamieniłby wszelkie istniejące na świecie pietruszki - na jedną, nierealną nawet jagodę 😄

Nierealne jagody <3

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63463.10
ETH 3243.17
USDT 1.00
SBD 4.45