ROZMOWY Z SYNEM. CZĘŚĆ SZÓSTA.

in #engrave5 years ago (edited)

ROZMOWY Z SYNEM.
CZĘŚĆ SZÓSTA:


IMG_5062.JPG




ETAPY ZNAJOMOŚCI:
-wiesz Mimi, nie przywitałem się z tym wujkiem, bo nie byłem jeszcze oswojony.



..WSZELKIE PODOBIEŃSTWO DO SMAKÓW I ZDARZEŃ..
Kolega częstuje go kartonikiem soczku. Mój syn prostolinijnie:
-czy w tym soczku jest świeczka? Bo pachnie jak świeczka (soczek jabłkowo-cynamonowy)



APROBUJĄCO:
-no mów mamusia mów. podoba mi się to Twoje mówienie..



PRZYMIERZALNIA:
W galerii handlowej w pośpiechu kupuję jeansy. Szukam wolnej przymierzalni na korytarzu pełnym kabin. Dziecko stara się być pomocne:
-to którą łazienkę Mimi wybierasz?



ZNAJ SWE OGRANICZENIA:
Wskazuję dłonią i proszę:
-przynieś mi proszę tamtą książkę, leży tam, na górze regału.
-gdzie? ja nie widzę z tak daleka, nie jestem Orzełem.



SKRACAJĄC ZBĘDNE ZAKRĘTY
-ale co to jest sprawiedliwość?
-to znaczy, że Wszystko jest jak należy.



NA WYCIECZCE SZKOLNEJ:
Mały relacjonuje:
..byliśmy jeszcze na prawdziwej farmie!
-o, tak? i jakie zwierzęta tam widziałeś?
-noo farmiarskie: owce, kury, kozy, gęsi; była nawet świnia we własnej osobie.



TYLKO SPOKOJNIE:
Poganiam synka marudzącego nad talerzem:
-no jedz, nie śpij, jedz!!!
-już jem, jem.. tylko nie panikujmy!



WYCHODZIMY Z BANKU:
..macha do personelu, rzucając paniom w okienkach na pożegnanie:
Bye Ladies :)


...

IMG_4888.jpg




CAT STEVENS - "Father And Son"

I was once like you are now,
And I know that it's not easy to be calm
When you've found something going on
But take your time, think a lot
Why, think of everything you've got
For you will still be here tomorrow
But your dreams may not

...



"ROZMOWY Z SYNEM":
część pierwsza, druga, trzecia, czwarta i piąta


Originally posted on slowo ma znaczenie. Steem blog powered by DBLOG.

Sort:  

Nie, nie, nie, nie będę już nigdy czytać Waszych rozmów w autobusie!

❤️❤️❤️

😆😚💚

W ubiegłym tygodniu gadam do córki: A co by się takiego stało, gdybym się spóźniła i nie czekała tutaj (umówione miejsce przy ulicy prowadzącej do szkolnej bramy)? Nic takiego. Po prostu poszłabyś pewnie do domu...
Córka na to: Może i tak, ale chyba nie chcemy paniki.
:)

Bye Ladies! 😍

hahaha :))
i ta liczba mnoga ("nie chcemy paniki", "tylko nie panikujmy!")
i już wiadomo kto tu kogo uspokaja :D

O niee... Nie wiem czy bardziej chciałabym usłyszeć od moich córek "no mów mamusia mów. podoba mi się to Twoje mówienie.." czy prosto z ust Twojego synka "Bye Lady!"! <3

niee noo, spokojnie.
nie, że w ogóle i zawsze mu sie podoba.
tłumaczyłam mu akurat pewien temacik, który go zaciekawił i sie wciągnął :D

częściej mamy tu sytuacje:
"halo?! ziemia do bazy! odbiór!"
:D

I znów teksty jak wyjęte rodem z komedii! Uśmiech mi nie schodzi z ust, syn musi być świetny :)

bo jest! :D
(dzięki!)

Congratulations @rozku! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You received more than 4000 upvotes. Your next target is to reach 5000 upvotes.

Click here to view your Board
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

Carnival Challenge - Collect badge and win 5 STEEM
Vote for @Steemitboard as a witness and get one more award and increased upvotes!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.036
BTC 65930.92
ETH 3387.67
USDT 1.00
SBD 4.75