Begin Je Nieuw Jaar Ochtend Met Een Muiskool, Banaan - Mango Smoothie

in #dutch8 years ago (edited)

"Waar heb je het nou over?", mischien vraag je me nu af wat ik over "muiskool" bedoelt. Eigenlijk is het "mouskool" maar dan krijg ik je aandacht toch niet als ik dat eerste woord niet gebruikt hebt. Mouskool is boerenkool - zo noemen de mens uit Gronigen dat groente.

Heb je dit kerst feestdagen een heleboel troep gevreten? Alle lekkerste taarten, vleesmaaltijden, zeevruchten en toetjes dat je nog een paar kilos gekrijgen hebt? Ja, zeg je?

Dan, is het tijd om te detoxen.

Boerenkool heeft een van de hoogste niveaus van antioxidanten. Het is niet alleen rijk in eiwit, vitamine A, C and K maar ook mineralen, zoals potassium, calcium, thiamin, riboflavin and ijzer. Weet je ook dat het is eigenlijk een super detoxifier? Ja wel kijk naar het plaatje beneden.

Dus... als je inderdaad veel te veel door de feestdagen - alle lekkerst gegeten hebt, dan is het tijd om even te ontgiften. Hoezo?zei je? Zuiker is geen vriend van ons lichaam en meestal van wat wij tijdens het feestdagen gegeten hebben zijn zuikerbomtjes. Geef het toe - je hebt veel zoete dingetjes tijdens het feestdagen in je mond gestopt. Het is veel erger als je dat pas na 20:00 ook doet. Dat kan in je diabetes veroorzaken. Maar goed, geen zorgen - muiskool to the rescue!

Het is geen pretje om muiskool te eten, dat begrijp ik maar als je lichaam het echt nodig hebt waarom niet. Gecombineerd met kurkuma en gember kan dit smoothie je metabolisme wat versnelling geven. Dus, je hoeft geen diet te doen - je mag gewoon ook rustig - normaal eten (niet vreten! alles die "too much" is slecht voor je!) Gewoon je dag met deze smoothie recept beginnen en na een paar dagen zie je wel dat je afgevallen bent.

Hier zijn de ingredienten.


Hoe doen we dat nou?

'tuurlijk hebt ik meer dan dat gedronken maar Ik wil graag het mooi presenteren dus heb ik zon' kleine bekertjes gebruikt maar dit heb ik echt gedronken. Ja, zo gaat het "voorgerecht" voor het ontbijt bij ons tegenwoordig. Nu, is het boerenkool seizoen en alles die "in het seizoen" zijn precies wat ons lichaam nodig dus dag jezelf uit om mouskool in je smoothie te doen.

Doe dit elke begint van je dag en verras jezelf met een mooie resultaat. Maak er een gewooonte van - zeg maar... ongeveer 2 maanden. Na een paar weken ben je zeker een paar kilos kwijt behalve als je toch alles vreet. Je kan ook ananas, kaki of avocado in plaats van banaan en mango gebruiken met de boerenkool gewoon om een andere smaak je smoothie te geven. Zolang dat er een gember en kurkuma in je Muiskool plus smoothie dan werk het precies as "afvallen formule". Een beetje eten discipline kan ook bij helpen natuurlijk.



Ik wens jullie allemaal een Fijne Jaarwisseling!

fotos met mijn Samsung Galaxy A3 en A5 2016 Editie zelf genomen .



HIER VIND JE DE REST VAN MIJN ARTIKELEN OVER RECEPTEN MAAR DAN MEESTAL IN HET ENGELS :











Normaal schrijf Ik over koken, tuineren and fotografie en als je dit ook zo leuk vind als ik .

VOLG ME MAAR@

Sort:  

Just wanna say, I want it. :D

@steemvest17 thanks!
have you eaten too many sugary food during the holidays? Then this is for you :)
Happy New Year!

No, I dont like sugar
Thanks, happy new year to you too @ivy

@steemvest17 am not @ivy - that's someone else :D
but thank you :D

MANGOES!!!
Is that ginger and turmeric?

Happy New Year @englishtchrivy! :o)

@anotherjoe yes, kale, ginger, turmeric, banana and mango - to detoxify and fasten our metabolism from all the holiday yummies :)

HAPPY NEW YEAR Funny!

Ah this looks like something I could be needing tomorrow morning! :O)

@meesterboom have you been eating much?
then yes!
but you don't look like you've gained weight chiko - thanks to the chillis!
Happy New Year!

Ah mi chica!! Estoy gordo!! Muy gordo!!

OOft, stressing out my available spanish! Lol, I have a bit, there is only so far a chilli or two can take you. Its on the smoothie health wagon after tonight tho!

And Happy new year to you too!

Ja, ek het ook heeltemal te veel geëet oor die feesdae.
Ek jou ook 'n voorspoedige 2017 toe.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 63768.98
ETH 3410.21
USDT 1.00
SBD 2.49