Tryardım Desteklenen İçerikler 1 Haziran 2018

in #tr6 years ago

post_main_pic.jpg

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim-upvote kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

#Yazarİçerik
1.@punkyNeden anonim kalmayı tercih ediyorum?
2.@asenakorkutEğitim Sistemi
3.@baycanOrucun Faydaları
4.@alyamiraOdaklı, Amaçlı ve Tutkulu Çaba Bir Şekilde Sahibine Geri Döner
5.@cyberyunusÜniversite Sınavına Son 1 (Bir) Ay Kala Yapılması Gerekenler
6.@murattatarKendine Müslüman Botlar
7.@feryuseŞehvet Düşkünlüğünden Azizliğe: St. Augustinus / To the Saintliness, From the Lustness
8.@emirfirlarBasın Tarihimizde İlk "İyi Yedik" Karikatürü
9.@videoaddictionBacak Egzersizi ve Beyin Sağlığı
10.@akifaneSen beni güzel hatırla...
11.@tahirozgenLâf ü Güzâf #2
12.@ruen[ Daily Sketch ] - Günlük Çizimler [8] - Sandor Clegane
13.@queqtraYeterli Ve Dengeli Beslenme Enerji Açısından Nasıl Olmalıdır?
14.@tarikhakan55Çay ve Kalite Üzerine...
15.@hkmusicSteemnova Taktikleri #1 Başlangıç!
16.@mozerBeşiktaş'ta Sözleşmesi Biten Oyuncular
17.@mucar38Mutlaka İzlenmesi Gereken Diziler ''Sherlock''

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

#Yazarİçerik
1.@punkyNeden anonim kalmayı tercih ediyorum?
2.@queqtraYeterli Ve Dengeli Beslenme Enerji Açısından Nasıl Olmalıdır?

versuch_-_banner_-_tryadim.png


TrYardım Projesini Desteklemek İçin


Supporters - Destekleyenler


@timcliff - Vote Witness

@emrebeyler - Vote Witness

@oendertuerk

@pharesim - Vote Witness

@lukestokes.mhth - Vote Witness

@anadolu

@fetch

@arafs

@omersurer

@trdaily

Moderatörler


@damla

@rdvn

& MOTIVE EKİBİ üyeleri


Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

Logo & Banner via: @oendertuerk

post_banner_gf.gif

Sort:  

Yeni yazı gelince tam "bakayım bugün hangi yazıları kaçırmışım" diye bakınıyordum ki kendimi gördüm, çok mutlu oldum. Teşekkür ederim :)

Hem desteklenen arkadaşları hem de sizleri tebrik ederim :)

Böyle listelerde yer almanın farklı bir mutluluk. @tryardim teşekkürler.

HARİKA bir proje ama discord kullanmıyorum hiç sevemedim :( keşke normal de oylasanız...

Çok teşekkür ederim :)

Bu listede kendi yazımı ve üstelik de geniş bir kitleye hitap etmeyen futbol içerikli bir yazımı görmek mutluluk verici. #tr etiketinin gelişmesi için emek veren herkese başarılar ve bol kazançlar dilerim.
Mutlu hafta sonları...

Congratulations @tryardim! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63463.10
ETH 3243.17
USDT 1.00
SBD 4.45