Kendine Müslüman Botlar

in #tr6 years ago

Uyarı: Özellikle Steem/Sbd fiyatı düşüşte olduğu zamanlar, hesapsız bot kullanımı zarar etmenize neden olabilir.


bot-s.png


Yukarıda, 100 civarı bitbot ve diğer servisleri listeleyen https://steembottracker.com 'un bir ekran görüntüsü var.
Bu görüntüde dikkat çekmek istediğim bir konu var: ROI oranları. (Return Of Invesment: Yatırımın geri dönüşü)

Hızlı bir bakışla şunu göreceğiz:

  Üsttekiler:
Min / Max
15% / 15%
%1 / none
1% / %20
%10 / none
  Alttakiler:
Min / Max
-10% / +10%
none / none
-10% /none
-%15 / +15%


Üsttekiler; Minimum, %1, %10, %15 gibi geri dönüşler vaad ediyor.
Maksimum olarak, bazılarında yine %10, %20 gibi sınırlar varken bazılarında bu sınır yok.
Yani "En az %10 kazanacaksın ama üst sınır yok, o turda tek sen talep yapmışsan 10 kuruşa 5 SBD kazabilirsin" diyor.. en güzel bot tipi denebilir ;)

Kar vaad eden botlar meselesine şuralardan bakabilirsiniz:
Zarar Ettirmeyen ve Usturuplu Botlar,
Zararsız ve Usturuplu Botlar #2: Gerçekleşen Çarpanlar


cs.png

Gelelim başlıktaki konumuza..

Kendine Müslüman Botlar

hr-kisa.png

Bu botlar, sizi zarara uğratabilen botlardır.
ROI hesaplarında Minium: %1, %10 gibi rakamlar yerine,
Minimum: -15%, -%10 benzeri rakamlar bulunulur. Yani size en az %1 garanti etmediği gibi 15% zarar edebileceğinizi söyler.

Bir de artık insafsız denebilecek olanları vardır. Maksimumda size kar sınırı getirirken, zararınıza karşı bir sınır getirmez. Ya da fazla dengesiz bir durum vardır.

sbots.png

Elbette bu botlar hep zarar ettirir denemez. Karlı durumlar da olabilir. Ama yine de bu botlara gönderim yapacaksanız, iki kere hesaplama yapın derim..

Sort:  

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.

Yey! Teşekkürler.

ezgif-3-841ccef667.gif

Teklif usulü botları tam çözememe rağmen bilinçsizce kullandım ve zarar ettiğim oldu. Yazınız sayesinde biraz çözdüm gibi ama tam değil en azından hangisi yarar hangisi zarar onu anladım 😃

Loading...

Uyarınız doğrultusunda bize de düşen bunlara dikkat etmeliyiz.

Üst sınır geldi mertlik bozuldu. :D Bu sınırların gelmesiyle bot kullanımım baya azaldı benim. Eskiden zarar edebiliyorduk ama çok güzelde kar edebiliyorduk. Şimdi sistemi bozdular.

Zarar kabulü varsa işler farklı ;)
Sabah, bir arkadaşa ikili option tarzı bir şeyler önermiştim ;)

Yaklasık 1 aydir botlardan birakin kari verdigimi geri alamiyorum.

Steem yukarı dalgalandığında tersi umur umarım ;)

Steem fiyatıyla ilgili olup olmadığını bilmiyorum ama botla kazanca sınırlama getirildi diye okumuştum.

Öyle bir plan en azından söylenti var ancak yürürlükte değil henüz.

çok güzel bir paylaşım elinize sağlık

Teşekkürler ;)

Gerçekten bid botlar tecrübeli olmayan kişiler için oldukça zarar getirebiliyor. Bkz. ben :) Bu yüzden çok fazla bot kullanmayı tercih etmiyorum. Organik gelişim sağlamak beni daha çok mutlu ediyor da diyebilirim ama ilgilenenler için faydalı bir konu olmuş :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. #tr tagi altında kaliteli içeriklerizi görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için Tryardım Desteklenen İçerikler 1 Haziran 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Başlığın önemini bir kez daha anlıyoruz, başlık çok ilgimi çekti geldim :)

Elinize sağlık.

Evet başlık ve ilk resim önemli.. konu sayısı arttıkça daha da önemli hale gelecek gibi..

Murat Bey !

Tr toplullukları için çok faydalı paylaşımlar yapıyorsunuz. iyi çalışmalar...

Teşekkürler ;) Elimden geldiğince..

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54960.01
ETH 2314.51
USDT 1.00
SBD 2.32