Chciałbym umrzeć na Marsie, byle nie podczas lądowania. Moja historia - z obrzeży miasta do sektora kosmicznego

in #polish7 years ago (edited)
Sort:  

To wspaniale spotykać tu takie osoby. Dziekujemy że się tu znalazłeś. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D

Dzięki za miłe słowa :) Nigdy nie wiesz kogo mijasz idąc do pracy ;)

Cieszę się, że realizujesz własne marzenia. Jak dla mnie to ziemia jest miejscem dla ludzi, ale to co dalekie nieodparcie kusi. Życzę Ci, żebyś kiedyś chcoiaż pobył w przestrzeni kosmicznej.

Witaj na Steemit, świetnie że jesteś! Masz już do opowiedzenia super historię a jesteś jeszcze taki młody :) I twój nick spowodował, że parsknęłam śmiechem :)

Witaj na Steemicie! Polecam dołączenie do polskiej społeczności na steemitowym chacie:
https://steemit.chat/channel/polish

A tymczasem klikam follow i czekam na więcej postów. :)

Dzięki, na pewno zajrzę w wolnej chwili :)

Brzmi niesamowicie! Ja czekam, aż na moim koncie pojawi się kilkanaście zer po przecinku, wtedy zawijam w kosmos. Możesz być moim przewodnikiem!
Upvote i resteem!

Nie ma problemu, tylko jak już będziesz bogaty i będziesz mógł polecieć w kosmos, nie zapomnij o mnie ;) Też chcę! A razem na pewno będzie raźniej :D

Witam an Steemit - wow, lot w stanie nieważkości :) zawsze chciałem spróbować. Powodzenia dalej! :)

Ja miałem to szczęście, że wygrałem w konkursie ESA, ale taki lot można sobie po prostu wykupić :) Co prawda na nasze warunki zabawa strasznie droga, bo kosztuje 5000 Euro, ale gdyby tak zarabiać w Euro... ;)

Witaj w Kosmosie;) technolog-marzyciel wybuchowe polączenie. Piątka (resteem i up of course:)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Coin Marketplace

STEEM 0.31
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64605.91
ETH 3159.61
USDT 1.00
SBD 4.11