Wierszokleci #11 -> Konkurs literacki. 3 SBD nagrody dla zwycięzcy! Wyniki. | Wierszokleci #12 -> Zlany poniedziałek

in #pl-wierszokleci6 years ago


Wyniki
XI edycji konkursu
#pl-wierszokleci


I miejsce
@barcisz
Wytrąceni z równowagi

Utrata równowagi po wyskokowym płynie na I miejsce w konkursie wypłynie

II miejsce
@marczanto
Wytrącony z równowagi

Niekonwencjonalne spojrzenie @marczanto w dyskursie, pozwoliło zdobyć autorowi II miejsce w konkursie

III miejsce
@josiu

Wytrącony z równowagi

Studium codziennej społecznej frustracji by @josiu, zrobiło na III miejsce podium zgrabne hooop siu :)


3 SBD wędruje elektronicznymi ścieżkami blockchaina do @barcisz Dodatkowo ufundowałem skromniejsze nagrody za zajęcie II (1SBD) i III (0.5 SBD) miejsca. Gratuluję zwycięzcom i dziękuję za udział wszystkim uczestnikom.

Ogłaszam całkiem nowy konkursowy temat #pl-wierszokleci edycja XII:

Zlany poniedziałek

Zasady:

Forma dowolna. Może być krótki artykulik, wiersz, esej. Ironia i sarkazm oraz nutka humoru wskazane.
Termin wklejania linków do swoich prac: Piątek 06.04.2018r.
Linki do wpisów proszę wklejać pod tym artykułem.
Zwycięzca wybrany w tajnym głosowaniu zarządu @lugoshi otrzyma przelew 3 SBD. (Będę się starał czytać wpisy na bieżąco, by jak najszybciej zrobić przelew).
Wpisy tagujemy #pl-wierszokleci

Zachęcam do zabawy!


Sort:  

A tutaj coś mojego, mam nadzieję, że zdążyłem, pozdrawiam z Filipin https://steemit.com/polish/@serducha/zlany-poniedzialek

Nie zlewam na temat - zgłaszam swój poemat.

Gratulacje dla zwycięzców!

Gratki dla zwycięzców!

Dzieki i gratulacje dla wszystkich. Moja dobra passa trwa. Trzeci udział-trzecie podium :)

Gratulacje dla zwycięzców :)

Dzięki wielkie. :) Gratulacje dla kolegów z podium i pozostałych uczestników!

Coin Marketplace

STEEM 0.24
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 61482.47
ETH 2990.09
USDT 1.00
SBD 3.67