Wytrąceni z równowagi [Wierszokleci #11]

in #polish6 years ago

Witam Was w tym umiarkowanie gorącym przedświątecznym okresie!

Zbliżające się święta i towarzysząca takowym polska tradycja pijaństwa zainspirowały mnie do nietypowej interpretacji tematu aktualnej edycji konkursu #pl-wierszokleci. Tym razem @lugoshi zaproponował hasło Wytrącony z równowagi. Oto jak je potraktowałem:

Wytrąceni z równowagi

Równowaga nam chyba w życiu nie pomaga
Dowód krótki: do wódki pociągów wręcz plaga
Na tej stacji zazwyczaj staje się z problemem
Równowaga przepita to wspólny element

Wciąż wkraczamy z radością w stan chwiejności w nogach
Ustanie wyzwaniem jest, gdy wzywa podłoga
Balans lekceważony równać waży się w dół
Wytrącamy się chętnie szkłem stawianym na stół

swieta.jpg

Zdjęcie ze strony pixabay

Dziękuję za uwagę! Na koniec, w ramach nowej świeckiej tradycji, zachęcam do dołączenia do tej (choć zostało mało czasu) i kolejnych edycji konkursu oraz do śledzenia tagu #pl-wierszokleci. Pragnę również życzyć Czytelnikom zdrowych i spokojnych świąt - abyście nie podzielili losu podmiotu lirycznego mojej starej białej fraszki:

fraszki znad flaszki - brak rownowagi.jpg

Zapraszam do głosowania, udostępniania i komentowania tego wpisu. Polecam również obserwowanie mojego profilu.

Moje inne posty o podobnej tematyce:

Sort:  

wesolych swıat rownıez dla cıebıe :)

good snack. in Ukrainian, almost, only you can eat lard and pickled cucumber :)

Fraszki z nad flaszki. Dobre. Bravo TY.
Pierwsza fotka to tak na bogato, kiełbaska na zagrychę.
Powodzenia w konkursie.

Dzięki! :) Konkurs już rozstrzygnięty i nawet udało się wygrać. :)

Widziałem Twoją wygraną. Gratulacje. Zajrzałem do wierszokletów po napisaniu komentarza. Pięknie.

Dzięki. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.32
TRX 0.11
JST 0.034
BTC 66569.64
ETH 3235.92
USDT 1.00
SBD 4.31