Zlany Poniedziałek [Wierszokleci #12]

in #polish6 years ago

Cześć! Nie będę ukrywał swojej radości z powodu zwycięstwa w jedenastej edycji konkursu #pl-wierszokleci. 😁

Wyróżniony wiersz - Wytrąceni z równowagi - każe iść za ciosem, czyli łapać swoistą równowagę pomimo jej braku. Dlatego dzisiejszy poemat będzie się zataczał wokół tego samego tematu. @lugoshi w tym tygodniu rzucił hasło Zlany poniedziałek. Oto jak je uchwyciłem:

Zlany Poniedziałek

Wódkolejny poniedziałek zlał mi się z weekendem
Robotę olałem – osłaniam się świętem
Zalałem znów pałę, bredzę jak ci w sejmie
Szef dzwoni, do biura zaprasza uprzejmie

Świąteczne życzenia – szef ich nie docenia
Straszy kalendarzem, wznosi głos jak pieniacz
Twierdzi, że się migam, że to jakiś wałek
Że nie jest dniem wolnym Zlany Poniedziałek

Kiedy wytrzeźwieję, sprawdzę jego słowa
Zachwieję pozycją, każę but całować
A póki co flaszka rozstaje się z korkiem
Chyba poniedziałek zleje się też z wtorkiem

alkohol.jpeg

Zdjęcie ze strony Pexels

Dziękuję za uwagę i zapraszam do głosowania, udostępniania i komentowania tego wpisu. Zachęcam do dołączenia do konkursu i śledzenia tagu #pl-wierszokleci. Polecam również obserwowanie mojego profilu.

Moje inne posty o podobnej tematyce:

Sort:  

Beautiful pink panther ❤️❤️❤️

Thanks visit on my blog

I jak?Poniedziałek się zlał z tym Wtorkiem?
Dobry Wierz, a zdjecie to miazga :)

Dzięki! Zdjęcie świetne, niestety pożyczone, więc w tej kwestii mogę się pochwalić jedynie talentem poszukiwacza. :) A co do zlania z wtorkiem, niech inni ocenią - ja mogę być stronniczy. ;)

Może to nieco szokujące ale, również i do szukania trzeba mieć troszkę talentu.
Anyways, tak czy siak, jestem za promowaniem talentów więc będę miał na ciebie oko ;)

Ps:Zapomniałem dodać. Gratulacje z okazji Wygranej!

Dzięki po dwakroć! :)

Dobre, miałem podobny materiał sporządzić ale brakło mi czasu. Pozdrawiam.

Dzięki. Może w następnej edycji się uda. Pozdrawiam!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63550.59
ETH 2644.53
USDT 1.00
SBD 2.81