[EN] Hello, Steemit! [PL] Cześć, Steemit!

in #introduceyourself7 years ago

[EN] Hello everyone!

I've been hearing about Steemit for some time now and finally decided to create an account. :D

My name is Artur and I'm an IT student at University of Silesia in Sosnowiec, Poland. Therefore I am planning on writing some articles about #programming and related topics. I like to travel and take pictures, so I guess I will also post some of my pictures sometimes (don't expect anything astonishing though - I'm not a photographer :D ).

Also, I don't really like showing my face all over the internet, so I hope you don't mind that there isn't a picture of me here :)
To cheer you up, I uploaded a photo from my collection I like (it's down below, and yes, I enhanced it a little bit). Hope you like it too!

[PL] Cześć wszystkim!

O Steemit słyszałem już od jakiegoś czasu i wreszcie postanowiłem otworzyć tu konto. :D

Nazywam się Artur i studiuję informatykę na Uniwersytecie Śląskim w Sosnowcu. Planuję więc napisać parę artykułów związanych z programowaniem i podobnymi kwestiami. Lubię podróżować i robić zdjęcia, więc pewnie czasem wrzucę też jakieś zdjęcie (ale nie oczekujcie niczego niesamowitego - nie jestem fotografem :D ).

Poza tym, nie lubię pokazywać twarzy w internecie, więc mam nadzieję, że wybaczycie, że nie dodałem tu swojej fotki :)
Na pocieszenie poniżej wrzucam zdjęcie z mojej kolekcji, które mi się podoba (mam nadzieję że nie tylko mi :P ).

My sea photo

Sort:  

Witamy serdecznie!

Welcome to Steemit @urban07 :)

Welcome Bot Banner

Make sure to participate in this weeks giveaway to get known in the community!

Here are some helpful tips to get you started:

Witam na steemit :)

Welcome to The Steemit! Dream it!

Welcome :) @urban07
I'll cheer you!
I'm following you now
Simply introduce myself, I introduce Korean cooking and culture. If you interested in this topic, Come to blog!

As a matter of fact I do like Asian food so I will follow you :)

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji (chwilowo strona niestety padła),
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Welcome, Slavic brother ; )

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 54635.52
ETH 2893.76
USDT 1.00
SBD 2.03