The Diary Game - Betterlife 3.Season - June 2nd Weekend 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

ARKADAŞLAR MERHABA

Bugün kısa bi anlatımla, hafta sonu neler yaptım sizlere anlatacağım.

CUMARTESİ

Sabah erken uyandım. Yine zinde enerjik bir sabahtı benim için. Ufak çaplı sporumu yaptım.
Ufak bi kahvaltı tabağı hazırlayıp karnımı doyurduktan sonra hafta içi internetten vermiş olduğum siparişi teslim etmek üzere kargocu kapıyı çaldı.

10.jpg

Balkonu öyle yaşam alanına çevirmişken mangal la taçlandırmamak olmazdı. Bi sıkıntı varmı diye paket açılımını yaptım ve yarın için kenara koydum. Geçen sene kömürlü mangalda yaptım ama heryer batınca artık o işe girişmiyoz:)

Öğleden sonra dışarı çıktık. Emirgan korusuna gittik. Hatta belki Emirgan Lale Bahçesi olarak sizde belki duymuşsunuzdur ismini. Doğanın içinde, yeşilin her tonunun olduğu ortamda saatlerce dinlendim, rahatladım.

5.jpg

Evden götürdüğümüz aperatif yiyeceklerle akşam yemeğimizi yedik. Daha sonrasında sahile indik. Hava da güzel olunca bizim gibi herkes atmış kendini dışarı, özellikle sahildeki mekanlar leba leb doluydu :))

anigif.gif

Güneş batmadan evimize döndük. Çiçeklerimi suladım. Küçük Aloavera yavrularım vardı, onlarında yavruları çıkmış :) Biraz balkonda otrduk, akşam gökyüzünü izledik zaten saat te epeyi oldu, biraz internette vakit öldürüp uyuduk..

17.jpg

16.jpg

PAZAR

Güneşli bir güne uyandım. Hafta sonu yine uykuyu fazla kaçırmış olmalıydım ki güneş perdenin arasından içeri sızıyordu. Eşim çoktan kalkmış kahvaltıyı hazırlamaya başlamış, hazırlığı da bitmek üzereydi. Kalktım elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltıya oturdum.
Uzun zamandır böyle özenle hazırlanmış bi masaya oturmamıştım. Uzun uzadıya kahvaltımızı yaptık..

000.jpg

Markete gittik küçük bir alışverişten sonra yürüyerek eve geldik. Evde küçük eski bir netbook bilgisayarım var. Format atmayı düşündüğüm için dijital anlamda klasör dosya temizliği yaptım tozlarını aldım. Epeyi zamanımı aldı ama zaten dışarı çıkma yasağı da olduğu için biyerlere gidemeyecektik evde vakti bu şekilde değerlendirmiş oldum.

Akşama doğru balkon sefası hız kesmeden devam ediyordu. Karnımızda yeterince acıkınca balkona tezgahı kurmaya başladım. Uzattmayı ayarladım. Elektrikli ızgara da ilk defa mangal yaptım. Açıkçası hoşuma da gitti. Kömürlü mangal gibi oldu. Böyle performans beklemiyordum.. Normalde çok yiyen biriyim ama bu sefer aşırı çok yedim. Akşam manzaramız da yine mükemmeldi belki de iştahımı o açmıştır.

page.jpg

Tabi herşey bu kadar güzelken bi aksilik olmazsa olmazdı. Neyseki büyük bi problem değildi. Izgara epeyi akım çekmiş uzatmayı yakmış. İçini açtım bikaç kabloyu ek yaptım. Sıkıntıyı çözüp çalışır hale getirdim.

15.jpg

Bikaç saat geçmeden havanın rengi epeyi değişti. Aniden sağanak yağmur başladı. Bizde apar topar mekanı toplamak zorunda kaldık.

30.jpg

Eve girdikten sonra da steemit te yeni gelenler topluluğunda 5. Görevimi hazırladım ve paylaştım.


Yine hızlı bir hafta sonu oldu. Sanki postu yazmak daha uzun sürdü:) Hafta içleri de böyle geçse keşke :)
Okuduğunuz için teşekkürler..


🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏

Photos belongs to me. Camera : Xiaomi Redmi 8A - f/2,2 1/125 3,79mm
You can check out my previous posts from the links below..
Butterflies --- Achievement-5.1 --- Welovepowerups --- 11 June --- 10 June --- 9 June --- SP Power UP --- 7 June --- Marmara --- 5 June
usfscsr.png
Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

1 SP 2 SP 4 SP 8 Sp 16 SP 32 SP 64 SP 128 SP

Sort:  

Bu mangaldan bizde memnunuz...Temiz temiz pişiriyoruz😊 güle güle kullanın

Hepsiburada dan 2 indirim kuoonuyla neredeyse bedavaya aldım, gerçekten fiyat performans ürünü oldu :) altındaki raf bile dünyaları aldı baya kullanışlı oldu.
Artık bu kadar reklama sinbo nun bana bi mangal daha hediye etmesi lazım :)

Altındaki raf dikkatimi çekti,bizdekinde yok hem yüksek olmuş..Bencede mangal hediye etmeli😃

Gönderirlerse, size gönderirim bende hehe :)

 3 years ago 

Emirgan her sene ayri bir guzel. 🌷🌺🌼 Ellerinize saglik bende kullaniyorum bu mangaldan memnunum. Gercekten odun komur,is,ugrasmaktansa boyle daha kolay. Tabi ikisinin de lezzeti ayri☺️

Yazı kışı farklı farklı güzel dediğiniz gibi.. Evet çok büyük kolaylık oldu bizim için, özellikle is duman olmayınca lezzet ten feragat edilebilir bir tutam diye düşündüm 😇😇

 3 years ago 

Keyifli bir hafta sonu olmuş.Mangalda güzelmiş. Bizde de taşlı mangal var. Kömürü aratmıyor. Afiyet olsun

Vav ben baya cahil kalmışım bu konulara, şimdi baktım da taşlı mangal da çok iyiymiş 😇😇 teşekkürler 🙏

 3 years ago (edited)

Gökyüzü manzaranın harika şanslısınız. Böyle bir manzarada yemek yemek super.

Evet ne kadar şükretsem azdır.🙏 Her anı ayrı bir sanat eseri, sanatçıyaysa hayran kalmamak ne mümkün😇

 3 years ago 

🤲

Merhaba ;)

Steemit platformunda aktif olduğun için teşekkürler :)

Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi..png

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60345.08
ETH 2986.57
USDT 1.00
SBD 3.81