The Diary Game - Betterlife 3.Season - 07 Haziran 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar Merhaba,

Sizlere bugünümün nasıl geçtiğini anlatacağım.

Aslında sabah feribotta paylaşım yapmıştım. Akşam yol yorgunluğu sebebiyle paylaşım yapmayı düşünmüyordum. Taşınma sebebiyle bloğum bomboş olunca, günlük paylaşımı yapmaya anlık karar verdim ve işte buradayız..

SABAH

Hafta içi iş için Bodrum planı yapılmıştı. Bende sabah erkenden uyanıp hazırlığımı yaptım çantalarımı hazırladım. İşyerine geçtim. Ofiste malzemeleri evrakları vesaire ayarlayıp, arkadaşla beraber yola çıktık.
Genelde bu güzergahta feribot hattını kullanıyoruz, körfezi dolaşmaktansa zamandan tasarruf oluyor. evden çıkmadan da kahvaltı yapmadığım için acıktım, arkadaşta evden aceleyle çıkmış o da kahvaltı yapmamış. Açma, poğaça börek limonata alıp feribota giderken yolda mideye indirdik..

Feribotta denizdeki müsilajlar dikkatimi çekince hızlıca çektiğim resimlerle beraber bir gönderi yayınladım. Buradan ulaşabilirsiniz.

image.png

ÖĞLE

İstanbuldan çıktıktan itibaren güneye indikçe hava dahada ısınıyordu. Öğlen olduğunda epeyi acıkmıştık. Balıkesir Susurluk civarında mola verdik. Yemeğimizi yedik.

1.jpg

Yemekten sonra yine vakit kaybetmeden düştük yollara..
Ben sigara kullanmıyorum. Araçta sigara içme yasağımızda var. Bazen sigara içen arkadaşlarla geldiğimizde çok sık mola veriyoruz. Ama bu sefer öyle olmadı. gayet temiz bir havada yolculuk yaptık. Yolda bol bol sohbet, muhabbet, goygoy yaptık.

IMG_20210607_170614.jpg
Lisede ve üniversitede toplamda 2 yıl ingilizce hazırlık okumuş olmama rağmen, ingilizce konuşma seviyem vasat seviyede denebilir. Muhabbet esnasında arkadaşta anı dertten muzdarip olduğunu söyleyince, bir karar aldık. Aramızda Türkçe konuşma yasağı koyduk. Sonra sizde zaten tahmin edersiniz ki konuşmaktan çok, tıkandığımız her an, sadece kahkahalarla güldük lol :))
Bol bol saçmaladık hatta bi ara yeni kelimeler türettik, ingilizceyi zenginleştirdik :) Bi ara gülmekten çenem ağrımaya başladı..
IMG_20210607_182933.jpg
Eskiden bu yollarda hep tapagaz giderdik ama artık öyle olmuyor malesef. Her yere radar serpiştiriyorlar. Sabit radarlarda çok fazla. mecbur yavaş gidiyoruz. Zaten bide kafamız ingilizceye yoğunlaştığı için beyin otomatik sürüş modunu biraz daha güvenli moda alıyor yavaş sürüryorduk istemsizce..
Yolda yine çok güzel manzaralar vardı. Yeşille mavinin o eşsiz birlikteliği...

2.jpg

8.jpg

AKŞAM

Gün batımını seyrettik.
Bir kum saatinin içindeki hızlıca aşağı akan kum taneleri gibi, süzülüyordu güneşte gözlerin göremediği tepelerin arkasına...

ss.gif

Lojmana Girmeden akşam yemeğimizi yedik.. Yol yorgunluğu üstüne yemekte yiyince epeyi ağırlık çöktü..
Telegram grundaki yazıları okudum, steemitte biraz dolaştım.. Sanırım trailde bi problem vardı. Mana lar fullenmişti, bikaç manuel oylama yaptım. Günlük postumu yazdım ve ben kaçar...

9.jpg


Okuduğunuz için teşekkürler..
🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

Kaynak belirtilmeyen resimler tarafıma aittir.
usfscsr.png
10 SP20 SP50 Sp100 Sp
Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

Sort:  

Güzel birgün geçirmissiniz.👍

Yolculuk yapmayı seviyorum. Sanıyorum ki sevmeyen de yoktur :) En zevkli kısmı İngilizce meselesiydi :) Teşekkürler..

Merhaba ;

Aktif olduğunuz için teşekkür ederiz. :)
Bu gönderi Steemit-Türkiyenin Kuratörlüğünü yapan -steemcurator06 tarafından oy verildi. (1).png

Coin Marketplace

STEEM 0.15
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54034.48
ETH 2262.26
USDT 1.00
SBD 2.31