The Diary Game - Betterlife 3.Season - 11 Haziran 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

ARKADAŞLAR MERHABA

Bir başlangıç, bir son; bir son bambaşka bir başlangıç.. Klasik olacak ama bugün hayatımın geri kalanının ilk günüydü. Bu yüzden yeni güne pozitif başlamak, günün mükemmel geçeceğine inanarak...

SABAHIN KÖRÜ

Geç yattım ama yine, erken kalkmak hiç zor olmadı. Yolumuz uzun ve günlerden cuma olduğu için haftasonu trafiğine kalmadan İstanbula varmış olmalıydık. Eşyalarımızı topladık, 4 buçuktu saat, düştük yine yollara.

1.gif

Bizim mesaimiz yeni başlıyordu fakat mesaisi hiç bitmeyen arkadaşlar da vardı :) Bu havuz temizlik robotunu gördüğümde geçen senelerde izlediğim kısa bir animasyon filmi geldi aklıma. İsmi Zima Mavisiydi. Çok anlamlı bir filmdi benim için ve sizin de izlemenizi mutlaka tavsiye ederim.

2.gif

Yol üzerinde açık bir fırın gördük kahvaltı olarak açma poğaça bişeyler aldık. Yol üzerinde hava da hafiften aydınlanmaya başladığında ilk öğünümüzü yedik.

3.jpg

Gündoğumu eşliğinde Bafa gölünü geçtik. Tabi arkadaş uyuyordu. Bende otomatik pilottaydım:) Hız limitörümü açtım yola devam. Geçen sene radar yediğim için dikkat etmeye çalışıyorum..

4.gif

ÖĞLENE DOĞRU

Hafif slow müzikler eşliğinde, havanın o boğucu sıcağı da henüz vurmadan yolculuk etmek insanı rahatlatıyor.. He birde bu eve dönüş yolunda olunca daha bi başka..

IMG_20210611_113500_1.jpg

Bursadan geçerken üniversiteden arkadaşımla görüştük telefonda. Gel uğra bekliyorum dediyse de başka bi zaman rahatsız ederim seni diyerek rotadan sapmadım.

6.jpg

Arkadaş uyandı biraz sohbet muhabbet ettik, yalovaya da gelince öğlen yemeğimizi yiyelim öyle yola devam edelim dedik. İskele vapur doluydu ama nedense hemen kaldırmadılar. Biraz bekledikten sonra sırayla girdik. Marmaradan geçerken görüntüler yine aynıydı, açıklarda temiz ama kıyı şeridi çok kötü, insanın içi acıyor yazık..

5.jpg

Gebze den Şişli'ye aksiyonlu bir sürüşün ardından ofise vardık. İstanbul da ısınmış baya ben giderken böyle değildi.. Ofiste ufak bir moladan sonra eve geçtim..

9.gif

AKŞAM OLMADAN

Evimi ailemi özlemişim.. Hem zaten artık uzunca bi süre şehirdışı işlerine ben gitmem diye düşünüyorum. Ne de olsa ailemize yakında minik biri katılacak :) Bir baba adayı olarak görmeden hareketlerini hissetmek gerçekten çok heyecan verici.. Tüm yolun yorgunluğu bir anda kayboldu, tabi yine de dinlenmeden olmaz.

Akşam yemeğini pas geçip, kuru yemiş abur cuburla yemeğide halletmiş olduk. İnternette ve steemit te biraz vakit geçirip günlüğümü yazmaya başladım. Yine bi dünya laf salatası yaparak sonuca geldim :) ve ben kaçar gözümden yine uyku akıyor..

10.jpg
Telefon gps inden bugünki yolculuğumda bu şekilde gözüküyor..


Okuduğunuz için teşekkürler..
🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

Kaynak belirtilmeyen resimler tarafıma aittir. Önceki postlarıma aşağıdaki linklerden göz atabilirsiniz..
10 Haziran --- 9 Haziran --- SP Power UP --- 7 Haziran --- Marmara --- 5 Haziran
usfscsr.png
Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

1 SP 2 SP 4 SP 8 Sp 16 SP 32 SP 64 SP 128 SP

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 63373.75
ETH 3170.63
USDT 1.00
SBD 3.88