The Diary Game - Betterlife 3.Season - 09 Haziran 2021

in Steemit Türkiye3 years ago

ARKADAŞLAR MERHABA

Şanslısınız ki, bugün yine güzel bir gün geçirdim. Tabi ki bu durumda bende şanslı oluyorum :)
Bu arada aşağıdaki, kumsaldaki steemit logo lu resimleri akşam üzeri çektim. post resmi olsun diye ilk koydum. Spoiler vermiş olayım :) 1.gif

SABAH

Yolculuk yaptığımız günü saymazsak 2 gündür bodrumdayız. Yani bodrum dediysekde merkezde değil. Gündoğanda otel çalışanlarının kaldığı lojmanda kalıyoruz. Bugün diğer müşteriye gitmemiz gerektiği için erkenden kalktık. İş arkadaşımla beraber hazırlığımızı yaptık. yola çıktık. Havanın gündüz ortalığı kavuracağı daha sabahtan belliydi. Güneş, önünde bir perede olmaksızın kendini göstermişti. Kısa bir yolculuktan sonra çalışma yapacağımız yere ulaştık.
Güvenlik arkadaşlarla kısa bir muhabbetten sonra otele giriş yaptık. Kahvaltı olarak bişeyler atıştırdıktan sonra Teknik müdürle bi basın toplantısı yaptım :)) yani ayaküstü 2 - 3 dakika gün içinde ne yapacağımızı anlattım.
Ne mi yapacaktık. Otele düşen yıldırım sonrasında; yangın algılama paneli epeyi bir hasar almış. Arızalı kartların değişim işi yapılacaktı. İşe başladık, arızaları tespit ettik derken bi baktık öğlen olmuş..

ÖĞLE

Vakit kaybetmeden öğlen yemeğimizi yedik. İşe devam ettik. Yıldırımdan korunma sistemlerinin bulunduğu bir tesiste, yıldırımdan koruma devrelerinin olduğu bir elektronik kartta, nasıl bu denli büyük hasarlar oluşmuş çok şaşırdım..
Yaratılmış herşeyin bir enerjiye sahip olduğunu düşündüğümüzde, milyonlarca Voltluk bu enerjinin hayran olunacak bi gücü var gibi geliyor insana. Vücudumuzda ki elektrik geriliminin mili Voltlar seviyesinde olduğunu da bilince, insanların yıldırım veya elektrik konusunda bazı önlemler alması gerektiği önem kazanmakta.. Gerek başka yerde gerekse eve ufak bir elektrik işinde dahi önlemlerimizi alarak işlemleri yapmakta her zaman fayda vardır.. Sonuca gelecek olursak, mesai bitimine işleri yetiştirdik ve günümüzü akşam ettik..

AKŞAM

Akşam yemeğine geçtik. Personel yemekhanesinde öğlen ve akşam yemekleri aynı oluyor. Yemeğimizi bitirir bitirmez. Sezon açılışı yapmak üzere sahile gittik :) Yaz günlerinin klasik üçlüsü, deniz-kum-güneş, bizde biraz senkron kaymasına uğramış olsa da, dolu dolu bir akşam geçirdik. Aklımız hep #steemit te olduğu için dışarı da logo olarak yansımış oldu :)

5 yılı aşkın süredir buralara iş için geliyorum ama ilk defa böyle bir imkanımız/fırsatımız oldu. Tabi insanın yanındaki arkadaşının da kafa dengi olması çok önemli.. Güzel manzaralara şahit olduktan sonra lojmana geri dönüş yaptık.. Sohbetti, internetti, steemitti derken saati yine hemen hemen 12 yaptık.. Yarın yine buralardayız fazla da geçe kalmadan uyumak lazım. Zaten steemitten önce tavuk gibiydim 10 da yatardım. Şimdi 12 lere kadar iyi duruyorum yani, neyse ben kaçar bu günlükte bukadar. Bu arada buralarda sivrisineklerde çok fazla, delik deşik olduk, bari bu gece çok ısırmasalar :)

Okuduğunuz için teşekkürler..
🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

Kaynak belirtilmeyen resimler tarafıma aittir. Önceki postlarıma aşağıdaki linklerden göz atabilirsiniz..
SP Power UP --- 7 Haziran --- Marmara --- 5 Haziran
Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

1 SP 2 SP 4 SP 8 Sp 16 SP 32 SP 64 SP 128 SP

Muğla da yaşadığım için buranın manzaralarına hergğn şahit oluyorum😊güzel yoğun bir gün geçirmişssiniz. İşinizde kolaylıklar dilerim.

Teşekkürler.. Evet çok güzel buralar her yer koy. Bizim karadeniz gibi dağların denize paralel olmamasından kaynaklı hehe coğrafya dersinde öğretilen en önemli mevzu :)

😊😊😊Tadını çıkarın o zaman gerçi bir hafta yağış gösteriyor buralar. Umarım keyif o alırsınız.

Bu kadarı bile yeterliydi ;) yarın sabah erkenden dönüş yollarındayız..