| 500 SP Hedefe Ulaşma Etkinliği | My Power UP history & Goals @subconsciousness

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar Merhaba


image.png

özet
3 yıl aradan sonra steemit e geri dönüşümün üzerinden 29 gün geçmiş. Vakit gerçekten çok hızlı geçiyor.. @subconscious hesabımla geri döndüğüm maceraya, elde olmayan sebeplerden ötürü @subconsciousness hesabımla devam ediyorum.. 29 günde, toplamda 29 gönderi paylaşmışım. zaten post sayısından da belli olduğu üzere hergün aktif olmaya çalışıyorum. Geri dönüşüm sonrası, bu süreçte desteğini esirgemeyen büyüklerime ve küçüklerime de teşekkürü bir borç bilirim..

postlar
29 posta ait bloğumdaki gönderi resimlerini bir araya toplayınca da güzel bi kolaj çıktı :) Farklı konularda yazılar yazdığım da oldu, günlük paylaşımları da yaptım, bazen resim paylaşımı da yaptım, yeni gelenler için başarı görevleri de yine bu sayıya dahil.
Gönderilerimi hem görsel hem de anlatılanlar bakımından kaliteli içerik kapsamında oluşturmaya önem gösteriyorum. Tabi biz uğraşsakda, ne kadar kaliteli oluğu tartışılır.. :)

steemit türkiye
Yeni başladığım için steem power seviyem çok düşük. Gerçi genel olarak herkeste öyle bir durum var. Şuan için topluluğa faydam olmasa da ilerleyen zamanlar da çok daha iyi seviyelere geleceğimizi düşünüyorum. Steemit curatorler tarafından da artık destek almamız motivasyonumuzu yükseltiyor. İnsanı daha da teşvik ediyor.
#steemit-turkiye ☪ ekibinin bir parçası olmaktan mutluyum...

hedefler
Bugüne kadar; 2 başarı görevine steemcrtr03 den, 1 gönderime steemcrtr06 dan, 1 gönderime de steemcrtr06 dan upvote aldım. Bu upvote lardan gelen tüm yazar ödüllerini steem power up yaptım. Hesabım ikiye bölünmüş durumda ama önceki hesaptakileri de buraya aktaracağım. Şuan ilk hedefim 500 Steem Power. En kısa sürede ulaşmayı planlıyorum. Şimdiye kadar 255 Sp yükselttim. Kuratör oylarıyla bu sürecin daha hızlanacağını düşünüyorum. Umarım öyle de olur. Hedefimiz tabiki 500 le kalmayacak katlanacak büyüyecek.. Çünkü #welovepowerups . ve bu yolda durmak yok :)

tavsiye
Yeni başlayan arkadaşlarında sabırlı olmaları gerektiğini düşünüyorum.. Maaşlı bir iş yerinde çalışır gibi dürekli para çekmeyi hedeflemektense; kendi işimizin patronu edasıyla kazandığımız her bir sbd veya steem i tekrar içerde Power UP yaparak kendi işimizin sermayesini artırmayı hedeflemek daha doğru olacaktır diye düşünüyorum.. Ve bir gün kendi finansal özgürlüğümüzü kazanacağız. Buna inanıyorum :) Grubumuzdaki tüm arkadaşların da bu özveriyle Steem Power larını artırmaya çalıştıklarını biliyoruz ve bu bizi daha da gururlandırıyor. Çünkü bu işte birlikte büyüyeceğiz..

kendi power uplarım

image.png

image.png

image.png


Okuduğunuz için teşekkürler..
🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

Kaynak belirtilmeyen resimler tarafıma aittir.

usfscsr.png
Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

1 SP 2 SP 4 SP 8 Sp 16 SP 32 SP 64 SP 128 SP

Sort:  
 3 years ago (edited)

Aynen katılıyorum burada hepbirlikte büyüyeceğiz:) şu an 0.01 olan oy değerimizin 1 olması ne güzel olur değil mi? On kişi 1 dolarlık oy atsa 10 dolar olur. Olmayacak şey değil zamanla olacağına inanıyorum 😀

Kesinlikle ;)

Evet inanıyorum bende.. grubumuzdaki aktif kişi sayısı da çok önemli çünkü 1 dolarlık oylamalara ulaşmadan, 0.1 lik oylarla bile 10 dolarlık oylama almamız mümkün. Ekibimizin kalabalıklığı çarpan etkisi yapıyor bildiğiniz üzere. Umarım çok kısa sürede ulaşırız hedeflerimize 😇😇😇

 3 years ago 

İnşallah 🙏

 3 years ago 

yeni hesabınız hayırlı uğurlu olsun tekrardan, bolluk bereketle gelsin.

Teşekkürler :) umuyorum ki hepimiz için aynı olur..

 3 years ago 

Küçük miktarlar belki ama damlaya damlaya göl olur dememişler boşuna. Hep beraber büyümek dileğiyle 🙏🏻

Aynen katılıyorum. Ve umuyorum ki kısa sürede o göle kavuşuruz :)

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61195.86
ETH 3009.46
USDT 1.00
SBD 3.80