The Diary Game - Betterlife 3.Season - 05 Haziran 2021

in Steemit Türkiye3 years ago (edited)

Bismillah

diyerek yeni bloğumuzdaki serüvenimize, eski bloğumuzda kaldığımız yerden devam edelim...

Arkadaşlar Merhaba,

Yine bir günlük oyununda beraberiz ve size, dün ne yaptığımı, günümün nasıl geçtiğini anlatacağım. Aslında çokta önemli şeyler değil her zamanki gibi vakit öldürüyoruz.

SABAH

2 haftalık yıllık izinimin ardından, işe adaptasyon um yine 2 hafta sürmüştü. Akşamları da geç yattığım için sabah kalkarken bira zorlanıyorum. Normalde önceden de bahsetmiştim erken uyanan biriyim ama bu aralar fazla kaçamak yapıyorum.. Güne zinde başlamak için kahvaltı yapmanın çok önemli olduğunu bilerek, hazırlıklara başladık. Kahvaltımızı yapmadan önce mutfak peteğinin altında, bir zamanlar arkadaşlarının yanından firar etmiş bir patates gördük. gördüğüm anda işte dedim bu benim kahvaltıma olmasa da, günlük gönderime malzeme olacak birşey :)

IMG_20210606_114257.jpg
Kahvaltımı yapıp derhal balkonda toprakla haşır neşir olmaya, işe koyuldum. Fazla değil 5 dakika bile oyalanınca tüm stresim kayboluyor.. Mutfakta bulduğum çillenmiş patatesi 5 litrelik su kabına gömdükten sonra suyunu verdim, kendi haline bıraktım. Daha önceden de böyle gömdüğüm patatesler olmuştu. Minnak minnak patatescikler çıkıyor, az ve küçük tabiki ama gayet mutlu ediyor insanı. hatta onlarında resmini buldum galeriden.. Yine bu gömdüğüm patateste yeşerince ve hasat ettiğimde paylaşırım :)

2-0.gif

2-5.jpg

ÖĞLE

Vakit çoktan çoktan öğlen olmuştu. Yakında videolar paylaşacağım için pc de bazı gereksiz işlerlerle uğraştım :) videolarda çıkan reklamlar olur ya. Hatta yakında televizyonlara da reklam verecem :) Meslek gereği bi çok uygulamayı öyle veya böyle öğreniyoruz ama ha önceden böyle şeyler yapmamıştım, vakit alıyor ama sanki güzel oldu. Gerçi hesap değiştirdiğim için yine üzerinde işlem yapmam lazım.
Bunlarla uğraşırken ufak atıştırmalar da iyi gidiyor tabi minik boy çikiletalar varmış ta evde, artık yok :)

20210606144509689.gif

4.jpg

Eski trailimizin de patlaması üzerine @e-r-k-a-n abinin yol göstermesiyle beraber yeni trailimize giriş yaptım. Discortta olduğu gibi ışığı gören geldi :) Hesap işlemleri şifre işlemleri derken en son taşınma kararı aldık, öteki dükkanı şimdilik boş bıraktık depo niyetine kullanacaz :) Bi yandan da iyi oldu 2018 den kalan takipteki büssürü atıl hesap vardı. burda tertemiz bir sayfa açmış olduk.

Yeni hesaba gelir gelmez 150 Steem Up yaptım ne de olsa #welovepowerups .

Ekran görüntüsü 2021-06-06 143827.jpg

AKŞAM

Akşam olduğunda gökyüzündeki bulutlar yine beni benden aldı. Gün batımında oluşan o kırmızı rengin parça parça bulutlardan yansıması, insanlığın bir koşuşturmacada olduğu gibi, bulutlarında sanki bir yere yetişmeleri gerekirmiş gibi birbirleri ardına akıntıya kapılmış olması.. Şahit olunası anlardan..
6-0.gif
Akşam yemeğimizi de yedik. Resimde balık canlı gibi çıkmış ama iyi pişmişti :) sadece kızartma değilde buğulama olduğu için tipi biraz kayık çıkmış :)
10.jpg

Sonra bilgisayarda ve steemitte biraz daha takıldım. Yeni ve eski hesapla ilgili düzenlemeler yaptım, post paylaştım..
Şunun birkere daha farkına vardım ki zamanın bereketi kalmamış, hemen akşam oluveriyor. Neyse bugünlükte burada noktalayalım...
Okuduğunuz için teşekkürler..


🙋‍♂‍👇Yeni postum için takipte kalın & Sağlıcakla kalın...🙏

Kaynak belirtilmeyen resimler tarafıma aittir.
usfscsr.png
10 SP20 SP50 Sp100 Sp
Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

Sort:  

Patatesler saksıda oluyormuş bende ekeceğim teşekkürler

Geçenkilerin toprağı azdı, bu sefer daha bol oldu toprağı, bakalım patatesler de büyük mü olacak görecez:), evet tavsiye ederim, çillenmiş soğan sarımsak ta dikebilirsiniz güzel oluyor, ziyaretiniz için ben teşekkür ederim :)

Teşekkürler

 3 years ago 

thanks for the information.
very nice

Thanks 😇😇

 3 years ago 

Sondan ikinci resimdeki manzara ne güzelmiş öyle ya. Her yer ağaç dolu. Neresi orası?

Emirgan Sarıyer İstanbul. 2 sene önce çok daha yeşildi karşı tepe. Arıtma tesisi yapılıyor baya bi bozuldu manzara. Yinede seviyorum balkonumuzun manzarasını :)

 3 years ago 

Çok güzel bir manzara. Ben İstanbul' da çok az böyle manzara gördüm. Ağaç yok bu şehirde ya.

Evet normalde baya az ama burası şehrin göbeğinde köy gibi oluyor, sabah kuş ve horoz sesleriyle uyanıyoruz, gecekondu mahallesinde yaşamanın avantajları :)

 3 years ago 

Emirhan'a filizlenen patatesleri saksıya dikti ama minik patatesler oldu. Acaba daha büyük bir alan mı gerekiyor. Yeni hesabınız hayırlı olsun 🙏🏻

Galiba evet saksının toprağın genişliğiyle alakalı bi durum olsa gerek, ama olsun böylede çok tatlılar yemeye kıyamıyor insan.. Taşınmak zorunda kaldık geç olmadan:) teşekkürler..

Patates dikmmeye bende heveslendim şimdi...bilgi için teşekkür ederim.🙏

Aslında ekip olarak toplu dikim yapalım, çıkınca kumpir yapar yeriz hehe :))

 3 years ago 

Yeni hesabınız hayırlı olsun. Saksıda böyle sebze yetiştirmek benimde çok hoşuma gidiyor. Tadını sevdiğim sebze ve meyvelerin çekirdeklerini muhakkak toprağa ekerim. Bu arada gökyüzü manzarası harika..

Teşekkürler.. Evet çok güzel bir hobi toprakla uğraşmak aynı zamanda günümüzde herkesin patlamaya hazır bomba olarak gezdiğini düşünürsek, insana sabretmeyi ve sakin kalmayı öğreten çok güzel bi terapi oluyor..

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66217.53
ETH 3316.11
USDT 1.00
SBD 2.70