10 gün 10 SP Power UP = 100 SP Power UP || 5. Gün || @subconsciousness

in Steemit Türkiye3 years ago

Arkadaşlar Merhaba

10 gün boyunca 10 SP Power UP yapıyoruz gücümüze güç katıyoruz..

Başlangıç SP gücüm : 302.06
image.png

Sabah yaptığım 5. artışla beraber toplam SP Gücüm : 354.595 oldu.
1.jpg

Ayrıca bugün çok güzel bi haber aldım. Steemitte Hardfork olayları olmuş, Steemit cüzdanlarımızdaki seemler sbdler Hive kopyalanmış hive ve hbd olmuş. Ben bunu bugün öğrendim. ilk yaptığım şeyde tabiki hesaplara girip sondaj çalışması yapmak oldu.
Hiç vakit kaybetmeden binansa ordan da steemite aktardım. yaklaşık 465 steem gelmiş oldu.
Recai şansıyla geldi desem yeridir.🦉😇
Şaka bir yana vesile olan arkadaşlara çok çok teşekkürler🙏

4.jpg

Hiç vakit kaybetmeden hive den yeni gelen steemleri yuvarlayarak 470 SP Power UP yaptım.

5.jpg

Sonuç olarak 23.06.2021 >>> 824.60 SP ye ulaştım.
Oylama gücüm 2 cent oldu zengin edecem sizi hadi yine iyisiniz 🤣

Böylelikle hem 500 SP hedefine ulaşmış oldum hem de yeni 1000 SP hedefine çok hızlı bir ivmeyle yaklaşmış oldum.
Sadece 4 günde 520 SP Power UP yaptım.
Çok iyi oldu, çokta güzel oldu ha...

6.jpg

#ilovepowerup
#welovepwerups

---.png

🙋‍♂‍👇Stay Tuned for my Next Post & Stay Well...🙏

You can check out my previous posts from the links below..
10x10 Power UP --- Patience --- Paternity --- B&W --- Cat --- Blood Donation --- Bosphorus --- Psycho-cat --- Nature --- Weekend --- Butterflies --- Achievement-5.1 --- Welovepowerups --- 11 June --- 10 June --- SP Power UP

Delegate Steem Power To @subconsciousness , Thanks..

1 SP 2 SP 4 SP 8 Sp 16 SP 32 SP 64 SP 128 SP

Sort:  
 3 years ago 

wowww :)

Yetişecem sana abi az kaldı 🤑🤠

muazzam bir yükseliş :) 👏👏👏

Küçükken cebimde para bulunca ne sevinirdim he onun gibi oldu 😎🤣

o duyguyu yaşamak için yazın kışlık paltosunun cebine para koyan sıyrık bi arkadaşım var 😂

Kral adammış 😅 çekirdek çıkınca da çok güzel oluyo bak aklıma geldi şimdi

😂😂

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 61227.60
ETH 3022.96
USDT 1.00
SBD 3.88