TrYardım Desteklenen İçerikler 23 Mayıs 2018

in #tr6 years ago (edited)

Tryardım Türkçe içerik oluşturucularını keşfetmeye ve ödüllendirmeye yardımcı olan kar amacı gütmeyen bir topluluk projesidir. Dünyanın dört bir yanından #tr tag altında buluşan Steemit yazarlarının içerikleri gönüllü ekibimiz tarafından seçilerek ödüllendirilmektedir. Ev hanımları, yazarlar, fotoğraf meraklıları, şefler, kısaca ortamı içerikleri ile güzelleştiren herkes katı kurallara tabi tutulmadan Tryardim hesabı tarafından desteklenebilir.

Türkçe paylaşım yapan tüm Steemit üyeleri #tryardim kanalından yazılarının linklerini göndererek projemize katılmaya davetlidirler.


Tryardim Tarafından Günün Desteklenen Yazarları & İçerikleri

Yazarİçerik
@hazalyaziciHaftasonu Mini Kamp (İzmir/Dikili)
@ataturkAtatürk’ün Az Bilinen 10 Özelliği
@efehantrKedi Yavruları
@budajoredTüm Zamanların En Çok Konuşulan Olayı! Uzaylılar Aramızda Mı?
@irineadDoğru İletişim Kurabilmenin Önemi
@ahmeterbayKaragöl (Black Lake) in Artvin/Turkey - Travel #2
@cyberyunusUkrayna'nın Vize Durumu - Gezilecek Yerleri - Gece Hayatı - Konaklama Rehberi
@junostarYüz Şeklimiz Bizi Ele Veriyor Mu?
@mucar38Mutlaka İzlenmesi Gereken Diziler ''PRİSON BREAK''
@trsteemerMay 22 2018 Tue. Diary (22 May 2018 Salı Günlüğü)
@sudefteriSevgili Günlük #6 / Sinek vızıltısı ile güne merhaba
@vaireIntroducing Myself (Kendimi Tanıtıyorum)
@sjomeathEn Sevdiğim ve En Çok Oynadığım 5 Bilgisayar Oyunu

Trliste Kürasyon İzi Tarafından Oy Verilen Yazılar

Yazarİçerik
@guyruliMehmet'in Çılgın Projesi
@emrahulkeSuuçtu Şelalesi

TrYardım Projesini Desteklemek İçin

@tryardim hesabına SP delegasyonu yapabilirsiniz: 50 SP Delegasyon Linki | 100 SP Delegasyon Linki

Steem / SBD bağışlarınızı @trkasa topluluk hesabına transfer edebilirsiniz.

Trliste kürasyon izine katılabilirsiniz.



Bu yazının geliri @trkasa hesabına aktarılarak topluluk yararına kullanılacaktır. Bizimle Discord üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

versuch_-_banner_-_tryadim.png

Banner via: @oendertuerk

Sort:  

teşekkür ederim.. başarılar :)

seçilen arkadaşları tebrik ederim. :)

Tebrikler arkadaşlar 😃

Coin Marketplace

STEEM 0.35
TRX 0.12
JST 0.040
BTC 70734.57
ETH 3561.52
USDT 1.00
SBD 4.75