Suuçtu Şelalesi | Fotoğraf Serisi #2

in #tr6 years ago (edited)

Öncelikle herkese merhabalar...

Bu mecrada oldukça yeni biri olarak bu ilk Türkçe yazım olacak. Sisteme ilk girdiğimde burada bir yer edinmenin İngilizce post tan geçtiğini düşünüyordum. Ancak son birkaç gündür @kusadasi, @try-market ve @bekirsolak gibi hesapları keşfedince yazılarımı Türkçe olarak ve #tr etiketiyle paylaşmaya karar verdim. Gelelim konumuza:

Mesleğim gereği güzel ülkemin birçok bölgesini gezme imkanı buldum (çok istediğim fakat bir türlü imkan bulamadığım Karadeniz bölgesini de bu yaz sonunda gezeceğim inşallah) ve bu sayede amatör bir hobi olarak fotoğrafa merak sardım. Sonrasında bu küçük hobi pahalı bir alışkanlığa dönüştü ve alaylı olarak “semipro” yoluna soktu beni.

Bugünkü yazımda da yine mesleğim gereği Edirne’den Balıkesir’e gittiğim bir dönemde dönüş yolumu yaklaşık 3 saat uzatarak (fotoğraf çekim saati hariç) Mustafa Kemal Paşa ilçesinin güneydoğusunda bulunan Suuçtu Şelalesi’ni keşfe gittim.

Yolda birkaç defa geri dönmeyi düşünsem de mantığıma karşı gelip bu cennet güzelliği görme şansını elde ettim. Sizleri çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum.

İyi seyirler...

Not: Aşırı uzun pozlama içerir 😄

https://www.instagram.com/emrahulke

Sort:  

Sahane resimler yaaa !!!! Renkler muhteşem ! harbi çok başarılı olmuş kardeşim ! bu yazın Türkiye gezisi planlıyorum... suuctu şelalesi sayende to visit lerimde yer aldi 🤩
bu arada Tebrikler. İlk Türkçe yazin ile direk tryardim ekibi tarafından seçildin :)

Çok teşekkür ederim yorumların için... Eğer bu tarz yerleri seviyorsan yakında Kırklareli tarafında Cehennem Şelalerine ilişkin bi yazı paylaşacağım. Bu aralar işlerden dolayı fotoğrafları düzenleyemedim. Onlar biter bitmez paylaşırım.

Tebrikler! Yazınız @tryardim ve @trliste topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 23 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz. Bilimle hareket etmek ;))

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by soldier from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Merhaba ben @osmania, @kusadasi ve @try-market küratörü olarak #tr ve #cointurk etiketlerindeki kaliteli yazıları inceliyorum. Sonrasında bu yazılar @kusadasi veya @try-market hesapları tarafından upvote ediliyor. @kusadasi ve @try-market #tr etiketinin daha yukarılara çıkması için çok büyük bir çaba içerisindedir. Tabii ki bu ilerleyişin kaliteli yazılarla olması yönünde çaba harcıyoruz.Paylaşımlarınıza 'cointurk' etiketini ekleyerek @kusadasi ve @try-market tarafından desteklenmesini sağlayabilirsiniz. Ayrıca, sürekli olarak @kusadasi tarafından düzenlenen projeler ve discord kanalımızda anlık yarışmalar mevcuttur.
Katılmak isterseniz discord kanalımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Teşekkürler... Katılım işlemi tamamdır #0934

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 62991.12
ETH 2685.43
USDT 1.00
SBD 2.55