Yüz Şeklimiz Bizi Ele Veriyor Mu?

in #tr6 years ago

Her yüzün ayrı bir kimliği ve karakter yapısı olduğunu biliyor muydunuz? Yüz okuma sanatı çok eskilere dayanan ve felsefesi olan bir sanatmış.Yüz yapımız,göz yapımız,dudaklarımız,burnumuz,kaşımız karakterimizle ilgili bilgiler veriyormuş.Benimde okuduğum bir makale ilgimi çekti ve bu konu ile ilgili bir yazı yazmak istedim.

Yüz Şekilleri

imagesED4XAH5B.jpg
görsel

Yuvarlak

Narin ve sakin kişilikleri olur. İyi bir ebeveyn olmayı işaret eder.Yemek yemeyi severler ve dolayısıyla kilo problemi yaşayabilirler.İletişim kurmayı severler.Romantizme önem verirler.

Dikdörtgen

Çalışmayı sever ve pratik olurlar.Dış görünüşe önem verirler.Ani öfke patlamaları yaşayabilirler.İskelet problemi yaşayabilirler.

Kare

Yemek yemeyi sevmelerine rağmen fazla enerjik olduklarından hızlı kalori harcarlar.Keskin bir zekaya sahiptirler.Araştırmayı ve keşfetmeyi severler.Meraklı bir yapıları vardır. Özgüven sahibi ve kendi ayakları üstünde duran kimseler olurlar.

Üçgen

Çok çalışkan ve disiplinli olabilirler.Etkileyici bir görünümleri olabilir.Kararsızlık yaşayabilirler ama bu onlara karizmatik bir hava katabilir.Yaratıcı olurlar ve zayıf vücutlu olabilirler.

imagesX02FUWP1.jpg
görsel

Alın

Yuvarlak ve dolgun ise kişiye orijinal fikir üretme ve hayal gücü katar.Kişi katı kurallardan hoşlanmaz.
Düz alın ise mantıklı ilerlemeyi ve kişiye düzeni verir.

imagesGN2WKS6V.jpg
görsel

Kaşlar ve Gözler

Kaşlar kişilerin düşünce tarzları hakkında ip uçları verir. Yay gibi ise pratik ve hayatı kolaylaştırıcı,düz ise daha mantıklı ve gerçeklere önem veren kişilerdir.Kaşlar göze yakınsa hızlı düşünen,uzaksa daha ağır kanlı hareket eden kişilikleri yansıtır.
Gözler aslında kalbin aynasıdır derler.Birçok konuda gözler kaynak oluşturabilir.İri gözler dışa dönük ,sosyal ve açık sözlü kişileri anlatır.Kısık gözler ise daha detaycı ve analiz yeteneği gelişmiş kişiliklerin simgesidir.

imagesWD52MEOV.jpg
görsel

Burun

Burun şekli konusunda karasız kaldım.Günümüzde o kadar çok estetik yaptıran var ki bence burnumuz kişiliğimizi anlatmıyor.Neyse biz konumuza dönelim.Geniş ve büyük burun sahibi iseniz iş hayatınızda özgüveni yüksek ve kontrolcü bir kişiliği,dar ve kısa burun ise ayrıntı gerektiren işlerde başarılı ve garantici kişilikleri simgeler.

Kulaklar ve Ağız

Büyük kulaklar dinlemeyi sever,küçük kulaklar ciddi olur,başa yapışık kulaklar uyumlu ve bağlı,dışa dönük kulaklar ise özgür kişilikleri simgeler.Kepçe kulaklar ise çok konuşan kişilikleri simgeliyor.Uzun yıllar önce izlemiştim kulağı kepçe olan bir manken kulağını bantla yapıştırıyordu.Hatta yaptığını televizyonda anlatıyordu.Çok güldüğümü hatırlıyorum.Kendince böyle bir çare bulmuştu.
Büyük ağız dışa dönük kişilik,küçük ağız içe dönük kişilikleri simgeler.Geniş ve düşük dudaklı kişiler cömert,ince dudaklı kişiler ise az konuşan ve hırslı bir kişiliğe sahip olabilirler.

Sizlere yüz şeklinden karakter analizi nasıl yapılıyor anlatmak istedim.Sizlerinde bu konuda yorumları varsa yazabilirsiniz.Yazımı okuduğunuz için teşekkür ederim.:)

kaynak

Sevgiler,
JUNOSTAR

Sort:  

Ben yüz şeklimin ne oldugunu çözemiyorum, tümevarım yapayım desem belirtilen özelliklerin hiçbirini direkt kendi özelliklerimde de sayamıyorum. En iyisi ben bir doktora görüneyim :)))

Buyrun benim. Hocam sizin karakter analiziniz kuantum bilgisayarları tarafından nasada taranıyor benim gözetimimde. Bitiş süresi tahmini 2021 olarak hesaplandı :)

:)) Ohh bir nebze içim rahatladı. O zaman 2021e kadar ölmeyim ben. Heyecanla bekliyorum doktor.

Aynen şeyapma. Ölme yani. Post hazırlarım ordan bakarsın :)

Lütfen post'unda görsel de kullan ve markdown kodlarına dikkat et.

Görseller senden :)

Eh iyi madem ben şimdiden çalışmalara başlayayım ;)

Ben de merak ettim şimdi.Sonuçlar çıkınca bana da haber verin:)

Ya muhtemelen bilgisayarlar doktor'a ne uğraştırıyosunuz beni saçma sapan şeylerle diye fırça atacak. Sonuç ise "scam coin" minvalinde bir şey çıkabilir :))

Aa sizin misafirhanenizde konuşmaya dalmışız pardon :) sonuçları tüm insanlıkla paylaşacağım :)

ince dudaklı kişiler ise az konuşan ve hırslı bir kişiliğe sahip olabilirler.

sözü bana pek uymuyor :D
güzel paylaşım için kutlarım :)

Aynı zamanda el yapısı ve el içindeki çizgiler de çok önemliymiş. Eskiden bu konuya çok ehemmiyet gösterlermiş. Çinlilerdi sanırım bir yere elçi gönderecekleri zaman karşı taraf müzakere yeteneklerini (başparmağındandı sanırım) çözmesin diye o parmağı keserlermiş. Hani el falına bakma olayı var ya, aslında fal değil, bilimsel olarak ciddi ciddi araştırılması gereken bir konuymuş. Elfabe diye bir kitap var adam baya araştırmış güzel bir kitap yazmış ilgi çekici bir kitap bir bakın derim .)

Biliyorum o kitabi arkadasimda vardi.biraz okumustum hatta.cok ilginc bilgiler var icinde haklisin:)

aslında başparmak olayı yalan ile alakalı genelde yalan söyleyen insanlar başparmaklarını saklarlar o yüzden müzakere amacıyla gönderilen elçilerin baş parmakları kesildiğine dair bilgiler var :)

Evet tam bilmiyordum doğrusunu öğrenmiş oldum teşekkür ederim .)

Sanırım Dikdörtgen yüz ve düz alın ama tam karar veremedim :)

:) bir sonuc çıkmış gibi..

yazıyı okuyunca aynaya bakan tek ben değilimdir umarım:))

ben severim böyle bilgiler okumayı, hatta marifetnâme'de geniş geniş anlatılır ve doğru olduğunu düşünürüm:)

Yazımı beğenmene sevindim.teşeķkürler..☺☺

Merhaba @junostar,

Yazınız @trdaily tarafından otomatik olarak seçildi. Ve @trdaily curation trail'i takip eden
diğer üyelerden de oy aldı.

@trdaily, türkçe etikete sahip içerikleri belirli filtrelerden geçirip rastgele olarak oylayan bir bottur.

Arzu ederseniz @trdaily curation trail'e bu adresten katılabilirsiniz.

Yine görüşmek üzere! :)

Sokrates zamanında bununla ilgilenmiş diye biliyorum. Yüzden karakter analizine yanlış hatırlamıyorsam fizyonomi demişlerdi. Güzel bir yazı olmuş. Fakat oy gücüm yok :(

Ne tesadüf benimde aynı :( yorumların yeter @doctorbishop. Başka bir şey istemez.:)

az biraz bu konuda merakım vardır eskiden olduğu gibi şimdi de büyük devletler insan yapısını ve yüzünü kriminoloji olarak kullanıyorlar :) işlenmiş suçların ve suçluların kayıtlarını tutarak hangi şahıs tipi hangi suça meyilli o bile tasnif edilmiş. Aslında bunun bir adım ötesi de beden dili ve yüz okuma sanatı o konuda da prof. paul ekman'ın kitaplarını veya kendi bizzat ilgilenerek yapılan Lie To Me adlı diziyi öneriyorum sana :)

Tavsiyelerin için teşekkürler.:)Kriminoloji için kullanıldığını tam olarak bilmiyordum.benim 1996 yılında aldiğım bir kisisel gelişim kitabi var.Onda da bakişlardan bile insanlar kategorize edilmis.belki baska bir yazimda paylasirim.

Beden dili ve yüz yapısının kisilik analizince kullanilmasi hep ilgimi cekmistiri. Detaylı bilgilendirme icin tesekkurler arkadasim..

İlgini çeken bir yazı olmasına sevindim arkadaşım☺

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 23 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz. Bilimle hareket etmek ;))

Yardımlariniz için teşeķkürler @tryardim:)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99