Sevgili Günlük #6 / Sinek vızıltısı ile güne merhaba

in #tr6 years ago (edited)

Uykunun en tatlı yerinde, kulağımın dibinden bir helikopter geçti sandım bir an:) 24 saat açık olan camdan giren devâsa sineğin, üzerime doğru pike yaptığını anladım ama yine de tek gözüm kapalı hâlde uykuma devam etmeye çalışıyordum. Örtüyü kafama kadar çektim ama bu kez de odayı turlayarak, eşyalara kamikaze dalışı yapmaya başladı:/

Artık uyku falan hak getire. Gözümle takip ediyordum ve kocaman sineğin anlamsızca kendini pat pat pat diye duvarlara, aynaya çarpması beni sinir etti. Ben anlamıyorum hem açık bir cam bulunca içeri dalıyor hem de tekrar çıkmak için, pata küte çarparak deli divâne uçuyorlar:/

《cama çarpan sinek karikatürü enter》

Gidip perdeyi çektim ve camı ardına kadar açtım, bekliyorum ki ışığa gelsin ve defolup gitsin. Acıdım öldürmeyeyim, ortalığı kirletmeyeyim diyorum ama çıkmıyor. Pusmuş bir köşede ellerini ovuşturup bana garip hareketler yapıyor:)

Sanki ehehehe diye pis pis gülüp oh olsun işte, nasıl da uyandırdım erkenden der gibi.🙍‍♀️

Kaynak

Gündüzleri bozuk traktör gibi kafa patlatarak uçarken, geceleri öööyle en son kondukları yerde hareketsizce kalırlar. Gece uçmayı sevmezler ama sabahleyin onları aynı yerde bulursunuz. Deli midir nedir, amaçları ne acaba?

Kaynak

Elime bir örtü alıp, 'kımılda biraz çık şu camdan' diye salladım ama bu kez de yere yakın uçmaya başladı. Ağırlıktan mıdır nedir uçamıyor da. Sanki uşağı var karşısında da beni açık pencere önünde bekletiyor. Acıma duygum da yavaş yavaş azalıyor tabi bu arada. Binlerce küçük göze sahip olmasıyla hava atmasına rağmen, açık pencere yerine sabit cama kafa atıyor. Nasıl bir manyak bu diye düşünürken, sonunda çıkıp gider ve hızla kapatılır cam, çekilir perde...


Sineklerin hakkından gelse gelse uğur böcekleri gelir diyerek, favori çizgi filmim olan Minuscule'u açıp izledim valla.🙆‍♀️

Ya bayılıyorum bu film serisine. İzlemediğim bölümü yoktur belki de. Hatta bunun gibi beğendiklerimi defâlarca seyretmişimdir. Filmin senaristleri de, sineklere benim gibi gıcık oluyordur ki, hemen hemen her bölümde onlara bir uğur böceği musallat ediyor ve ben de keyifle izliyorum:))

Müziğini duymak bile bana huzur veriyor. Tabi eşsiz doğa manzarası ve cırcır böceklerinin de sesi eklenince tadına doyum olmuyor diyebilirim:) Şu an bu satırları yazarken de bir gözüm orada🙆‍♀️


Yıllar önce sinekleri, örümceklere yem yapışım geldi gözümün önüne:) Yeni bir eve taşınacaktık; gezdiğimiz ev çok boş kaldığından mıdır nedir, pencere kenarlarında örümcek ağları vardı ama bomboştu. Pervazlarda da havasızlıktan ölmüş bir sürü sinek vardı ve ben onları tek tek alıp örümceğin ağına bırakmıştım:) Şimdi düşünüyorum da örümcek onları görmemiş miydi acaba?


Bir de ilk defa gördüğüm bir böcek vardı, tesbih böceğiymiş ama o zamanlar ona top böceği derdik:) Böyle siyah tırtıl gibiydi, dokununca yuvarlanıp top gibi oluyordu:) İyyyk onlara nasıl dokunuyordum acaba, şimdi görsem korkup kaçarım:(

Eğlenceliydi ama, bir müddet o hâlde kaldıktan sonra, etrafta kimsecikler yok sanarak tekrar tırtıl gibi oluyordu. Ama pusuda bekleyen yaramaz kız çocuğunu hesaba katmıyordu tabi:))

Ama yıllar sonra, bir arkadaşımın bunları yuvarlak çikolata sanıp yediğini öğrendiğimde şok olmuştum. Dalga da geçemiyor insan, öyle vahim bir durum ki sadece yüzünüzü buruşturuyorsunuz🙅‍♀️


Bunları neden anlattım bilmiyorum, annem de arada okuyor buraları, umarım bu yazıyı okumazsın:)
Top böceğin tadını alan arkadaşım S eğer bir gün okursan beni bul..🙋‍♀️


# Sevgili günlük 5 / Yanlış film izleme kabiliyetim

Sort:  

Odada sinek varsa hayatta uyuyamam ben, çünkü sabah güneş açtığında uykumun en güzel yerinde beni uyandıracağını biliyorum. Geç yatarım ama o sineği bulur cezasını keserim yine de :))

ben uykusuz kalacağımı bilsem de elimde sineklik veya rulo halindeki gazeteyle beklerim:)
hazırlıksızsam terlik de iş görür:))

Quraturk tr etiketi altında paylaşılan kaliteli ve orjinal içerikleri tespit edip ödüllendirmeyi hedefleyen bir kürasyon projesidir.

Yazınız değerlendirmen ekibimiz tarafından uygun görülmüş olup, günün seçilen yazıları arasında yerini almıştır.

🙏😊

Sinek öldürme sevdasına kaç gece uykusuz kalmışımdır.. Yazınızı okuyunca kendi komik hallerim geldi aklıma. Yaz geldi mesai yine başladı (:

:)) onlarla anısı olmayan yoktur ama bazıları var ki hiç istifini bozmadan uyumaya devam ediyorlar:(
o gamsızları da ayrı bir postta anlatmayı düşünüyorum🙆‍♀️

yaz geldi mesai başladı evet maalesef:/

Sinek yuzunden uykudan uyanmak benim.icin bir kabus:))
Ortam tamamen sessiz olmali . Gurultude uyuyan kisilere hep ozenmisimdir.
Uyukumu almadan uyaninca da kucuk bir cocuk gibi huysuz oluyorum :))

Gürültü de uyurum hatta uykuya geçmek için herhangi bir müzik ya da radyo açarım daha kolay oluyor. Fakat sinek vızıltısı beni de uyandırır ve uyandım mı tekrar uykuya geçemem :)

Aynen bende uyandim mi tekrar uykuya dalamam

yastığa başını koymadan uyuyanları çok kıskanırım:))
uyandıktan sonra zor uyurum ben de:(

Birde yerimi yadirgarim:))

tavandaki çizgileri incelerim:)

gittiğim yerdeki odadaki eşyaları mesela duvara dayalı halı varsa canavara benzetirim karanlıkta:))

😀😀😀😀kucukken canavara benzetirdim:)

:D gittiğim evde aniden uyanıp 'nerdeyim ben' diye panikleyen, tv'den ve buzdolabından gelen seslere irkilen, kapı arkasındaki kıyafetleri bişeylere benzettiğim durumları saymıyorum bile:)) 🙈

bazen uyumak için telefondaki uyku müziklerimi açar 30dakikaya ayarlarım, cama vuran yağmur damlaları eşliğindeki piyano sesiyle huzurla uyurum🙆‍♀️

:) ben de gürültüde bile ders çalışıp kitap okuyan biri olmama rağmen karanlık ve sessiz ortamda uyumayı severim, ufak bir sese uyanıp uyuyamayanlardanım:))

bir başka konumda da sivrilere yer vereceğim, onlarla da uyuyamam illa ki icabına bakarım uykusuz kalsam da:)

Deli oluyorum sineklere (eh kim sever ki zaten🤦)

Bizim buralarda çok fazla oluyor, dağ kenarı (yani dağ başında değiliz ama tam karşımızda dağ var) olduğu için mi bilmiyorum. Önlem için bu yapışkanlı tül gibi şeyler satılıyor onlardan pencerelere yapmıştık, rahat edelim maksat. Bunlardan birinin köşeden açıklık olmuş ama minnacık bişey böyle, belli belirsiz. Günlerden bir gün evde sinek görmeye başlıyorum ama koloni gibi ve aşırı şuursuzlar, gördükleri her şeye ama her şeye kafa atıyor manyaklar ve toplu hareket ediyorlar. Sanki ben onların evine girmişim de trip yiyorum. 😔 Girebilecekleri her yere bakıyorum yok. Artık kafayı yiyecekken o minik açıklığı farkediyorum tülde ve ben şok. 😮Sonra teker teker kurtuldum(k) ve ancak rahatladım. ☺️ Bu da böyle bi anımdır. 🤓

sesli güldüm:)))
yazık seni ziyarete gelmiş çoluk çocuk yine yaranamamış:)

o tülü bir ben mi yapıştıramadım acaba hahaha bizim burdaki lodos fırlatıp attı tabi:))

bozuk traktör sesi çıkarmayan, oraya buraya pat küt kafa atmayan, aynada kendini görüp garip hareketler yaparak kirletmeyen sineğe sinek demem ben:)

Çok keyifliydi yine .)

teşekkür ederim🙆‍♀️

This post has received a 0.24 % upvote from @drotto thanks to: @sudefteri.

Sineklerle mücadelemiz bir türlü bitmiyor.Kocaman olanlari var bide arı gibi oluyorlar.bir vızıldıyorlar sanırsın arı gelmis.Ben cok karsılastım onlarla.Umarim onlara denk gelmezsin.yoksa baska bir yazı dizisi çıkar:)

işte bu yazı tam olarak o sinekleri anlatıyor🙆‍♀️
o kadar büyük ve sesli ki uyanmamak ve çıldırmamak imkansız:)

mesai tekrar başlıyor, bir de mayıs ayı pik yaptıkları dönem oluyor:/

İlk paragrafları sineğin kamerasından izledim. Okuması keyifliydi :)


oy gücümü toparlamaya çalışıyorum üzgünüm :(

teşekkür ederim yaşarken keyifli olmuyor ama:))

uyku denilince akan sular durur :) sahura kadar eşim kavga edip durmuş :) birini yakaladım diye geldi sahura :))

ne güzel valla🙆‍♀️
ben minik bi vızzz sesi duysam tamam, önce örtüyü kafama kadar çekerim, boğulunca açarım ışıkları icâbına bakarım mecburen:))

Ramazan diye ellemiyorum, bolca ilaç haklarından gelir :))

ilaç kullanmayı sevmiyorum nefes alamam ben ama sinek uçar gider:))

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62702.02
ETH 2572.25
USDT 1.00
SBD 2.75