steemitapp nedir nasıl kullanılır ?

in #tr6 years ago

Selamlaşma ve coogger

Merhaba arkadaşlar bugün sizlere 2 - 3 haftadır üzerinde çalıştığım bir websitesini ve telegram botundan bahsedeceğim ama bunlardan önce coogger' nedir ve ne amaçlar biraz ondan bahsetmek istiyorum. coogger.com valerian filminden etkilendiğim için yapmaya başladığım bir projeydi aynı zamanda yazılım programlama vs adına ne öğrendiysem başka insanların açtıkları blog yazıları ilk etap'da çok yardımcı olmuştu bende kendi blog sitemi açmak ve bildiğim konuları oradan paylaşmak istemiştim ama bunu yaparken yine benim gibi düşünüp bir şeyler paylaşmak isteyen insanlar olabilir diye üyelik sistemi yorum sistemi bildirim vs şeklinde geliştirdim saolsun bir kaç arkadaş site ilk yapılırken bile destek verdiler ve kendi makalelerini yazıp paylaştılar bende hem kodlamasını yapıyor hemde makale yazıyordum, aynı zamanda yazarlara para kazandırmak istiyordum ama bunun için herhangi alternatif bir yol bulamamıştım, sonra steemit ile tanıştım adamlar benim yapmak istediğim şeyi valerian'daki o ekosistemi çoktan yapmışlar, sonra steemit kullanırken bazı araçlara ihtiyaç olduğunu fark ettim özellikle yeni gelen kullanıcılar coinlerini nerde satacaklar ve ne kadar nakit ellerine geçecek bu konuda bir araç yapmak için coogger'ı geliştirdim ve ilk yapmaya başladığım fikir genişledi şuan da birden fazla web uygulamalarını içinde barındırabilen bir makale ( bilgi ) paylaşım sitesi oldu şuan da ikinci uygulama olarak steemitapp var daha başka şeyler var aklımda başka uygulamalar vs ekliyeceğim belki ilerde bende diğer platformlar gibi steemit'e bağlarım ve ikinci amacım olan yazarlara para kazandırma olayını steemit sayesinde gerçekleştiririm.

steemitapp

Steemitapp coogger'ın bir alt uygulaması olarak hizmet vermektedir, bütün uygulamaları bu adresten görebilirsiniz dediğim gibi şuan için coogger ve steemitapp uygulaması var, steemitapp'ın asıl adresi http://www.coogger.com/apps/steemitapp/

Steemitapp nasıl kullanılır ?

steemitapp'a girdiğinizde sizi şöyle bir ekran karşılayacaktır.

image

en üsteki arama çubuğu bazı bilgiler sunan ve steemit kullanıcı adı yazmanız gereken bölümdür örnek vermek gerekirse @redart arkadaşımızı yazalım ;

Hemen arama çubuğunun altında kullanıcının resmi ve bazı profil bilgileri çıkıyor

image

önemli olan bölüm buranın hemen altında ki sonuçlar onlar da sırası ile şu şekildeler

image

Kullanıcının hesabındaki bulunan toplam sbd miktarını blocktrades aracılığı ile bitcoine çevirirse alacağı bitcoin miktarı ve bu bitcoini koinim sitesinden satarsa kesintilerle birlikte alacağı türk lirası cinsinden değerini gösterir hemen altında ise ödemesi beklenen paylaşımların ödemeleri aldıktan sonra toplam sbd miktarını yine bu işlemden geçirirse eline geçecek nakit'in sonucunu gösterir.

image

Daha sonra bu kısım en üstte ilk 4 tanesi hesabındaki sbd miktarını > bu sbd'nin kaç dolar olduğunu > ödemeler alındıktan sonra hesapta kaç sbd olacağı > ve bunun dolar cinsinden değeri yazar ilk 4 kutucuktan sonrasi ise ödeme bekleyen gönderi ve alacağı sbd cinsinden tutarı yazar.

örnek :
(6.71244, 'DOGE Coin Teknik Analizi / DOGE Coin Technical Analysis [02.03.2018]')
DOGE Coin Teknik Analizi / DOGE Coin Technical Analysis [02.03.2018] bu başlıklı gönderisinden alacagı sbd miktarı 6.7 > sbd dir.

image

Burada ise coinlerin dolar cinsinden değerleri görülmekte

en sonraki bölüm sizi kaç kişi takip ediyor, siz kaç kişiyi takip ediyorsunuz ve sizin takip edip sizi takip etmeyenler kim
sizleri takip edip de sizin takip etmedikleriniz kim onları görebiliyorsunuz.

Those who do not follow you : diye geçen yer - - - sizin takip ettiğiniz fakat sizleri takip etmeyen kişiler.
You did not follow :şeklinde yazan liste ise - - - - sizi takip edenler ama siz bunları takip etmiyorsunuz.

Steemitapp hızlı araçlar

Bu araçlar para çekimi için farklı sitelerin kesim oranlarını hızlıca karşılaştırmak ve sizin için hangisi daha fazla ödeme yapıyorsa onu görmenizde yardımcı olur.

Bu ilk arama çubuğu bildiği herşeyi göstermeye çalıştığı için fazla iş yapıyor ve bu yüzden biraz yavaş çalışan bir yapısı var ama diğer araçlar daha hızlı sonuç verir onlarıda tanıyalım.

Şuan için iki farklı site ekli onlar ise blocktrades ve binance ,ihtiyaca göre diğer siteler içinde eklemeler yapabilirim ilerde
ilk araçlar üç tane olup şunlardır.

image

Bu araçların amacı sbd veya steem'lerinizi satmak istediğiniz de eğer bitcoine dönüştürme için blocktrades ve tl ye dünüştürmek içinde koinim sitesini kullanacaksanız size girilen değeri hesaplar kesintileri çıkartır ve sonucu sunar.

Zaten hangi aracın ne işe yaradığı basitçe şu şekilde anlatılmıştır.

Convert > SBD > blocktrades.us > BTC > koinim.com > TRY

Mesela ben 100 sbd yi çekmek istiyorum kaç tl alacağımı hızlıca görmek için bir deneme yapmak istiyorum

image

Evet eğer ben bu sıralamayı ( SBD > blocktrades.us > BTC > koinim.com > TRY ) takip ederek paramı çekecek isem kesintilerle birlikte 1237 tl para alacağım demektir.

Şuan 100 sbd 106 steem yapıyor satış yaptıktan sonra bakalım ne kadar param olacak

STEEM > blocktrades.us > BTC > koinim.com > TRY bu kutucuğu kullanmam gerek.

ilgili kutucuğa 106 yazdım ve entera bastım sonuç ise

image

Açıkca görüldüğü gibi şuan ki kurlara göre bu daha az para kazanmamı sağlıyor o zaman şuan için direk 100 sbd yi satmam gerekecek.

Telegram botu

Adres telegram botu ise yine bu sitenin yaptığı bir çok görevi yapmaktadır.
adrese tıklayarak yine aynı işlemleri telegram uygulaması ile de yapabilirsiniz.

Herkese kolay gelsin iyi günler dilerim.

Sort:  

Fikri aklımda olan ama bir türlü oturup yapamadığım bir projeydi. Çok başarılı olmuş hocam. Teşekkür ederiz. Bence şunlar düzeletilirse daha iyi olur senin takip etmediklerin vs de baya alt alta sıralannıyor 5-10 adet sıralanıp daha fazla gibi bir link koyabilirsin sadece onların alt alta gitmesi kötü gözüküyor sayfada. 2. Other tools bölümünde koinim için LTC özelliğide eklense daha iyi olur. Çünkü bazı zamanlar ltc ye çevirmeyle btc çevirme arasında uçuk rakam farkları oluyor.

Teşekkürler hocam yorumunuz için 🙃 önerileriniz için ayrı teşekkür ederim dediğiniz şeyleri yapacağım yakın zamanda 😊

Okurken büyük keyif aldım ve denemek için sabırsızlanıyorum. Yakın zamanda olmasa da yapacağım gönderide önce buradan bir bilgi alacam sonra direk blocktrades ten koinime gönderme sonrası çıkan sonuç ile karşılaştıracam. Buradaki sonuç tutarsa eğer, inanıyorum ki bu site çok iş görür. Anlık hesaplamalar yapmak için bire bir.
Eline sağlık.

Güzel yorumunuzu okurken mutlu oldum burada bu açıklamaları yapmadan önce denemeler yaptım %100 tam sonuçlar çıkmıyor koinim sitesi sadece 3 TL kesiyormus gibi görünse de aslında daha fazla kesinti yapıyormuş bunun ise ne kadar olduğunu bulamadım ,tam sonuç dedigime bakmayın 2-3 TL eksik veya fazla bir farkla sonuçlar çıkıyor buda çok birşey değil ogrenirsem yakın zamanda zaten duzeltirim şuan hızlı araçlardan sbd<steem<binance<koinim şeklinde işlem yapan araç hatalı geri kalan bütün araçlar 1-2 lira eksik hesap ile sonuç lari gösteriyor ve anlık değişimler olduğu için yanlis hesapladigini düşünebilirsiniz fakat çok deneme yaptım doğru hesaplıyor 😊 kısa bir bilgi vermek istedim , teşekkürler yorumunuz için

Hocam emeğine sağlık faydalı bir içerik sunmuşsun bizlere. ;)

Teşekkürler hocam elimden geldiğince birşeyler üretmeye çalışıyorum 😊🤚

Feronio - 4 Bot Listesine postunuz eklenmiştir. Paylaşımınız için teşekkürler. Liste için daha fazla bilgiye link üzerinden ulaşabilirsiniz.

Teşekkürler (:

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by hakancelik from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 60875.99
ETH 3386.90
USDT 1.00
SBD 2.57