You are viewing a single comment's thread from:

RE: Steemit Acı Gerçekler 4 | Kimsenin Söylemediği Para Kazanma Blogları

in #tr6 years ago (edited)

okumadım, daha 55 saniye olmuş yayınlanalı. inş benim söyleyeceklerimi söylememişsindir.

edit: benim tavsiyelerim daha teknik tavsiyelermiş. #science kategorisinde @gokhan83kurt güzel paylaşımlar yapıyor.

genel olarak güzel tavsiyeler. ama herkes sanatçı olamaz ya da bu bahsettiklerinden belki hiçbirini yapamıyor da olabilirler. en kötü kendine özgü olsunlar ve istikrarlı olsunlar. kendi kitlesini oluşturacaktır her düzenli blog.

Sort:  

bugün çok beğendiği tr yazıları yokmuş heralde, ben okudum. Ama konu bulamıyorum. Hep aynı konuyu da yazamam. bana kazanamazsın sen demiş kısaca

@gcamkerten beğendiğim yazıları kopyala yapıştır yaptım ama sonrasında başka şeyler yazarken silmişim, o yüzden üşendim tekrardan [a] (link) yapmaya :D

bin kez üşengecim dedin, şu ana kadar hiç inanmamıştım

bugün yazmadım bi şey ya, kaptan da napsın ben yazmayınca öneremiyo işte 😎

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57743.27
ETH 3083.77
USDT 1.00
SBD 2.42