Yeni Challage '' Turkish Composition Challenge '' OYLAMA

in #tr7 years ago


Merhaba arkadaşlar

1.sini düzenlediğim Türkçe Kompozisyon Kompozisyon yarışmamız için katılım sonlanmıştır.
İlk konumuz ''MUTLULUK'' tu.

Katılan arkadaşlarımıza teşekkür ediyorum . Hepsinin yazısını okudum ve gerçekten çok güzel yazılar var. Fakat dediğim gibi yazıyı tek başıma seçmektense Steemitteki Türk topluluğumuzla beraber seçmek daha adilce olduğu için kararları sizlere bıraktım.

Belirttiğim gibi 20 ve 21 Haziran arasında oylama yapacağım. Sizden ricam oylamamıza katılmanız. Böylelikle 1. 2. ve 3.leri seçebilirim.

Oylama yaparken :

  • Yazıyı yazan arkadaşımızın adını Yazının başlığı ile beraber yazınız.

  • Oylamayı bu postun altında yapınız.
    .


Yarışmaya katılan arkadaşların yazıları :

1.. @damla adlı üyemizin yazısı

Mutluluk (Turkish Composition Challenge)

2.. @monomyth adlı üyemizin yazısı

Mutluluğu Aramak Bencillik Mi?

3.. @vitruvianman adlı üyemizin yazısı :

Mutluluğun Paradigmaları

4.. @talaxy adlı üyemizin yazısı :

Mutluluk bir varış mıdır yoksa bir yolculuk mudur ? (Turkish Composition Challenge)

5.. @valensi adlı üyemizin yazısı :

Mutluluk ütopyasını oluşturmak

6.. @fatoshcansu adlı üyemizin yazısı :

Ufak mutluluklar gerek insana, onları biriktirip çoğaltmak zaten kendi elimizde! #trcompositionchallenge

7.. @misalen adlı üyemizin yazısı

Mutluluk


Yarışmaya 7 arkadaşımız katılmıştır. Hepsine başarılar diliyorum.


[EN]

Hello friends

I have organized the 1st Turkish Composition Composition participation has ended
Our first topic is '' HAPPINESS ''.

I thank all participants. I've read yours article and I have really good writings. But as I said, I have left the decisions to you because it is more fair to choose the winner with the Turkish community of Steemit

Vote time between the 20 and the 21 of June.

The writings of those who participated in the competition are seen above.
I apologize to other countries for this only for Turkey

Sort:  

Bugün niyeyse biraz boş vaktim varken yazılara biraz göz gezdirdim, yazıların hemen hepsinin orijinal bir emeğin parçası olması hoşuma gitti. Bir kısmı daha resmi gibi olsa da @fatosh_cansu ve @talaxy'nin yazılarını oldukça samimi, @monomyth'in yazısını gerçekten ufuk açıcı buldum. @misalen'in yazısı belki fotoğrafın da etkisiyle biraz daha keyiflendirdi beni. Simyacıyı hatırlattı niyeyse. Bu yüzden burun farkıyla @misalen bence. İkinci sırada @monomyth diyebilirim. Üçüncü sıranın adayı çok. :) Bu arada keşke oy verenler yazılarla ilgili görüşlerini de yazsalarmış. Daha güzel olabilirmiş.

Çok güzel bir yorum yolmuş, bütün yazıları okuyup tek tek değerlendirmen beni gerçekten sevindirdi. O yüzden bu değerli yorumun için teşekkürü borç bilirim sana :)

Rica ederim. :) Mutsuzluk olmadan mutluluğun tanımlanamayacağı, her kavramın zıttı ile beraber var olmak zorunda olması gibi güzel noktalar vardı yazıyı gerçekten farklı kılan. Bahsetmesem olmazdı. :)

BU sekilde degerlendirmen ve oy vermen benimde cok hosuma gitti :=) böylece yazdiklarimiz sadece yarisma maksatiyla olmadigini , tam tersine yazilarin agirlik ve önem tasidigini gösteriyor. Böylece birdahaki seferine daha cok motive olup, daha fazla zaman ayirmamiza sebeb olabilir. Ve umarim katilanlarin sayisi da artar.
sagol !

Birazda hergün yazılarını gördüğümden sahsi torpilimle Damla yı seçmek istiyorum. Tüm yazar arkadaşların upvotelarını veriyorum.

teşekkürler :)

Herkesin emegine saglik, cok degerli yazilar olmus. Karar vermekte zorlandim. Ben @fatoshcansu -Ufak mutluluklar gerek insana, onları biriktirip çoğaltmak zaten kendi elimizde! #trcompositionchallenge , @talaxy - Mutluluk bir varış mıdır yoksa bir yolculuk mudur ? (Turkish Composition Challenge) @misalen- Mutluluk arasinda kaldim ve oyumu @misalen 'den yana kullaniyorum. Herkese bol sans!

cok tesekkür ederiz :=) @fatoshcansu ve ben newcomer olarak bu kadar sevindirici feedback almamiz gercekten gururlandiriyor ve sevindiriyor :)
birdahakine sende katilmayi düsünüyormusun?

@fatoshcansu nun yazdigi

Ufak mutluluklar gerek insana, onları biriktirip çoğaltmak zaten kendi elimizde! Adli komposisyonundan Sana kullaniyorum oyumu. Cunki yazdigi Ile aynen kendi teorilerini anlatmis!

100 de 100 katiliyorum :=)

4.. @talaxy

Mutluluk bir varış mıdır yoksa bir yolculuk mudur ? (Turkish Composition Challenge)

@talaxy Mutluluk bir varış mıdır yoksa bir yolculuk mudur ? (Turkish Composition Challenge)

@valensi - Mutluluk ütopyasını oluşturmak.

Karar vermek o kadar zordu ki...
Ama bir kişiyi seçmek zorundaydım.
O da @fatoshcansu
Ufak mutluluklar gerek insana, onları biriktirip çoğaltmak zaten kendi elimizde!

Çok teşekkür ediyorum! 😊 sevindirdiniz beni!

Oyumu @valensi - mutluluk ütopyasını oluşturmak yazısına veriyorum - iyi olan kazansın! :))

@valensi - Mutluluk ütopyasını oluşturmak.

Oy için teşekkürler :)

önemli değil =)

Beğenmenize sevindim, oyunuz için teşekkürler :)

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57184.88
ETH 3097.33
USDT 1.00
SBD 2.41