You are viewing a single comment's thread from:

RE: Yeni Challage '' Turkish Composition Challenge '' OYLAMA

in #tr7 years ago (edited)

Herkesin emegine saglik, cok degerli yazilar olmus. Karar vermekte zorlandim. Ben @fatoshcansu -Ufak mutluluklar gerek insana, onları biriktirip çoğaltmak zaten kendi elimizde! #trcompositionchallenge , @talaxy - Mutluluk bir varış mıdır yoksa bir yolculuk mudur ? (Turkish Composition Challenge) @misalen- Mutluluk arasinda kaldim ve oyumu @misalen 'den yana kullaniyorum. Herkese bol sans!

Sort:  

cok tesekkür ederiz :=) @fatoshcansu ve ben newcomer olarak bu kadar sevindirici feedback almamiz gercekten gururlandiriyor ve sevindiriyor :)
birdahakine sende katilmayi düsünüyormusun?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 56924.47
ETH 3086.51
USDT 1.00
SBD 2.41