YOLCULUKTUR HAYAT DEDİĞİN...

in #tr6 years ago

Screenshot_2018-05-28-23-05-18.png

Otobüs yolculukları her zaman bana başka güzellikler katmıştır.Geçmiş zaman yolculuklarımdan hatıra kalan yazılarımı hatırladım ve sizinle paylaşmak istedim.

Screenshot_2018-05-28-23-05-08.png

Güneşin doğuşundan batışına,
Yurdumun batısından doğusuna yol aldık,
Doğu ile batı arasında olmasada hayat,
Doğum ile ölüm arasında bir yolculuktur...

Screenshot_2018-05-28-23-05-04.png

Kızıla çalar bir renkte gökyüzü,
Güneş bulutlar ardına saklanmakta,
Gün batımı göz kırpıyor dağlar ardından,
Bu şehire akşam yaklaşmakta...

  • e.avina -

Fotoğraflar kendi yol hatıralarımdan albümümde kalanlardır...

Sort:  

20180426_052435.jpg

Gün batımı ve doğumu çok hoşuma giden manzaralardır. Kendi kameramdan bir fotoğraf ta ben size armağan edeyim hocam. Saygılar..

Teşekkürler efendim

Guzellikleri paylasmak her zaman guzeldir icini isitir insanin ve yeniden hatirlatir hayatin guzel taraflarinin oldugunu hâlâ emeginize saglik

Teşekkürler sıcaklığı hissetirebilmek mutluluk verdi efendim

Ben teşekkür ederim

Yüne harika bir paylaşım.

Yolculuklar. Bambaşka yeri vardır insan hayatında...

Teşekkür ederim hocam, edebiyat yolculuğumuza bugün burayı durak eyledik :)

Yolculuk yapmak güzeldir fakat henüz çok uzaklaşamadım ben ☺. Güzel post için teşekkürler. Steemitde yeniyim ve desteklerinizi bekliyor olacağım ☺

Umarım kısa zamanda iyi yerlerde oluruz hep birlikte

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabından oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 29 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

post_banner_gf.gif

Teşekkürler desteklerinizle Türk toplumunu daha iyi yerlere getireceğiz inşallah :)

You got a 1.49% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @avina! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.71% upvote!
I was summoned by @avina. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

This post has received a 0.26 % upvote from @drotto thanks to: @avina.

This post has received a 1.05% upvote from thanks to: @avina.
For more information, click here!!!!

If you use our Robot before your post has 1 day and get an Upvote greater than 1%, you will automatically receive Upvotes between 1% and 10% as a bonus from our other robots.

Do you know, you can also earn passive income after every bidding round simply by delegating your Steem Power to @minnowhelper?
you can delegate by clicking following links: 10 SP, 100 SP, 500 SP, 1000 SP or Another amount

Help support @minnowhelper and the bot tracker by voting for @yabapmatt for Steem witness! To vote, click the button below or go to https://steemit.com/~witnesses and find @yabapmatt in the list and click the upvote icon. Thank you.

Voting for @yabapmatt

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.12
JST 0.027
BTC 61555.74
ETH 2980.33
USDT 1.00
SBD 2.51