BURALAR BİR TEK SANA UZAK SEVDİĞİM...

in #tr6 years ago

küçükken-oynadığımız-sokak-oyunları-840x588.jpg
Kaynak

Uzun zaman oldu yüzünü görmeyeli,
Gurbet burası sonuçta her istediğin olmuyor,
Buralar bana sıcak ve tanıdık geliyor,
Buralar bir tek sana uzak sevdiğim,
Sana biraz buralardan bahsedeyim istiyorum,
Bulunduğum yer semtin kenar mahallesi,
Aynı bizim varoşlarımız gibi,
Gelişigüzel yapılmış evler,
Her zaman geçtiğimiz dar sokaklar,
Bizim muhit gibi işte, bildiğin,
Her akşam uğradığım bakkalın ismini bilmiyorum,
Merakta etmiyorum doğrusu,
Bizim bakkal Mehmet'in yerine koyduğum için belki,
Geçerken ekmek aldığım, iki lafın belini kırdığım,
Oturduğum evin bulunduğu sokakta oynayan çocuklar,
Bizim oradakilerle aynı yaştalar,
Bildiğin çocuklar işte, her yerde aynı,
Aynı topun peşinden koşuyorlar,
Aynı çamur kirletiyor giysilerini,
Anne azarıda aynı şekilde,
Karşı binada oturan bir teyze var,
Hatice teyze gibi sesleniyor balkondan torunlarına,
"Oğlum arabalar geçerken dikkatli olun" diye,
Babalar günün yorgunluğuyla geçiyor yanımdan,
Ellerinde poşetlerle giriyor evlerine,
Yorgunluklarını alıyor kapıda karşılayan sevenleri,
Buralar bildiğin gibi işte,
Her sabah çıkarken dikkat ediyorum,
Üç kere cebimi yokluyorum en az,
Anahtarları unutmayayım diye,
Biliyorum unutursam kapıda kalırım,
Biliyorum kapıyı çalsam açacak sen yoksun,
Şehrimi özlemedim, mahallemi özlemedim,
Buralar bana yabancı gelmiyor,
Ben sadece seni özledim,
Buralar bildiğin gibi değil,
Buralar bir tek sana uzak sevdiğim...

  • e.avina -
    27.05.2018

images (24).jpeg
Kaynak

Sort:  

Kenar mahallelerde olur aşkların en derini, samimisi, mutlusu.

Şiir çok güzel hocam. Yüreğine sağlık.

Eyvallah hocam yorumunuzla gördüm yayınlandığını, hata verip duruyordu.
Beğenmenize sevindim üzerinde hiç çalışmadan yayınladım gece yazılıp sabah yayınlandı :)

Sevdiklerimizle uzak kalmamamız dileğiyle..
Yüreğine sağlık hocam

Teşekkürler hocam uzak olmadım aslına bakılırsa hemde hiç ama böyle bir şiir düştü gönlümüze yazmaya çalıştık :)

Yüreğine sağlık 😊

Eyvallah :)
Sizlerinde efendim

Congratulations @avina! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your Board of Honor.

To support your work, I also upvoted your post!
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last announcement from @steemitboard!

Do you like SteemitBoard's project? Vote for its witness and get one more award!

Çok güzel edebi bir paylaşım olmuş emeğinize sağlık ☺️

Beğenileriniz mutluluk veriyor teşekkür ederim efendim :)

Tebrikler! Yazınız @tryardim topluluk hesabindan oy kazanmıştır. Tr tagi altında yazmış olduğunuz kaliteli içerikleri görmekten mutluluk duyarız. Detaylı bilgi için TrYardım Desteklenen İçerikler 27 Mayıs 2018 bağlantısını ziyaret edebilirsiniz.

Destekleriniz için teşekkürler, yazımın seçilmesi ayrıca mutluluk verici...

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 1.59% upvote!
I was summoned by @avina. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

You got a 1.37% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @avina! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Her sabah çıkarken dikkat ediyorum,
Üç kere cebimi yokluyorum en az,
Anahtarları unutmayayım diye,
Biliyorum unutursam kapıda kalırım,
Biliyorum kapıyı çalsam açacak sen yoksun,

Elinize sağlık, ne güzel ifade etmişsiniz ☺️

Teşekkürler beğenmeniz ve yorumlarınız için mutluluk verici :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58919.17
ETH 2647.00
USDT 1.00
SBD 2.43