Bir 'Kazan-Kazan Durumu' Duyurusu

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba. Bildiğiniz gibi @anadolu hesabıyla yarı ücretli bir oylama sistemi uyguluyorum. Amacım #TR topluluğuna destek olmak. Değilse benim için daha kazançlı yöntemler mevcut. 0.1 SBD göndererek ortalama 2.5 katlık bir oy alabiliyorsunuz. Bu oylama işlemini daha karlı bir duruma getirebilmek için bu paylaşımı yapıyorum.
kazan_kazan.jpg
Görsel: Anonim

@anadolu hesabına yapılan gönderimler karşılığında ortalama %320 oy alınabiliyor. Bu oran hesabın kürasyon izi sayesinde gerçekleşiyor.

Sizlerden isteğim; @anadolu'nun kürasyon izine katılmanız.

Kürasyon izim: Steemauto, Streemian

Kendi paylaşımlarınıza vereceğiniz (örneğin;) 0.01 oy bir işe yaramazken kürasyon izinde daha yararlı hale gelebilir. Tekrar söyleyecek olursak; kürasyon izine katılarak hem daha makul oranda kürasyon ödülü kazanırsınız. Hem de topluluğa destek olursunuz. Kazan-kazan durumu diye bahsettiğim şey bu.

İyi eğlenceler, bol kazançlar.

Sort:  

0.1 SBD gönderme işlemini gerçekleştiremedim, daha doğrusu beceremedim. Nasıl yapılacağı konusunda bilgi verir misiniz?

0.1 SBD haricinde kürasyon kuyruğuna katıldım, teşekkürler ve iyi çalışmalar.

Cüzdanınızda daha küçük bir miktar var hocam. Biriksin biraz gönderilebilir o zaman.

Tamamdır hocam. 👌

Teşekkürler hocam.

Paylaşımınız günün en Jumbo yazısı seçildi, tebrikler :)

Yazınız Jumbot ve Jumbot Kürasyon Kuyruğuna bağlı hesaplar tarafından oylanmıştır.



Jumbot Nedir?

Jumbot, TR içerik oluşturucularına destek olma amacıyla kurulmuş bir oluşumdur.

Jumbot Hakkında Daha Detaylı Bilgi İçin

Teşekkürler :D

You got a 51.68% upvote from @dailyupvotes courtesy of @anadolu!

Please upvote this comment to support the service.

Jumbot ekibi olarak tebrik ederiz 😃
Ben de hemen katılıyorum hocam 😃

Teşekkürler hocam. Umarım herkes için kazançlı hale gelir.

You got a 45.39% upvote from @brupvoter courtesy of @anadolu!

katılıyorum emeğinize sağlık

Teşekkür ederim.

You got a 36.50% upvote from @oceanwhale With 35+ Bonus Upvotes courtesy of @anadolu! Delegate us Steem Power & get 100%daily rewards Payout! 20 SP, 50, 75, 100, 150, 200, 300, 500,1000 or Fill in any amount of SP Earn 1.25 SBD Per 1000 SP | Discord server

Gerçekten de öyle oluyor ben katıldım bakıyorum hep hep sp geliyor nereden geliyor diye bakıyorum beğenmişim bi yazıyı ne zaman beğendim ben bunu hatırlamıyorum diyorum sonradan çözdüm kürasyon izine katıldığım için otomatikmen kürasyon ödülü alıyorum.
Aslında bu bildiğin miding gibi nasıl btc üretmek için cihazlar alıp kuruyorsun. Bundada senin oy gücün sayesinde kürasyon kazanıyorsun. Mantık çok basit aslında güzel oy alacak yazıları önceden tespit edip oy veriyorsun kürasyon alıyorsun. Bazen gözünden kaçıyor bu yazılar bunu gören kişide kürasyon izine katıldığın oluyor. Bu kürasyon işini en iyi yapanlardan birisi de @anadolu hesabı.

Teşekkür ederim hocam bilgi için. Kürasyon için de ayrı bir çalışma planlıyorum. Umarım daha iyi yerlere geliriz.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 16.57% upvote!
I was summoned by @anadolu. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63811.50
ETH 2617.28
USDT 1.00
SBD 2.77