SteemWorld ~ Nieuwsbrief #1 / januari 2018

in #steemworld6 years ago

DQmZQStweLYvoE968pbRMS86cBLSB4WLS3MWinhT2acXBVp.png

SteemWorld-Line.png

Dit is een Nederlandse vertaling van de eerste nieuwsbrief van @steemchiller met zijn updates over SteemWorld.org als jullie zijn originele nieuwsbrief in het Engels willen lezen, volg dan deze link.

Allereest een gelukkig nieuw jaar (ja, hij had zijn eerste nieuwsbrief in het begin van januari geschreven). Ik wens iedereen een fantastisch nieuw jaar met veel succes op Steem(it) en goede winsten voor deze fascinerende crypto-wereld!

Ik zal vanaf nu proberen elke paar weken zulke nieuwsbrieven te maken om jullie op de hoogte te houden wat er allemaal gaande is met betrekking tot nieuwe ontwikkelingen op SteemWorld.org en met betrekking tot de stand van zaken omtrent beloofde ontwikkelingen. Helaas heb ik maar weinig tijd om een gedetailleerde post te maken met alles wat ik in de laatste weken heb ontwikkeld (ik moet nog steeds part-time werken om de rekeningen te betalen), dus schrijf ik deze korte update post.

Aangezien de web service die ik gebruik om inkomende delegaties te ontvangen de laatste tijd erg onbetrouwbaar schijnt (waarschijnlijk is het onder veel druk) en de data niet meer dagelijks wordt ververst/geupdated, werk ik nu aan mijn eigen oplossing (SteemWorld Web API dat op mijn eigen server loopt) die veel sneller zal zijn en het mogelijk zal maken om mijn dagelijkse kwaliteitseisen te voldoen.

Sommigen van jullie hebben het waarschijnlijk gehoord, ik ben onlangs aangereden tijdens een fietstocht door een auto en daarom kan ik op het moment niet lang stil zitten als ik normaal deed, om aan SteemWorld.org te werken. Het gaat me gelukkig al een stuk beter nu en hopelijk is het nog een kwestie van een paar dagen voordat mijn been weer helemaal is genezen ... :)

SteemWorld-Line.png

Updates/Nieuw

  • Delegaties zijn nu bewerkbaar
  • 'Antwoord Tab', foto's in recente posts kan je nu inzoomen
  • STEEM/SBD Price Ticker Web Service (loopt nu op mijn server)
  • USD/EUR prijzen worden nu door middel van externe prijzen berekend
  • Curation is nu niet meer in deze koers inbegrepen
  • Percentage van het totaal aan beloningen in 'Toekomstige Beloningen'
  • Nieuwe 'Operatie' filters (upvotes, downvotes, delegaties, market orders)
  • Mogelijkheid om bepaalde operaties te verbergen
  • 'Tool' Account Votes (Voting Analysis Tool, alpha state ...)
  • Nieuwe instellingen (Coin Site, voorbeschouwing Currency)
  • Power Up (Balanzen)

Aktuele Ontwikkelingen

Sort:  

Bedankt voor deze uitleg, het gaat net iets beter in je eigen taal , ik volg je nu zodat ik op de hoogte blijf :)

Bedankt voor je reactie en ik hoop dat het duidelijk is. Aangezien ik niet meer in Nederland woon praat ik ook niet meer regelmatig Nederlands en af en toe is dat moeilijk, helemaal als ik iets vertaal.

geen probleem , ik kan het allemaal verstaan, en als het niet direkt duidelijk is , heb ik genoeg fantasie ;)

Gewoon vragen, dat helpt mij ook bij mijn vertalingen nog duidelijker te zijn. Ik ben blij dat ik je hiermee kan helpen.

Jij bent bedankt :) , voor mij is het hiet allemaal nog een beetje Chinees soms met de SP en de SBD :)

Het kan verwarrend zijn, dat is voor iedereen aan het begin van hun 'blockchain' en crypto carriere. Als je vragen hebt kan je mij makkelijk bereiken op discord.

You got a 87.50% upvote as a Recovery Shot from @isotonic, currently working as a funding tool, courtesy of @wolfje!

  • Image from pngtree.com

@isotonic is the Bid Bot of the @runningproject community.
Earnings obtained by this bot, after paying to the delegators, are fully used to increase the SP of the @runningproject from which all affiliated members are benefited.
Check @runningproject posts in order to know further about.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57959.67
ETH 2343.73
USDT 1.00
SBD 2.44