Bogăția și puritatea sunt protecția frumosului oraș Zurich

in #romania6 years ago (edited)

[English] [German] [Serbian] [Spanish] [Italian]

Sunt încă în povestea mea despre Elveția, care este numită și țara ciocolatei și brânzăi.

După 5 ani în Valis în Țermat (Zermatt), soțul meu și eu sunt în mișcare în orașul Țirih (Zürich), anul 2000, unde am câștigat o opțiune mai cuprinzătoare atunci când vine vorba de locul de muncă și de viață diferite, spre deosebire decât cea oferită de Țermat (Zermatt).

Zurich este situat pe malurile râurilor Limat (Limmat), Sil (Sihl) și frumosul lac Zürich (Zürichsee). Lacul Zürich este ideal pentru excursii. În plus față de restaurantele frumoase și grădina există o mulțime de verdeață și o mulțime de plaje de relaxare, iar cel mai bine este să mergeți cu barca, apoi puteți vedea totul de-a lungul țărmului. Fiul meu și am călătorit de mai multe ori peste barcă și ne-am bucurat de vederea din Zürich din acest unghi. Trebuie să vă spun că de-a lungul părții de nord a lacului există case foarte frumoase și vile pe care un muncitor obișnuit nu le poate permite niciodată, deoarece acestea sunt foarte scumpe. În partea de est există Raperswil (Rapperswil) și un frumos castel, pe care nu l-am reușit să-l vizitez pe toți acești ani, din păcate.

Orașul vechi din Zurich este foarte interesant - de-a lungul străzii sunt restaurantele și magazinele. Există multe biserici conservate, precum și fântâni frumoase și monumente. Nu departe de orașul vechi de pe, probabil, la doar câteva minute, există o stație de tren, peste drum de gara principală (Bahnhofstrasse), în care există centre comerciale, magazine de designeri celebri, hoteluri de lux și restaurante. Prețurile sunt foarte mari, mai ales în această parte a orașului, nu se pot obține ceva, pentru că în unele are preț decent, și este o mulțime de vânzare, de exemplu, atunci când sfârșitul iernii sezoniere sau de vară, în caz contrar, Zurich este considerat njskuplji oraș în Europa. Dar, de ceva vreme ne-am bucurat de plimbări lungi și, de asemenea, de tramvaie, altfel fiul meu iubește conducerea cu orice mijloc de transport, nu alege :-).

Există, de asemenea, multe muzee în Zurich. Una dintre cele mai renumite este Kunsthaus, sau în traducere, o casă de cultură. Copleșită de îndatoririle și munca mea, nu am vizitat-o, dar, când m-am gândit mai bine, ar trebui să aibă întotdeauna amintiri frumoase cu mine. Cu toate acestea, nu este niciodată prea târziu să ne întoarcem și să vizităm tot ce nu am reușit în timp ce am lucrat și am trăit în Elveția.

Cel mai bun dintre toate este ciocolata lor - cele mai cunoscute sunt Compania Sprung (Sprungli), că lucrările de ciocolată de artă (diferite figuri), care ar decorăm mese în timpul sărbătorilor de Crăciun, diverse bunicul Clauzei, cerb, clopot și o mulțime de detalii frumoase, care ar crea o adevărată delicateță de Crăciun pentru întreaga familie. Trebuie să menționez o specialitate special, și că este fondue (fondue), ciocolata, puteți experimenta fiecare fruct învelite în sos de ciocolată - gust mare pentru toți cei care iubesc dulce.

Este, de asemenea, cunoscut pentru varietatea de brânzeturi. Nu am încercat totul, pentru că nu mi-a plăcut la prima vedere :-). Au existat și brânzeturi înmuguritoare, chiar și cei care aveau mirosuri neplăcute! Sunt multe și foarte scumpe, care este prețul, dar nu pentru gustul meu. Cel  mai bun am fost cea cu nuci și iarna ne-am bucurat de brânză raclette (raclette brânză), este bine cunoscut de specialitate elvețian - brânză care se topește sub grătar sau în restaurante, întreaga jumătate din întregul cerc de brânză din munți se topește gratar speciale pentru aceasta, și deci este servit topit cu cartofi fierți, muraturi si ceapa mici murati, dimensiunea marmură. În plus față de a bea vin alb, desigur, căruia îi place vinul, dar altfel nu este recomandat băuturi răcoritoare, deoarece stomacul pe care Nadun atunci când brânza este întinsă cu gaz de la băuturi carbogazoase ;-) De asemenea, cult și de brânză fondue (Käsefondue) care este servit pe foc într-un vas special, și așa mai departe în timpul fierberii, cu furci speciale alungite pentru Fondi moaie pâinea care se taie în cuburi mici, și așa toți cei prezenți la dip de masă într-un castron de brânză topită fierbinte. Gustul fenomenal, care conferă acestui agent de încălzire caldă și, în plus, adaugă alcool, ca exemplu de Schnaps, pentru adulți. Desigur, există multe alte feluri de mâncare, dar acestea sunt un fel sau altul,  care este cel mai utilizat în restaurante, și casa, mai ales în timpul iernii, când este frig afara.

Am vizitat, de asemenea, grădina zoologică din Zurich, care este considerată cea mai frumoasă și frumoasă din Europa. Există multe animale din diferite părți ale lumii, precum și animale domestice.

Vizita noastră zi la grădina zoologică și nu Bijo foarte convenabil pentru mersul pe jos a început să plouă și nu au putut să se bucure de tur și fiul meu preferă de conducere în diferite mijloace de transport, ci un tur al animalelor :-)


Elveția este una dintre cele mai bine plasate țări și directori în care totul funcționează ca și ceasul elvețian - cel puțin până acum... și cine știe pentru viitor.

Fiul meu și soțul meu se bucură de fântâna de la Bahnhof din ZurichFiul meu și soțul meu se bucură de fântâna de la Bahnhof din Zurich - video pe DTube 

Fiul meu și soțul meu se bucură de fantana de la Bahnhofstrasse din ZurichFiul meu și soțul meu se bucură de fantana de la Bahnhofstrasse din Zurich - video pe DTube

Fiul meu și soțul meu se bucură de conducere cu Tramvaiul de la Bahnhofstrasse din ZurichFiul meu și soțul meu se bucură de conducere cu Tramvaiul de la Bahnhofstrasse din Zurich - video pe DTube

În posturile următoare vor fi multe lucruri interesante, precum și imagini și videoclipuri. Bună ziua tuturor.

Salut tuturor.  

Maia voastră 


<-[Introducere în viața mea] --- [Zermatt, un paradis pe pământ]->
<-[Despre mine, pe scurt, pentru a începe la Steemit


(Conținutul textului, precum și imaginile și videoclipurile sunt informațiile mele personale și private.) 

Profilurile mele pe toate platformele de blocare descentralizate (DBP): 

[Busy.org] [SteepShot.io] [D.Tube] [DSound.audio] [DMania.lol] [Steemit.com] [Stage.Steemiz.io] [Zappl.com] [Musing.io]

Sort:  

Super informativ postul felicitari si la cat mai multe

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Maja ( obsesija ) from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

This post has been rewarded with 30% upvote from @indiaunited-bot account. We are happy to have you as one of the valuable member of the community.

If you would like to delegate to @IndiaUnited you can do so by clicking on the following links: 5SP, 10SP, 15SP, 20SP 25SP, 50SP, 100SP, 250SP. Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Please contribute to the community by upvoting this comment and posts made by @indiaunited.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 57847.79
ETH 2291.52
USDT 1.00
SBD 2.46