Tematy Tygodnia (#temaTYgodnia) #3: podsumowanie i głosowanie

in #polish6 years ago

Termin publikowania wpisów do temaTYgodnia #3 minął z końcem niedzieli. W tym odcinku pojawiło się 13 nowych wpisów (a łącznie już 49!) bardziej lub mniej inspirowanych wylosowanymi tematami. Dziękujemy wszystkim autorom za udział i mamy nadzieję na kolejne posty - właśnie rozpoczęła się kolejna edycja temaTYgodnia #4.

Wpisy z temaTYgodnia #3

Ułożone alfabetycznie według nazwy użytkownika w ramach każdego tematu.

Temat 1: Turzyca Buxbauma

AutorPost
@kamilkowalskiKumak górski (Bombina variegata) - Yellow bellied toad - Yellow fire-bellied toad [PHOTO]
@imperfect-oneTematy Tygodnia #3 - Obce gatunki inwazyjne w Polsce
@grecki-bazar-ewyTematygodnia - Surmikwiat i Calineczka mojego wnuka.
@bowess[temaTYgodnia] Petersburska kariera niemieckiego botanika

Temat 2: Zvjezdan Misimović

AutorPost
@andzi76Temat Tygodnia #3 - Tasmania - płyta Polskiego zespołu - Mech
@bowess[temaTYgodnia] Chińska trylogia na miarę Nobla
@kusiorTemat tygodnia #3 - TOP TEN: Piłkarskie filmy
@marc3xHead Ball Online - Gra dla każdego fana piłki nożnej
@marszum[temaTYgodnia] Jak uratować życie i zamknąć mordy rasistowskim kibicom?
@roziooTematy Tygodnia #3 Bayern Monachium

Temat 3: Najlepszy zakup w internecie

AutorPost
@aditorMoje najlepsze zakupy w internecie #temaTYgodnia

RIposty

AutorPost
@assayerSteem a sprawa polska [pełny tekst]
@canaanOczami ważki

Głosowanie i nagroda

Pozostało nam jeszcze wytypowanie autora najlepszego wpisu/ów.

Zasady głosowania są proste:

  • liczą się wyłącznie głosy od ludzi z polskiej społeczności,
  • każdy może oddać łącznie 3 głosy: pierwszy głos za 3 punkty, drugi głos za 2 punkty i trzeci głos za 1 punkt,
  • głosy oddaje się na posty z powyższego spisu,
  • każdy na jeden post można zagłosować tylko raz,
  • poprawnie oddane głosy to podanie tytułów, linków lub opisów postów (może być z uzasadnieniem, ale nie musi),
  • wygrywa użytkownik z największą łączną sumą punktów ze swoich postów,
  • nie można głosować na siebie,
  • głosowanie kończy się wraz z końcem niedzieli.

Proszę nie głosować z wielu kont, o ile takie się posiada. Jeżeli ta forma się nie sprawdzi, będziemy ją odpowiednio modyfikować w kolejnych edycjach.

Wyniki temaTYgodnia #2

Głosowanie zostało zakończone. Punktacja finalna wygląda następująco:

Gratulujemy wszystkim uczestnikom! Transfer dla @alcik zostanie niedługo wykonany.

Grafika z nagłówka zaprojektowana przez Jannoon028 / Freepik.

Sort:  

3 punkty: @imperfect-one i @olesh

Ej, ja chyba miałem 6 punktów :P Co oczywiście nic nie zmienia, ale warto punkty podliczać poprawnie ;) Nad głosami z obecnej edycji muszę się jeszcze zastanowić, bo ciężko podjąć decyzję...

Masz rację. Mea culpa. Nie mam nic na swoje wytłumaczenie :)

Nic się nie stało ;) Po prostu widać, że łatwo się pomylić przy liczeniu i trzeba uważać, żeby potem nie było niepotrzebnego zamieszania jeśli pomyłka miałaby dotyczyć potencjalnego zwycięzcy w danym tygodniu.

Loading...

3 punkty - @kamilkowalski za Kumaka Górskiego
2 pukty - @andzi76 za Mech
1 punkt - @assayer za "Steem a sprawa polska"

Dziękuje bardzo :)

Pozdrawiam wszystkich "zakręconych tematycznie" w kolejnym tygodniu naszej zabawy :)
Moje głosy oddaję dla:
3 punkty - @bowess - za przypomnienie mi o znanej mi wcześniej i wspaniałej powieściopisarce i zachęcenie mnie do przeczytania (a raczej połknięcia) jej kolejnej ksiązki
2 punkty - @andzi761 - za to że potrafi znaleźć w muzyce właściwy odnośnik dla każdego tematu tygodnia i mogę dzięki jego postom podróżować w czasie (tym razem Mech i zarąbisty Ozzy)
1 punkt - @kamilkowalski - za to że potrafi dopasować swoje hobby do każdego tematu tygodnia i z każdego postu czegoś nowego się uczę. Tym razem bardzo ładnie przedstawił nam uroczego kumaka górskiego.
Wszystkie posty, jak zwykle, były ciekawe :) i wybór (też jak zwykle)niełatwy ale pewnie o tym sami wiecie ;)

Bardzo dziękuje :) < przytul >

Moje głosy:

  1. "Kumak górski (Bombina variegata)" @kamilkowalski
  2. "Jak uratować życie i zamknąć mordy rasistowskim kibicom?" @marszum
  3. "Obce gatunki inwazyjne w Polsce" @imperfect-one

Świetna inicjatywa i fajne artykuły :)

Senkju :)

Bardzo, bardzo dziękuje :)

3 punkty - @grecki-bazar-ewy za "Tematygodnia - Surmikwiat i Calineczka mojego wnuka" - unikalny, czarujący post o ogrodach, wyobraźni dziecka i najlepszej babci na świecie
2 punkty - @kusior za "Temat tygodnia #3 - TOP TEN: Piłkarskie filmy" -
rozbudowany, bogaty w informacje tekst o mało znanym gatunku filmowym, napisany w osobistym stylu
1 punkt - @andzi76 za "Temat Tygodnia #3 - Tasmania - płyta Polskiego zespołu - Mech" - za nostalgiczną podróż w świat rocka z moich licealnych czasów, a także za poważne podejście do czytelników

Dziękuję :) Cieszę się, że Ci się podoba historia "naszej" Calineczki. Dziękuję również za tak miłe słowa... :)

temaTYgodnia #3:
3 punkty: @kusior- TOP TEN: Piłkarskie filmy
2 punkty: @canaan - Oczami ważki
1 punkt: @bowess - Petersburska kariera niemieckiego botanika

Dziękuję! :)

Wielkie dzięki wszystkim za głosy. Naprawdę się nie spodziewałem :-).

Tak mało brakowało... :)

Ja również chciał bym podziękować za twój głos, oraz innym za udział. Lecz to przy okazji.

Ja się ogólnie wstrzymałem z oddaniem głosów, i teraz mam z tym problem natury emocjonalnej..

Tak właściwie przychodzę z pytaniem ile można zrobić artykułów na jeden temat? Historia jest trochę tym co mnie napędza i mogę się zagalopować ;)

Milion pięćset sto dziewięćset :)

Nie ma limitów co do ilości tekstów, mam tylko nadzieję, że z liczbą będzie szła jakość :)

Dziękuję :-D

@alcik, gratulacje !!! Kosmiczne tematy nadal dominują, hi, hi.... Zobaczymy, co będzie w III edycji.

Dziękuję!!!

W III edycji jeśli było coś o kosmosie to przegapiłem :-).

3 punkty dla @grecki-bazar-ewy za Tematygodnia - Surmikwiat i Calineczka mojego wnuka.,
2 punkty dla @imperfect-one za Tematy Tygodnia #3 - Obce gatunki inwazyjne w Polsce,
1 punkt dla @assayer za Steem a sprawa polska [pełny tekst].

Dziękuję bardzo :)

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 59043.03
ETH 2983.41
USDT 1.00
SBD 3.72