Umysł dziecka

in #polish7 years ago

Wczoraj dołączyłem do społeczności steemit, ale nie wiedziałem, że istnieje tutaj nasza polska grupa :)

Wszystko zaczęło się około 2 miesiące temu, wcześniej miałem umysł dziecka


Kiedy usłyszałem po raz pierwszy o kryptowalutach, myślałem, że to wiedza, której nie chciałbym poznać, czemu? Krążyły plotki o bitcoinie, niektóre mówiły, że możesz stać się wolny I niezależny. Jednakże, większość była nastawiona bardzo negatywnie, mówiono o tym, że bitcoin to waluta dla przestępców. Byłem zbyt młody, by zrozumieć dlaczego te opinie są kompletną bzdurą. Ale nie żałuję tego, jak można by myśleć patrząc na historię kursu BTC/USD.

Przez lata wiodłem żywot starca

Nie robiłem wiele by pogłębiać wiedzę. Może to przez to, że nie miałem odpowiednich autorytetów? Większość czasu spędzałem na rozrywce- czasami zbyt wiele, przez co traciłem kolejne okazje. Kiedyś, mój przyjaciel powiedział mi o pewnym konkursie przedsiębiorczości i powiedział, że byłoby ciekawie gdybym spróbował swoich sił – on sam był bestią w tej dziedzinie (co potwierdził wygraną, gratulacje :D). Pożyczył mi kilka książek i chętnie dzielił się wiedzą, jeśli nie potrafiłem sam czegoś zrozumieć. Skończyłem na etapie wojewódzkim, niestety zabrakło 1% by przejść do ogólnokrajowego finału. To był impuls, bym zaczął zmieniać swoje życie, wiedziałem, że mogę osiągnąć więcej niż o mnie mówiono. Stanąłem na nogi i zacząłem czytać o wszystkim, co wydało mi się ciekawe. I dzięki temu teraz jestem na jednej z najlepszych uczelni w kraju.

Całkowity gamechanger

Jakieś 2 miesiące temu przypadkowo spotkałem dwie osoby, mówili do siebie:

"Sprzedaj wszystko"

"Green day today"

"O ku*! Jesteś geniuszem!"

Byłem skonsternowany, co powodowało takie emocje? Więc zacząłem zadawać pytania. I w kilka dni później, otwarli się dla mnie całkowicie i zaczęli wprowadzać mnie do kryptoświata.  Jestem wam bardzo wdzięczny i wiem, że to czytacie :D Pokazali mi także inne społeczności, które także są pożyteczne i pomocne. Jestem zachwycony tym, jak zmieniło się moje życie i jeszcze bardziej radosny jak może się zmienić w przyszłości.

Teraz czuję spokój, gdy czytam o nowych zastosowaniach technologii blockchain, zamiast paniki gdy ktoś oferuje mi transakcję w kryptowalucie.



To nie jest mój pierwszy post tutaj, ale stwierdziłem, że byłoby miło przywitać się i powiedzieć coś o sobie innym użytkownikom Steemit 😊 Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek rady w pisaniu i jestem otwarty na wszelką krytykę. Jeśli nie masz problemów z językiem angielskim proszę, wyraź też opinię o tym:
https://steemit.com/cloud/@desteemy/cloud-in-a-new-world

A z racji tego, że jest tu nas całkiem sporo, postaram się jutro wrzucić jakiś artykuł w języku ojczystym, link wrzucę w komentarzu. Miłego dnia!

Sort:  

Witamy kolejnego Polaka na Steemit!

Życzymy udanego korzystania z tej platformy i tylko kilka takich informacji na początek, które warto wziąć pod uwagę:

  • jeżeli interesują cię dokładniejsze informacje o Steemicie to polecam śledzić @steemit-polska, gdzie pojawiają się tłumaczenie oficjalnych tekstów ze @steemitblog,
  • polski kanał chatu jest dostępny na https://steemit.chat/channel/polish i wymaga osobnej rejestracji,
  • co nieco o Markdown, w którym prosto tworzy się nowe posty,
  • tag polish używamy do postów z polską treścią, jeżeli chcesz pisać w innych językach to prosimy nie wpisywanie do tego polish (dla postów z przedstawieniem robimy wyjątki),
  • najważniejsze: na Steemit tworzymy nowe treści, nie kopiujemy z innych stron.

Tak, jak obiecałem, popełniłem artykuł w języku polskim, mam nadzieję, że zobaczycie, bo temat dość istotny: bezpieczeństwo.
https://steemit.com/polish/@desteemy/uwaga-nastepca-wannacry-atakuje

Cześć - o wiele więcej mógłbyś zyskać swoim postem powitalnym, gdybyś uczynił go bardziej personalnym, na przykład postujac zdjecie ;)

Dzięki za radę, może kiedyś znajdzie się jeszcze taka okazja ;)

Witam cię tutaj ponownie, tym razem po polsku :)

Welcome to Steemit, @desteemy!

Hope you enjoy being here!

This message was written by my introduceyourself bot.

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 54414.30
ETH 2295.54
USDT 1.00
SBD 2.30