Fraszka na tłusty czwartek

in #polish7 years ago

Cześć! Jak upływa Wam ten tłusty dzień?

Mi na tyle grubo, że postanowiłem podzielić się z Wami okazjonalną fraszką:

Tłusty czwartek

Roztył się nam dzionek przez pączki smażone
Tłuszcz mu się wylewa z kalendarza kartek
Zwiększa swe rozmiary, więc się nie zdziw, stary
Jeśli jutro wstaniesz, a tu nadal czwartek

tłusty czwartek.jpg

Poemat zgłaszam nieśmiało do konkursu #pl-wierszokleci użytkownika @lugoshi, choć zdaję sobie sprawę z jego dość niskiej chińskości, terakotowości oraz armijności. W ramach usprawiedliwienia napiszę jedynie, że jeśli spełni się zawarta we fraszce przepowiednia, piątek 09.02.2018r. nigdy nie nadejdzie i tym samym czwarta edycja konkursu i tak nie zostanie rozstrzygnięta.

Życzę smacznego i dziękuję za uwagę! Zapraszam do głosowania, komentowania, udostępniania oraz do obserwowania mojego profilu.

Moje inne posty, które mogą Cię zainteresować:

Sort:  

Czwartek był nawet spokojny, tylko dwa pączki zginęły podczas tej wojny.
Za to piątek pokojowy, odpoczynek dałem żołądkowi.

Gdzież ja biedny w północnej Norwegii dostanę pączki? Musiałem się berlinkami zadowolić -.-

No to może miałeś nawet tłustszy czwartek niż my tu w Polsce... ;)

Kurde, faktycznie. A ja zawsze myślałem że to pączki są tłustsze :)

Będę śledził wszelkie znaki pilnie
czy czwartek jutro zniknie.

Również smacznego i pączka dobrego ;)

nice sharing dear

Smacznego i powodzenia :D

Dzięki! Jeszcze nieco ponad pół godziny do północy, więc trzeba przyspieszać z pączkami. ;)

Dałeś radę ?
Ile wciągnałeś ????

Jeśli mam odpowiedzieć poważnie, to przyznam, że nie zjadłem wczoraj ani jednego pączka, ale za to jakieś ciasto znalazło drogę do mego przełyku. A jeśli niepoważnie, to nie odpowiem, bo kto by to zliczył. ;)

Congratulations @barcisz! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of posts published

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59176.07
ETH 2667.95
USDT 1.00
SBD 2.42