Zimowa desperacja [Wierszokleci #7]

in #polish6 years ago

Witam! Cieszy mnie niezmiernie, że mój wiersz Chora miłość został wyróżniony w szóstej edycji konkursu #pl-wierszokleci.

Dziś prezentuję kolejny poemat - napisany z myślą o siódmej edycji, którą @lugoshi ogłosił w niniejszym wpisie. Obwieszczony i, miejmy nadzieję, proroczy temat to "Ocieplenie klimatu". Zapraszam do czytania zgłaszanych utworów oraz do dołączenia do zabawy!

Zimowa desperacja

Dziś dobra pogoda na to
By powspominać lato
I czekać z utęsknieniem
Na globalne ocieplenie

Mam klimat na jego zmianę
Mierzi mnie mroźny ranek
Dzień siarczysty rozsierdza
I dusi szalika twierdza

Rozpalę w domu ognisko
Niech płomień strawi wszystko
Dołoży moja chata
Cegiełki do grzania świata

zimowa desperacja.jpeg

Zdjęcie ze strony Pexels

Mam nadzieję, że podzielacie moją misję i też dołożycie swoje cegiełki. 😉 Swoje poparcie możecie wyrażać głosami, udostępnianiem oraz w komentarzach. Jeszcze raz zachęcam do dołączenia do konkursu i śledzenia tagu #pl-wierszokleci. Zapraszam również do obserwowania mojego profilu.

Moje inne posty o podobnej tematyce:

Sort:  

Oszczędź chałupę bracie
tam rodzina czeka na Cię.

Na co Ci węgielki, po co
chyba żeś łasy na czarne
złoto :)

Na klimacie się nie oszczędza
Rodzinę już z chaty wypędzam

Dobre i świetne odpowiedzi.
ten tego nie wie kto tagu nie śledzi.

Cześć! Redakcja Tygodnika Kuratorskiego jest pod wrażeniem Twojej twórczości i chcemy prosić Cię o zgodę na publikację opisów oraz linków do Twoich postów w przyszłych numerach. Zależy nam na promocji wartościowych treści poprzez tworzenie cotygodniowego artykułu zbiorczego.

Dzięki! Jasne, wyrażam zgodę. :)

Co do wierszu to możne i wierszem odpowiem.

Jak żen obiecał tak też zrobiłem
przyszedłem przeczytałem i vota podarowałem.
Słońce też lubię a w zimne poranki ,się trochę gubię
jednak powiem Tobie!
Jedno!
Nierób tego bracie!
Bo spłoną firany a nawet Twe szlachetne gacie ;-)

Szlachetne gacie - mam je właśnie na sobie
Firaną natomiast się nie przyozdobię
Więc bez sentymentów karmię nią płomienie
Gdy mróz, palę wszystko, co nie jest odzieniem

Wao That so nice

Hmmmmm .... What that?????

Although I don't know the language, I can feel that's a very nice post.

Ha ha :D Świetne!
Liczę, że mrozy niedługo ustaną, skoro Twoja chata dołożyła się do ogrzania świata :)

Dzięki. :) Też na to liczę, szczególnie, że nie pomyślałem wcześniej, że poza domem jednak zimniej...

Interesting post! Now your post is listed in trending!

Learn more about how to keep your post on trending page / https://steewit.com/steemit/@hitmeasap/how-to-reach-the-trending-pages-posting-101

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59529.60
ETH 2657.58
USDT 1.00
SBD 2.41