W labiryncie świata. Konkurs tagu pl-religia. GŁOSOWANIE

in #polish6 years ago (edited)




Dzięki uprzejmości @zwora i @deepresearch, którzy zgodzili się na przedłużenie terminu, ilość prac w drugiej edycji naszego konkursu wzrosła z 3 do 7. Brawo zwłaszcza dla @sarmaticus, który nieustannie narzeka mi na czacie, że nie ma czasu na konkurs - a mimo to zgłosił tym razem 2 prace!


Lista postów, na które można głosować


Mamy w kolejności alfabetycznej:


@assayer   Światopogląd epoki informatycznej 


@deepresearch   A może... cała nasza cywilizacja wyznaje gigantyczny kult cargo?


@khrom   Politeistyczni bogowie czyli racjonalistyczna filozofia początków ludzkości zniszczona przez religie monoteistyczne


@norbert.brylka   Wywiad z kardynałem Zenonem Grocholewskim


@sarmaticus   Chrześcijańska Rewolucja


@sarmaticus   Czy cuda się kiedyś skończą?


@zwora   Papież Franciszek doprowadzi do rozłamu kościoła katolickiego?



Nagrody



II edycja bardzo dobrze stoi finansowo. Mamy 2 SBD od sponsora @sarmaticus, a na dotychczasowych postach zarobiliśmy już ok. 10 SBD. Już w tej chwili łączna pula wzrosła zatem do 12 SBD, a dojdą jeszcze środki płynne z tego posta i posta z ogłoszeniem wyników! (Poza tym: steem i SBD idą w górę!)


Bardzo, bardzo serdecznie dziękuję naszemu sponsorowi, a także wszystkim głosującym na posty organizacyjne w naszym konkursie :) Tematy światopoglądowe są bardzo trudne i dlatego jestem ogromnie Wam wdzięczny, że wspieracie naszych autorów na pl-religia.



Wielkoduszność



Wielkoduszność to takie stare, cenne słowo, jakiego mało kto dziś używa. Oznacza wyrozumiałość i gotowość wspierania innych ponad to, co rozumiemy jako zachowanie “w porządku”, sprawiedliwe.


W pierwszej edycji dopuściliśmy do konkursu spóźnionego uczestnika, a dziś ponownie chciałbym poprosić o podobną wielkoduszność wobec spóźnionej pracy:


@glass.wolf   O nauce. Skąd się wzięła, jak się rozwija i co z nią zrobić


Jeśli w ciągu najbliższych 24 godzin (do jutra do południa) cała szóstka naszych autorów zgodzi się w komentarzach poniżej na dopuszczenie pracy @glass.wolf do konkursu - wpiszę go na listę. (Jednocześnie przepraszam wszystkich uczestników, że tak notorycznie naciągam wszelkie terminy, ale nasz konkurs dopiero się rozkręca i zależy mi bardzo na każdym artykule).


EDYCJA:

W wyznaczonym terminie nie wszyscy uczestnicy konkursu wyrazili zgodę, więc spóźniona praca @glass.wolf nie weźmie udziału w konkursie. 


Tyle moich “ogłoszeń parafialnych” na dziś.
Zapraszam Was do głosowania! (Sposób głosowania jest opisany w naszym regulaminie).


Grafika pochodzi stąd.


Sort:  

Ostatnio przez steemit ciągle chodzę nie wyspany ;)
Oczywiście wyrażam zgodę na doliczenie pracy (bardzo ciężkiej bo post wyjątkowo długi, jeszcze nie czytałem) @glass.wolf do konkursu

Mam to samo, ale dodam od siebie, że "używalność" Facebooka spadła o 70 procent ;) To dla mnie bardzo ważne ;) Oczywiście jak tez się zgadzam.

Fejsa od dawna używam głównie służbowo, natomiast sporo Twittera używałem do śledzenia aktualności. Teraz już mi się trochę nie chce i też znacząco spadła tam moja aktywność

dziękuję - już po raz drugi w tym konkursie....

Pracowałeś za dwóch, że tak powiem. Zamierzasz znów wygrać, czy co? ;)

dzięki wielkie za wielkoduszność!

Niech wygra najlepszy! ;>

Oczywiście także się zgadzam :) Idea konkursu tylko zyska, gdy będzie się miało wśród kogo rywalizować :)

super, dziękuję za takie podejście!

@assayer You have received a random upvote from @botreporter because this post did not use any bidbots.

I don't have a lot of voting power, but I did want to thank you just the same. Please consider it a thumbs up and perhaps next time we meet, I'll have more SP to share with you.

I never use any bidbots. I'm honored to get your upvote (even if you're a bot and cannot underestand me ;)

We'll the owner understands you and very much thanks you back!

3 punkty @zwora "Papież Franciszek doprowadzi do rozłamu kościoła katolickiego?" - za rozległe tło historyczne i filozoficzne, na jakim autor artykułu umieścił spór o obecnego papieża Franciszka

2 punkty @khrom "Politeistyczni bogowie czyli racjonalistyczna filozofia początków ludzkości zniszczona przez religie monoteistyczne" - za drobiazgowo wypracowaną i dającą do myślenia (choć oczywiście ogromnie kontrowersyjną) interpretację politeizmu jako myślenia pra-naukowego

1 punkt @norbert.brylka "Wywiad z kardynałem Zenonem Grocholewskim" - za wprowadzenie na pl-religia nieco odmiennego punktu widzenia: "z wnętrza hierarchii" Kościoła

Paradoksalnie najlepsza według mnie praca nie załapała się tym razem...

Mam na myśli oczywiście spóźnionego @glass-wolf -a i jego artykuł "O nauce. Skąd się wzięła, jak się rozwija i co z nią zrobić". Nie wiem już sam, czy autor włożył bardziej monstrualny wysiłek w to, aby nam przystępnie wyłożyć najważniejsze teorie na temat nauki, czy w to, aby to zrobić żywym, plastycznym językiem. W każdy razie efektem jest jest - według mnie - najcenniejsza praca, jaka kiedykolwiek powstała na tagu pl-religia. Chciałbym poświęcić obserwacjom @glass-wolf -a (i Kuhna) osobny temat w III edycji naszego konkursu.

Bardzo, bardzo dziękujemy!

Dziękuję za wspaniałą ocenę, zalałeś mi serce miodem, posypałeś je wiórkami kokosowymi a potem podpaliłeś, więc przepełnia mnie wewnętrzny żar szczęścia i dumy. co mi tam konkursy i nagrody. trudno o piękniejsze laury!

Wielkie dzięki!

Ciężki wybór przy przyznaniu 3pkt. Głównym kryterium jest dla mnie świeżość zaprezentowanych poglądów. Coś nowego do przekminienia :) I pod tym kątem oba artykuły bardzo mnie zadowoliły. Dzięki za Wasze teksty!

3 pkt @khrom Politeistyczni bogowie czyli racjonalistyczna filozofia początków ludzkości zniszczona przez religie monoteistyczne
2 pkt @assayer Światopogląd epoki informatycznej
1 pkt @zwora Papież Franciszek doprowadzi do rozłamu kościoła katolickiego?

Pozdrawiam!

Dzięki za głos!

@assayer Światopogląd epoki informatycznej - 3 pkt

@zwora Papież Franciszek doprowadzi do rozłamu kościoła katolickiego? - 2 pkt

@deepresearch A może... cała nasza cywilizacja wyznaje gigantyczny kult cargo? - 1 pkt

Wyróżniam również tekst:
@khrom Politeistyczni bogowie czyli racjonalistyczna filozofia początków ludzkości zniszczona przez religie monoteistyczne

ALE nie mógł dostać moich punktów bo głęboko uważam, że w odniesieniu do Chrześcijaństwa jest niesprawiedliwy i wręcz nieprawdziwy.

Żałuję też że tekst @glass.wolf w tej edycji nie wszedł do konkursu...

Dzięki :) !

Też się zgadzam:)

Dzięki, ale zgoda Twoja i @khrom była za późno. Do dodatkowy tydzień, plus odroczone o 24 godziny głosowanie, aby dać szansę @glass.wolf - wystarczy.

Możemy naginać reguły, ale w jakichś granicach. Inaczej terminy przestaną cokolwiek znaczyć.

Przypominam, że od razu zaznaczyłem że sie spóźniłem i nie startuje w konkursie. Dziękuję za próbe umieszczenia mnie w nim, ale mój tekst spełnia swój cel tak czy siak. powodzenia dla wszystkich zawodników i pozdrawiam

Nikt nie ma do Ciebie żadnych pretensji. To była moja inicjatywa, aby nagiąć trochę reguły - ale też nie za bardzo.

dziękujemy za tekst. Konkurs nie, ale tag pl-religia bardzo na nim skorzysta.

Moje głosy:

@assayer Światopogląd epoki informatycznej 3 pkt.
@zwora Papież Franciszek doprowadzi do rozłamu kościoła katolickiego? - 2 pkt.
@sarmaticus Chrześcijańska Rewolucja 1 pkt.

panowie,
to była przyjemność was poczytać!
(na niektórych oddałam już głos w TT,
ughmm :)

moje typy to (typki:)

3 pnk @assayer Światopogląd epoki informatycznej
2 pnk @sarmaticus Czy cuda się kiedyś skończą?
1 pnk @khrom Politeistyczni bogowie czyli..

i ogromne uznanie dla @glass.wolf
,cóż zrobić.

@deepresearch A może... cała nasza cywilizacja wyznaje gigantyczny kult cargo? 3pkt
@assayer Światopogląd epoki informatycznej 2 pkt
@sarmaticus Chrześcijańska Rewolucja 1 pkt

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 62622.35
ETH 2442.15
USDT 1.00
SBD 2.64