You are viewing a single comment's thread from:

RE: Samogłoski - rzecz o głosowaniu na siebie beztroskim

in #pl-wierszokleci6 years ago

Nie powiem, całkiem zgrabnie ujęta manipulacja poprzez fałszywe wnioskowanie...

Osobiście nigdy (przynajmniej nie celowo) nie zagłosowałem na swój post. Platforma Steem jest jednym z niewielu miejsc, które bazuje na subiektywnej ocenie pracy, aniżeli jasnym dowodzie. Powoduje to, iż każda treść powinna zostać obiektywnie oceniona przez innych użytkowników. To logiczne, że każdy mój post mi się podoba- inaczej bym go nie opublikował, ale czy powinienem go upvotować?
Ocenę mojego materiału pozostawiam czytelnikom, by to oni zdecydowali, czy faktycznie zasługuję na nagrodę. Sam nie jestem w stanie (i według mnie nikt nie jest) obiektywnie spojrzeć na to, co stworzyłem, więc uważam, że moja ocena wywołuje analogię do konfliktu interesów.
Odwoływałeś się do udziałów w Steem- polecam Steem Whitepaper (źródło tej analogii) a mianowicie jeden z następnych rodziałów- avoiding abuse. Jeszcze dokładniej The CEO example. Gdy się z nim zapoznasz, zrozumiesz, że twoje myślenie jest krótkowzroczne i nieprzyszłościowe.

Na koniec, mam dla Ciebie dobrą radę:

To, że możesz, nie oznacza, że powinieneś.

Sort:  

Steem Whitepaper czytałem. Problem w tym, że owo nadużycie (abuse) nie jest tam zdefiniowane. Według mnie nie chodzi tam o głosowanie co kilka dni na swoje należycie przygotowane posty, a raczej o tworzenie kilku bezwartościowych postów dziennie, tylko po to, by fundować sobie nagrody dzięki wysokiemu Steem Power.
Jeśli uważasz, że chodziło jednak o wszelkie przypadki głosowania na własne posty, to mam pytania. Po co w takim razie w ogóle istnieje ta możliwość? Dlaczego jest ona domyślnie zaznaczona i aby nie zagłosować na własny post podczas publikacji, należy zauważyć odpowiednią opcję i ją "odkliknąć"? Dlaczego sami twórcy platformy, @ned i @dan, wielokrotnie głosowali na swoje własne posty?

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.12
JST 0.031
BTC 68870.08
ETH 3734.86
USDT 1.00
SBD 3.73