Budget pannekoeken/ pancakes!

in #food7 years ago

Gisteravond had ik ineens trek in pannenkoeken, maar vrijwel niks in huis.. Winkels dicht, maar de pannenkoeken moesten en zouden gebakken worden.

Het recept:

  • bloem, water en zout (alles op gevoel).
    - flower, water and salt

Goed mengen en je hebt je pannenkoekenmix.

Ik wilde persé met kaas, dus heb de pannenkoek aan één kant gebakken. Op één helft kaas gelegd, de pannenkoek dubbelgeklapt, omgedraaid en klaar is kees!

Conclusie: pannenkoeken maken kan dus ook prima zonder eieren en melk!

Sort:  

En smaakten ze ook naar pannenkoeken?

Ja, daarom heb ik m gepost!

Smullen dan maar :)

Laat mijn dochters dit niet zien dan moet ik vanavond aan de pannenkoeken.

hahaha, geen excuses meer ;)

Werden toch oud hollandse gehaktballen whaha

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 56516.28
ETH 2315.44
USDT 1.00
SBD 2.34