28 Nederlands sprekende mensen en ik.

in #nl7 years ago (edited)

Nederland in de Blockchain

We hebben toch wel een aantal Nederlandstalige gevonden. Het is een klein lijstje maar er is nu een begin. Ik zal proberen nog meer Nederlands sprekende te vinden op Steemit en Busy etc.

@oaldamster stelde voor om nl als categorie tag te gebruiken voor Nederlandse artikelen. Ik heb dat ook gedaan voor dit bericht. Misschien is nld ook een optie?

Misschien een leuke mogelijkheid om wat landgenoten en taalgenoten te gaan volgen die je nog niet had ontmoet hier.

Hier zijn ze dan

@locos @the-traveller @fathin-shihab @gococonuts (gaan op wereldreis) @rynow (Zuid Afrika) @cantribute (Brabant) @finance2nomad @oaldamster @gerben (Nieuw-Zeeland) @skytrex @jackjohanneshemp (Belgie) @erikdenoorman @rvanstel (Middelburg) @markush (Middelburg) @cantribute (Brabant) @smasssh @rickvisser @playfulfoodie @ourlifestory @edje @bart2305 @jjhemp @rolf.bakker @onetree (Zuid Afrika) @ocrdu @rival @peperhuis @s3rg3 @steemspoker @smasssh @artwithflo @benja (Middelburg) @rsauerschnig (Maastricht) @englishtchrivy @exyle @beordo @gabberwes @skririm @mirjamsvideos @bynatasja @pinkielady @dibaco @patrickbijvoet @bartjan @smappy @stresskiller @cannabissativa @jerrev @sgnsteems @haastrecht @rem3600 @kamiaan

Totaal op dit moment 50

Sta je niet in dit lijstje, dan kun je even een bericht achterlaten en zet ik je erbij.
4 keer update totaal 22 nieuwe namen



banner

Bedankt voor het lezen :-)

Sort:  

Goed idee @steemspoker. Ik zal, als ik het niet vergeet, NL als tag gebruiken bij posts waar ik nederlands gebruik. Dank je dat je me genoemd heb.

Toppy!! :-)

Ik heb nog een paar nl sprekende mensen voor op het lijstje:
@pinkielady @dibaco @patrickbijvoet @bartjan @smappy @rival @stresskiller @cannabissativa

hahaha zie het nu pas @bart2305 wel leuk zo al die Nederlanders

Ja toch!

@bart2305 je bent mn meest active volger :D van af nu krijg je van mij altijd een dikke 100% upvote wat je ook post :P

Echt waar? Top! :-)

dit keer maak ik geen grapje :P maar is wel zo je laat vaak een berichtje achter op mn blogs :)

Ik ga ze erbij zetten. Mooi lijstje Bart!

yes ik praat ook a little Dutch :)
alleen post ik bijna niks in het hollands

Ik ook niet hoor

Leuk initiatief. Ik ben trouwens wel benieuwd hoeveel personen uit Nederland actief zijn op Steemit. Mensen die ik over steemit vertel hebben geen flauw idee dat dit platform bestaat. Hopelijk verandert dit in de nabije toekomst.

Jaja, veel zijn heel sceptisch hierover, het klinkt ook allemaal te mooi om waar te zijn en meestal is het dan ook zo!

Wellicht omdat we early adopters zijn zullen we dan maar denken!

Jup, beetje zo iets als het ei van Columbus. Maar heb mn broer over de streep getrokken :) alleen volgens mij denkt ie dat het allemaal wel heel makkelijk geld harken is :P

Klopt, maarja, zelfs een paar duppies is al meer dan FB me in al die jaren heeft betaald... Daarnaast zullen deze duppies later wellicht wel euries waard zijn!

hmmm zijn toch wel serieuze euro's aan het worden. Ben begin deze maand begonnen met Steemen en heb er toch en 50 Steem bij aan power, dat WAS 100+ euro maar nu is de koers een beetje ingezakt XD

Maar waar komt dat geld dan vandaan en hoe kom je daar dan aan? Is het geen bubbel? En wat als de site er opeens mee kapt? Slechts enkele vragen die ik hoor van mensen om mij heen.. Ik heb niet alle antwoorden, maar ik weet wel dat als je het niet probeert, dat je dan de boot mist.

Ik las dat er afgelopen maand zo'n 88.000 nieuwe leden bij zijn gekomen, dus onze huiverige medelander volgt vast met een aantal maanden @rolf.bakker

Komt vanzelf wel. Het is een sneeuwbaleffect!

Bedankt voor de shout out! Ik kom trouwens net als @markush uit Middelburg. Mijn maat @benja ook, dus die kan je er ook bij zetten :)

Graag gedaan!
Ik zal de post later aanpassen en aanvullen. Anders klopt de kop van de tekst niet hahaha :-)

Prima!

Leuk! Wat muzikaal talent erbij @benja Je hebt er een volger bij ✌

Ik woon niet in Nederland maar ben half Nederlander! Leuk om zo veel nederlanders te zien hier op steemit! :)

Ik ga je er gewoon bij zetten :-) Mooie dag...

Dank je! Ik vind het geweldig dat er zo veel nederlanders op steemit zijn. :0)

Leuk idee! @rsauerschnig uit Maastricht ook erbij aub

Het gezellige Maastricht :) We krijgen zo mensen uit alle windstreken. Je hebt een nieuwe volger :)

Goed ik zet je erbij, doe ik morgen!!

Goeie naand @steemspoker

Daar is ook nog @englishtchrivy en @exyle wat Nederlands praat en in Nederland woon.

Ik ga ze erbij zetten Ryan! Bedankt

Goed bezig baas

Leuk idee, zal ook eens wat Nederlanders gaan volgen ^^

Ik Ben een Belg ;-) ik heb trouwens nog steeds een code voor thuisbezorgd.nl, ik heb een post gemaakt om deze weg te geven, maar geen reactie! Hij is tot en met vandaag (zondag) geldig! Dus via deze weg probeer ik nog even 1 Nederlander een cadeautje van 10€ te geven! (Zie mijn post "Nederland boven"... De Nederlandstalige community hier is flink aan het groeien! :-) love it!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 59907.23
ETH 2647.48
USDT 1.00
SBD 2.43