NL rebound

image
Ik zit alweer even op steemit. Door drukte en ziekte was mijn tijd minimaal om te posten. Door recente opeenvolgende gebeurtenissen heb ik besloten om voorlopig een vakantie te houden. Voor onbepaalde tijd? Dat ligt eraan of ik succesvol ben in crypto. Mijn planning is voorlopig 2 maanden thuis. In die twee maanden heb ik genoeg tijd om de Nederlandse community een boost te geven. Wie weet wordt het nog wat.

Ik wilde wat loterijen houden wat weggeefacties voor nieuwe Nederlandse accounts. Niet met astronomische bedragen maar gewoon een duwtje in de rug. Er ontbrak alleen wat dat is een duidelijke handleiding een stappenplan ok er is een Nederlands discord kanaal, maar als ik iemand een link geef dan gooit ie het aan de kant. Vandaag wilde ik gewoon een post maken om te laten weten dat ik ermee bezig ben, totdat ik zag dat ik al een begin had gemaakt. Kijk op Facebook zijn er vrienden die dagelijks posten een bord eten foto's van avond ervoor feestend.... Iedere avond... daar wordt best op gereageerd met leuk geweldig en met relaties. Als ik zulke mensen nu hiernaartoetrek heb je meteen ook een gevolg die je meekrijgt hun vrienden die diegene volgen. Zo kunnen zij ook weer verdienen door hun creativiteit op steemit te uiten. Nederland heeft aardig wat inwoners maar ik zie er weinig van hier. Toch zie ik steemit ook als een soort Facebook alleen mis ik de feestplanningen.
Als iemand creatief is en het wordt geresteemd krijgt diegene ook meteen weer meer inkomsten dus beloning voor hun creativiteit.
Waar ik ook mee zit is dat meeste met een gratis account beginnen dus ze hebben niet zoveel mana om te reageren en juist in het begin zijn ze heel erg enthousiast en duiken overal op, reageren en voten veel. Ook de inkomsten zijn zeer gering tot niets. Daarom ging ik de laatste tijd vooral naar de nieuwelingen om te voten totdat ik teveel had gevote of kwam het doordat ik een aardige powerup had gedaan, wie weet. Ook werk ik aan een idee om het overzicht terug te krijgen, want eenmaal gepost wordt het een heel karwei om een relevante post terug te vinden.

ideetjes

Met het weggeven van Shares aan nieuwelingen zou ik hun een steuntje in de rug te geven ook wat steem raffles en steemmonsters weggeefacties.
Visitekaartjes flyers en bijeenkomsten organiseren zijn wat omslachtiger ideeën. Ik heb ooit gameparties georganiseerd dus heb er wel wat ervaring mee opgebouwd al is het wel een hele tijd geleden.

belofte

Stel ik win de hoofdprijs in de staatsloterij van 15,5 miljoen deze maand dan stort ik 1 miljoen in steemit. Ik heb dan nog 14,5 miljoen over. Ik zal daarmee eerst mezelf natuurlijk maar ook anderen gaan helpen. Dus ik open een soort café/lunchroom waar cryptozaken besproken kan worden waar ook alleen betaald kan worden met crypto. Ook zal er bijna gratis eten geserveerd worden in een soort huiskamer van der valk idee.

rondvraag

Hieronder zie je een aantal eerdere berichten van mij. Kloppen deze nog zo nee wat klopt er niet meer aan?
Welke onderwerpen zou ik aan moeten snijden om meer Nederlands publiek te trekken.
Welke Tips en Truuks zijn er om legaal meer te verdienen zonder te spammen al heb je daar in het begin niet zoveel mana voor.

steemmonsters

Ook ik speel steemmonsters momenteel het is een andere manier om extra bij te verdienen.

history

Hier zijn eerdere posts van mij. Ze zijn ouder en moeten opnieuw bekeken worden in verband met HF20 update.

beginnen met steemit
de bevestigingsmail
stel je eigen voor
maximale curatie inkomsten
introducé yourself

witness

Ik ben een witness Ben je geïnspireerd door mijn posts en wil je mij steunen? Dan kan je voorgreendeliverence stemmen. Mocht de link niet werken kan je handmatig op mij stemmen door witnesses te kiezen en greendeliverence onderaan in te vullen.

support

Mocht je nieuw zijn en hulp nodig hebben is er een Nederlands discord kanaal alldutch
Ook is er een alldutch pagina.

Sort:  

mij ook als nieuwe volger, u verdient en hoge upvote maar dat heb ik nu niet. succes!!

Je hebt een nieuwe volger. Veel succes en sterkte de komende twee maanden.

ik vind het leuk om nederlands op steemit tegen te komen, daarom ga ik u ook volgen. succes!

Congratulations @greendelivernl! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.
You got more than 10 replies. Your next target is to reach 50 replies.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemFest³ - SteemitBoard Contest Teaser
The new Steemfest³ Award is ready!

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 57983.59
ETH 3132.93
USDT 1.00
SBD 2.44