Maximale curatie inkomsten

in #alldutch6 years ago

image
Met steem fork 19 is gewijzigd hoe het stemmen wordt berekend, in deze post leg ik uit hoe je hiermee om kan gaan.

Je bent nieuw in steem en denk je kom nu maar op met het geld. Wakker worden!! No pain no gain.
In bet begin zal je niet zo snel gaan, maar je hebt tools om te helpen voten zoals http://www.streemian.com en http://www.steemvoter.com .
Je zal het ook wel af en toe druk hebben en denken o ik moet nog even stemmen of je bent op vakantie. Je kan dan zo jouw votes automatisch door laten gaan. (Ik had dat afgelopen week. Ik was zo in het opzetten van mijn witnessservers gezogen dat ik geen tijd meer had of nam om posts te bekijken en die posts te belonen).

Met steemvoter kan je automatisch voten wanneer jouw favoriete steemer wat nieuws post en met streemian vote je automatisch posts waarvan er wordt verwacht dat deze post een hoge beloning krijgt (trailing). Met streemian in combinatie met @cury kan de uitbetaling van jouw votes wel tot 6 keer hoger liggen. Beide websites hebben een eigen login nodig, maar moeten gevalideerd worden met je steem key.
Met steemvoter zou je ook automatisch een nieuwe steemer kunnen steunen, al is het wel verstandig om eerst te controleren wat diegene post.

Votes

Op http://www.steemd.com kan je nagaan hoeveel votepower je nog over hebt je kan 10 keer per dag op 100% stemmen daarna loopt het verder terug. Let wel op hoe verder je terugloopt hoe langer het duurt tot je weer 100% votekracht hebt.

Op https://steemnow.com/@greendeliverence waar je van @greendeliverence jouw eigen login maakt kan je zien hoeveel steemdollar jouw vote opleverd. Als je op de rekenmachine klikt kan je ook uitrekenen hoeveel steempower je nodig hebt om jouw vote om te kunnen zetten naar steemdollars.

Het nadeel van automatisch stemmen.

Het nadeel hiervan is je raakt je binding met je favoriete bloggers kwijt. Jouw favoriete bloggers krijgen ook minder inkomsten doordat je ook minder reageert. Jij krijgt zelf ook minder reacties wanneer je minder reageert.

Witness

Ik ben witness geworden. Ben je geïnspireerd door mijn posts en wil je mij steunen? Dan kan je hier greendeliverence jouw stem op mij uitbrengen. Mocht om 1 of andere reden dit niet lukken kan je op witnesses handmatig jouw stem uitbrengen.

Tot slot

De Engelse handleiding is geschreven door Jerry banfield
Voor vragen kan je altijd terecht op de discourd channel van #alldutch

Mijn eerste post in steemit training beginnen met steemit
Mijn tweede post in steemit training de bevestigingsmail
Mijn derde post in steemit training stel je eigen voor
Mijn introduceyourself post

Sort:  

Ik vroeg me al af waar die snelle instant votes vandaan kwamen thanks

Interessante post! Met steemvoter ga je dus automatisch gaan voten. Soms zijn er dagen waarin ik helemaal niet vote omdat ik te druk bezig ben. Lijkt mij een goede oplossing voor mij :D

Ja met steemvoter vote je automatisch stel een goede vriend heb je net geintroduceerd in steem je kan hem dan opnemen in jouw steemvote omgeving. Met streemian ga je een stapje verder dan vote je automatisch puur voor de winst.

Ik heb zelf via minnowbooster mijn votes verkocht, de eerste keer zo stom dat ik daar na meer dan een dag kon wachten op volle power (oeps beginnersfout haha) toen teruggezet naar 90% maximaal, maar daardoor kregen mijn eigen stemmen minder waarde, dus nu sinds enkele dagen even uitgezet. Even weer gewoon zelf alles doorzoeken en stemmen.. Maar wel goede tips! Een opmerking, er staat in je tags: tutural het is volgens mij tutorial ? Of is het bewust, want dan heb ik niks gezegd hihi :)

** Gefeliciteerd **, Je post is ontdekt en weergegeven door @OCD in hun [dagelijkse Internationale compilatie 108] (https://steemit.com/ocd/@ocd/ocd-international-daily-issue-108)!

Je kunt @ocd volgen - lees meer over het project en zie andere * Juweeltjes *! We streven naar transparantie.


Als je wilt dat je posten worden ge-resteemed door @ocd om een ​​groter publiek te bereiken, gebruik dan de tag # ocd-resteem. Je kunt er hier over lezen [hier] (https://steemit.com/ocd-resteem/@ocd/ocd-introducing-ocd-resteem-get-resteemd-by-ocd).


@ocd heeft nu een witness. Je kunt stemmen op @ ocd-witness met [SteemConnect] (https://v2.steemconnect.com/sign/account-witness-vote?witness=ocd-witness&approve=1) of op [Steemit Witnesses] (https: // steemit.com/~witnesses) om andere ondergewaardeerde auteurs te helpen!

Ik heb je een witness vote gegeven!!
Hoop dat het je een beetje goed af gaat!!
Een vriend van mij is geloof ik ook witness, al weet ik niet hoe het ermee gaat.
Fijne dag!!

Sorry voor de late reaktie ik ben de servers alvast aan het voorbereiden op uitbreiding en stuitte op een probleempje beter nu dan straks daarom dus een backup server. Als het goed is heb ik het nu opgelost. Hij is voorbij de 11% waar hij op crashte. Ik heb nu wel mooi de mogenlijkheid om alles meteen goed in te stellen 😁.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 63968.82
ETH 3136.80
USDT 1.00
SBD 4.28