Bugün Steemit'te 1.Yıl Dönümüm / 1 Year On Steemit

in #tr6 years ago (edited)


Bugün Steemit'e katılmamın birinci yıl dönümü. Steemitboard yazıma yorum bırakmasaydı bundan hiç haberim olmayacaktı. Bir sene nasıl bu kadar çabuk geçti inanın hiç anlamadım. Burayı ilk keşfettiğim zaman çok farkı duygular içerisindeydim. Kafamı dağıtacak bir yandan ufak kazançlar elde edeceğimi ümit ederek kayıt olmuştum. Kayıt olurken burasının henüz ne olduğunu tam kavrayamamıştım. Ne yapmam gerektiğini, nasıl bir yol izlemem gerektiğini bilemiyordum. İlk günler o kadar zorlanmıştım, o kadar çok kafam karışmıştı ki, işte tam bu belirsizlik yaşadığım dönemde @damla 'nın yol gösterdiği yazılar ile karşılaştım. Henüz o dönemler onu hiç tanımıyordum ama bir çok şeyi onun hazırlamış olduğu kılavuzlar sayesinde öğrendim. İyi ki burayı keşfetmiş ve iyi ki bizlere yol göstermiş. Ona bu vesile ile buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.


Az çok üyelik işlemlerini öğrendikten, bir kaç paylaşım yaptıktan sonra, Türk topluluğunun toplandığı Discord denen yeri keşfettim. O zamanlar Discord'u hayatımda ilk kez duyuyordum tabi. O toplulukta @rdvn ve @fetch ile tanıştım. Bana hiç sıkılmadan her zaman yardımcı oldukları için onlara da teşekkür diyorum. İlk zamanlar gerçekten çok zorlanmıştım ama verdikleri teknik bilgiler sayesinde bir çok konuda fikir sahibi oldum. Yazdığı yorumlar ile pozitif enerji dağıtan @baycan 'cığıma da teşekkür ediyorum. Bana kalırsa, Steemit'te onun enerjisi sayesinde çiçekler açıyor.



Steemit'in gücünü ilk şu yazımda keşfetmiştim. Bir gün acaba burası sayesinde çocukları sevindirebilir miyiz diye düşünürken çocuklar için kampanya başlatmıştık. @fakire1sadaka ve @rdvn desteği ile ilk adımı atmış acaba sonuç ne olacak diye heyecanla beklemiştim.(burada) Açıkçası pek katılım beklemiyordum ama öyle çığ gibi büyüdük ki çok şaşırmıştım. İstediğimiz zaman birlik olup neler başarabileceğimizi gördük. Türk topluluğunun desteği sayesinde de çok güzel bağışlar toplandı.(destekler için) Bu dayanışmamız sayesinde bir çok çocuğun ayaklarını ısıttık. Buradan tekrar söylemek istiyorum. Gerek yorumlarıyla gerek bağışları ile destek olanlara teşekkür ederim. İşte bu olaydan sonra buraya daha fazla bağlandım. Keşke her şey böyle güzel ilerlese. Burada kavgalara hiç gerek yok bence. Koskoca Steemit platformu hepimize yetiyor. İstediğimiz zaman ne güzel dayanışma içerisine girebiliyoruz. Hep böyle birlik içerisinde kalalım!


Buradan çok güzel arkadaşlıklar edinip tecrübeler kazandım. Hepinize çok ama çok teşekkür ederim. Önümde daha çok uzun yollar. Bu yolları elimden geldiğince yürümeye çalışacağım. Nice senelere canım kendim.

Not; Toplanıp gerçek pasta kesmedik belki ama görselde ki pastadan devasa dilimler size gelsin! :)

 


 

 


Posted from my blog with SteemPress : http://tugbagungor.steemblogtr.ovh/2018/12/13/bugun-steemitte-1-yil-donumum-1-year-on-steemit/

Sort:  

tebrik ederim, daha nice yıllara hep birlikte🤗
🎈🎈🎈💐🎂

Amin hep birlikte insallah. Teşekkür ederim canim 😍

Yazdığı yorumlar ile pozitif enerji dağıtan @baycan 'cığıma da teşekkür ediyorum. Bana kalırsa, Steemit'te onun enerjisi sayesinde çiçekler açıyor.

Çok tatlı bir yorum olmuş tatlım 🥰
Burada iyiki varsın dediğim canlar arasındsın varlığın yazıların enerjin süper @miniklady ile sana bayılıyorum Allah nazarlardan saklasın çok örnek bir dostluğunuz var.
nice yıllara güzel kalpli kız 😘

Amin canım. Nice guzel gunlere hep beraber.Teşekkür ederim 😘

Bugünlerde insanın Steemit'e tutunması için iyi sebepleri olmalı. Sizler benim en büyük sebeplerimdensiniz, Steemit'in kalbi güzel kendi güzel kızları @tugbabeauty @baycan @sudefteri 🦋

Steemit doğum günün kutlu olsun canım 🎂💕

Tesekkur ederim canim. Nice senelere hep beraber 😍😍🙆‍♀️

@damla benim için de öyle canım 😗⚘


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.
@c-squared runs a community witness. Please consider using one of your witness votes on us here

Thank you 😍

bugüne kadar paylaşımlarınıza yorum atıp etkileşime geçmedim belki ama uzaktan da olsa bakıyordum bazılarına. görsel düzene özen gösterilmiş, araştırmaya dayalı bazen oldukça uzun(ki bu iyi birşeydir), güzel yazılarınız var. özellikle kitaplar, diziler ve hayvan sevgisi ile ilgili. umarım bundan sonra gördükçe daha fazla yorum atarım. steemit'te nice yıllara :)

Bazen kısa yazacağım dediğim zaman kendimi kaptırıp uzun yazabiliyorum Teşekkür ederim yorumunuz için :))

Merhaba. Yazınız C² ekibi değerlendirmesi ile Trliste kürasyon kuyruğu tarafından oylanmıştır. Sevgiler.

Teşekkur ederim 😍

Calling @originalworks :)
img credz: pixabay.com
Nice, you got an awesome upgoat, thanks to @kucukprens
BuildTeam wishes everyone a great Christmas and bullish Holidays
Want a boost? Minnowbooster's got your back!

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Tugbabeauty from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63501.83
ETH 2650.23
USDT 1.00
SBD 2.81