YARDIMLAR ULAŞTI..

in #tr6 years ago

IMG_20180325_215726_082.jpg

Merhabalar herkese..

Arkadaşlar biraz uzun sürdü ama yardımlarımız ulaştı yerine. Alışveriş süresi, ihtiyaç sahiplerini tespit edip kargolamamız derken biraz vakit aldı. Aşamalar da çektiğimiz fotoğrafların bir kaçını sizinle paylaşmak istiyorum.

IMG_20180325_215726_082.jpg

IMG_20180325_220002_783.jpg

IMG_20180325_220410_124.jpg

IMG_20180325_220515_940.jpg

IMG_20180325_220216_596.jpg

IMG_20180325_220123_301.jpg

IMG_20180325_220301_762.jpg

Öncelikle manevi daha sonra maddi yardımlarınız, destekleriniz için çok ama çok teşekkür ederiz. Yardımlar gerçek ihtiyaç sahiplerine gitti, bir sürü çocuğun ihtiyaçları giderildi. Hepiniz melek gibi insanlarmışsınız sizinle karşılaştığım için çok şanslıyım.

Biz elimizden geldiği kadar aşamaları sizinle paylaştık fakat bize sormak istediğiniz daha ayrıntılı bilmek istediğiniz sorularınız varsa yorum kısmında seve seve yanıtlarız. Yazımı bitirmeden her ne kadar kendisi bunu okuyamayacak olsa da sevgili Defacto müdürü Onur beye çok teşekkür ederim alışveriş yaparken yardım için olduğunu söylediğimiz de hiçbir talepte bulunmamıza rağmen 4 adet okul çantası vererek katkı da bulunmak istedi. Hepinize iyi niyetiniz için çok teşekkür ederiz.

Hoşçakalın...

Sort:  

Ek olarak yardımların çoğu belirtmeyi unutmuşuz https://www.instagram.com/mutlulukgiysincocuklar/ derneğine gönderdik. İnternetten araştırabilirsiniz köy okullarına yardım topluyorlar. Son kargoyu resimde gördüğünüz gibi minik kıza ayrı gönderdik. O miniği bu projeye başlarken ayakkabı tutuşunu hepiniz gördünüz onu unutmak olmazdı. Yurtiçi Kargo'ya da teşekkür ederiz.Başka kargo firmaları bizden iki koli için çok büyük rakamlar istediler. Yurtiçi sağolsun yardım olduğunu duyunca bizden 50 TL aldı.
Hatta ilk Aras Kargo ile anlaştık eve gelip alacaklardı ama gelen kişi biraz sorun çıkarttı.Emel arkadaşımızın evi 6. katta kendisi belinden rahatsızdı o gün almayan gelen kişi yardım olmasını bilmesine rağmen ben indiremem sen indir diyip biraz tartışma çıkarttığı için en son Yurtiçi ile anlaştık.Gelip aldılar ve indirimli göndermemizi sağladılar ve çok ilgilendiler.Neyi ne kadara aldığımızı merak edenler olursa fişleri atarız. Hatta ben şu an ben de olanı atayım. Ben de o küçük kıza aldığımız duruyor. Sağ tıklayıp yeni sekmede açıp inceleyebilirsiniz. Çok ucuz adi alıp daha fazla alabilirdik ama ucuz ürünler ne kadar dayanır malum.Bir de kullananlar çocuk olunca ayakkabılara biraz dayanıklı olsun diye daha fazla özendik. Kalanları da gördüğünüz gibi okulda giysin diye esofman ve günlü giysiler ekledik. Aklınız da bir soru işareti var ise bize sorabilirsiniz. Bu sizin en doğal hakkınız seve seve cevaplarım. Unutmadan son olarak 35TL gibi bir rakam var kartta kalan. Onu vermek istedim çocuk bulamadım etrafta. Oturduğum yer cadde üstü etrafta pek çocuk yok. Üstelik rahatsızım iyileşir iyileşmez parklara gitmeyi düşünüyorum. Zaten havalar da ısındı sayılır, kalan para ile çocuklara abur cubur dağıtmayı düşünüyorum. Emeği geçen herkese teşekkürlerimi iletiyorum.
Fişlerini attığım alışverişimiz kampanyayı başlatmamıza sebep olan miniğimize ait. :)

df.PNG
IMG-20180317-WA0077.jpeg

IMG-20180317-WA0079.jpeg

IMG-20180319-WA0004.jpeg

🙋‍♀️🙆‍♀️🤦‍♀️

Yapmış olduğunuz yardımlaşma dan dolayı çok teşekkür ederim

Biz de size teşekkür ederiz yorumunuz için 🤗

  • Feronio - 22 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Feronio Oy Listesi Linkinden detaylara ulaşabilirsiniz.

Çocukların sevindiklerini görmek büyük mutluluk veriyor insana. Hep onlarn gülmesini istiyor insan, ruhu doyuyor. @tugbabeauty ve @miniklady şimdi sizlerin duyduğu sevinci huzuru çok iyi görebiliyorum, duyarlı güzel yüreklerinize sağlık . Destek olan herkesin yüreğine sağlık 😍

Çok teşekkür ederiz sevgili @baycan 🤗

Emeği geçen herkese teşekkürler.Boşuna dememişler birlikten kuvvet doğar diye.Birlik olduktan sonra aşılmayacak yol yok yeterki beraber olalım...

Aynen öyle umarım bu yardımlaşma hep devam eder 🙋‍♀️

İkinizi de tebrik ediyorum. Güzel faaliyetlerinizin devam etmesi diliyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.13
JST 0.033
BTC 63252.23
ETH 3035.50
USDT 1.00
SBD 3.73