Çocuklar İçin Lütfen Okuyun! | Donations For Children!

in #tr6 years ago (edited)

Merhaba Steemit Ailesi.
Ben bugüne kadar burada hiç kimseden asla bir şey talep etmedim.
Ama bugün sizlerden tek bir şey istiyorum o da bu yazdığım yazımı sonuna kadar okumanız.
Ben kendime buradan ilk kazanacağım para ile çocuk sevindireceğim diye bir söz vermiştim.
Çok yakın arkadaşım @miniklady sürekli bu tarz projelere gönüllü olarak yardım ettiği için ona danışıp durumu anlattım ve onun bahsettiği sorumluluk projesi sayfasına ulaştım ve sözümü tuttum.

Şimdi biliyorum bir çok kişi bunun söylenmemesi hatta yaptığın iyilik kendine kalmalı diye bir şeyler söyleyecek.
Bu yüzden bu yazıyı biraz çekinerek yazıyorum.
Amacımız gösteriş değil bir nevi sizi de bu projelere teşvik etmek.

Bu yazıyı hazırlamama sebep olan asıl olay az önce bana gönderdikleri mesajdı.
Mesajı gördükten sonra hissettiklerimi sizlerde hissedeceksiniz biliyorum.

75010b78-d05c-476b-8f8f-89af7dcd6b26.jpg
4c20a7e8-e732-450c-ac53-bfd9de17cf15-tile.jpg

Şu mesajı okuyup etkilenmemek elde değildi.
Bizim yardımlarımızı bekleyen binlerce çocuk var biliyorum.
İşte ben ve arkadaşım böyle bir mesajı görünce ister istemez çok üzüldük.
Daha fazla ne yapabiliriz derken @miniklady Steemit platformu üzerinden bir şeyler yapabiliriz dedi.
Biraz çekindik tabi. Olur mu? Hoş karşılanır mı?
Derken işte buradayız.

Bizim düşüncemiz şu yönde;

Ayda bir bu konuda yazı hazırlamak.
Hazırladığımız yazımıza gelen tüm gelirleri kayıt altında tutmak.
Gelirlerle seçtiğimiz sosyal sorumluluk projeleri yürüten sayfalara ulaşarak çocukların eksiklerini karşılamak.

Şu hayatta çocuk sevindirmek kadar güzel bir şey yok!

Biz neden Steemit gibi bir platform da bunu başarmayalım ki?

Sosyal sorumluluk projemize başlangıcımız bu yazı olacak.
Bu yazıya gelen oyların gelirlerini ya da göndermek istediğiniz Sbd-Steem'leri kayıt altında tutmak.
Yani yapacağımız tüm bu adımları sizlerle şeffaf bir şekilde paylaşacağız.

Aklınız da bir şüphe olur mu bilmiyorum.
İnsanız olabilir eğer varsa size sayfaları paylaşacağım.
Belki kendiniz bir şeyler göndermek isteyebilirsiniz bizim için sorun değil.
Yeter ki daha çok ihtiyaç sahibi çocuklara ulaşalım.

Benim yukarı da bahsettiğim sayfa
iyiliğe yolculuk
@miniklady nin gönderim yaptığı diğer siteler ise ;
sende bir fidan dik
bendeyanındayım

Ben ve @miniklady sizden tek bir şey istiyoruz.
Yazımızı oylamanız ve herkese ulaşmamız için reestem yapmanız yeterli.

Eğer bağış düşünüyorsanız Memo bölümüne Çocuklar İçin yazmanız yeterli

Son olarak projemizin daha çok duyulması ve katılımcıların artması gerekiyor.
Bu yüzden gönüllü olarak yazımızı diğer dillere çevirecek kişiler var ise bana TRDiscord sunucusundan Tugbabeauty olarak ulaşırsa mutlu olurum.

Varsa bu konu hakkında önerilerinizi yorum kısmından bizlere iletebilirsiniz.
Ve lütfen profilinizde paylaşmayı unutmayınız!

Sevgiler,
@tugbabeauty
@miniklady

ENG|

Hello Steemit Family,

Untill this day, i have never asked for anything from anyone here, but today i’m asking you to read this post untill the end of it. I had promised myself that i would make a child happy with the first money that i would earn on this platform. My very close friend @miniklady helps these kinds of projects as a volunteer, this is why i told her about this and i reached her responsibility page to keep my promise.

Now i know that most people will say that this should not been told or that whatever good you do should stay with you instead of sharing it. This is why i am writing this post faintheartedly. Our purpose is not showing off, it is to let you know about this project.

The real reason that made me make this post is the message they just sent me. After seeing the message i am sure that you will feel the same that i feel.

75010b78-d05c-476b-8f8f-89af7dcd6b26.jpg

The tekst in the picture says “Amin insaallah, thanks to your beatiful heart” and “Hello miss tub. My friend has given the shoes to one of the children. Thank god, her feet were wet because she went to school with summer shoes, she was very happy. May god be with you.

4c20a7e8-e732-450c-ac53-bfd9de17cf15-tile.jpg

It’s impossible to read this message and not be influenced. There are thousands of children waiting for our help, i know that. Me and my friend became very sad when we saw a message like this. While thinking about what else we could do, @miniklady said we could do something on the Steemit platform. Ofcourse, we hesitated a bit. Would it work? Will people like it? Well, here we are.

Our thoughts are like this;

Make a post once a month about this topic.
Keep an eye on all the earnings that these posts will get us.
Use the earnings to get the children something that they need by reaching out to social responsibility projects.

There is nothing more joyful in this life than making a child happy!

Why wouldn’t we be able to succeed with this on a platform like Steemit?

The beginning of our social responsibility project will bet his post.
All the earnings of this post or the donations sent as SBD or STEEM will be recorded.
We will share every step we take with you in a transparent way.

I do not know if there will be doubts in your minds.
We are human, it’s possible. If there are doubts i will share the pages with you.
Maybe you will send something yourself, that’s not a problem for us.
As long as we reach more children that need something.

The page i’m talking about above

iyiliğe yolculuk
Other websites where @miniklady sends to are;
sende bir fidan dik
bendeyanındayım

Me and @miniklady only want one thing from you.
Upvote this post and resteem it so it will reach everyone.

If you think about donating, writing “for the children” in the memo section will be enough.

As last, our project needs to be heard of more and the participant count needs to increase.
For this, if there are any volunteers that want to translate our post to different languages i would be very happy. You can reach me on TRDiscord

If you have any suggestions about this project, you can tell us through the comment section.

With love,
@tugbabeauty
@miniklady

Sort:  

Öncelikle bi tarz bir kampanya başlattığınız için SCA olarak sizi gönülden tebrik ediyoruz. Yazınızın tamamını okuduk ve iyi niyetinizden hiçbir şüphemiz yok.

Son zamanlarda sadece ülkemizde değil, Dünya çapında birçok acı haberle karşılaştık. Tecavüze uğrayan çocuklar, yeni bir gelecek umuduyla denizden karaya vuran bebekler, savaşın orta yerinde sahilde top oynarken bombalanan çocuklar vs.

Ancak her kötü haberde tüm Dünya insanları olarak geleceğimizi kaybettik. Kaybettiğimiz gelecek, başına isabet eden şarapnel parçaları ile ambulansın içerisinde, tüm Dünya'ya onu çeken kameralara attığı gülücükte saklıydı Halep'li Ümran bebeğin...

Her kötü haberde içimiz sızlasa da ne yazık ki, tüm Dünya çocukları için birsey yapmak imkansız. Ancak kendi ülkemizdeki çocuklarımıza yardım edebilmek için önümüzde hiçbir engel yok.

Onlar bizim geleceğimiz. Onlar Atatürk'ün uğruna hitabe yazdığı, bu ülkenin aydınlık yarınları olabilirler. Onlara uzatılan her el, ileride bu ülkenin refahına atılmış birer adım demektir. Başta köy okulları olmak üzere, okumaya ihtiyacı olan her çocuğa elimizden geldiğince yardım etmeliyiz. Bu çocuklar her yerde. Oturduğunuz sokakta komşunuz, belki de bir akrabanız. Önce onlardan başlayıp sonra gittikçe büyüyen bir organizasyona dönüştürülebilir.

Ifog hesabi üzerinden yaptığımız sosyal projeler içerisinde çocuklar ile ilgili bir kampanya düzenleme niyetimiz vardı. Şimdi sizlerinde bunu yaptığını görünce, destek vermek istedik. Umarım bu tarz projeleri, Steemit vasıtasıyla artırabiliriz. Insanlara biraz olsun, örnek olmayı başarabiliriz.

Tüm insanlar adına, böyle bir projeyi yarattığınız için size teşekkür ederiz.

  • Steem City Afyonkarahisar

Yazınızı büyük zevkle okudum ve tüm söylediklerinizin hepsine katılıyorum.
Evet buradan olmasa bile yakınımız da bir yerlerde mutlaka yardıma muhtaç minikler vardır. Herkes bir tanesine el verse o minikleri sevindirse bu dünya daha yaşanılır halde gelecek. Bu tarz projenizin olmasına çok sevindim. Ne kadar çok olursak o kadar çok iyi olur. Destekleriniz ve bu güzel yorumunuz için size çok teşekkür ederim. O kötü haberlerin üstesinden bu tarz iyi şeyler yaparak geleceğiz.
HEP BİRLİKTE

You can support me with a vote friend will be grateful

Arkadaşlar sizlere bu duyarlılığınız ve proje için çok teşekkür eder ve ayrıca tebrik ederim.

Sonunda Steemit buraya geldiğim ilk zamanlarda hayal ettiğim şekilde kullanılmaya başlıyor. Sadece bir upvote vererek bile insanlar katkıda bulunabiliyorlar. Bu çok ama çok güzel bir şey. Yıllardır diğer sosyal ağlarda başlatılan projelere insanlar isteseler de yardım ellerini uzatamadılar ya da sadece bakmakla yetindiler. Bu platform sayesinde verilecek bir upvote bile o projeye ufakta olsa katkı sağlayacak. Sizler gibi güzel yardim projeleri üreten arkadaşlar da çoğalacaktır. Hepsine herkesin yardımda bulunması eskiden olanaksız iken şimdi bütün projelere bu sayede insanlar katkıda bulunabilecekler.

Sakın yeterli destek göremezseniz vazgeçmeyin. Devam edin projelerinize. Bu sistem daha çok tanınacak ve gün geçtikçe çoğalacagiz. Bu sayede duyarlı insanlar kayıtsız kalamayacaklardır ki dediğim gibi en azından upvote ile destekleyeceklerdir. Ben inanıyorum bu sayede artık hiç bir çocuğumuzun ayağı üşümeyecektir.

Biz bu paylaşımla yola çıkarken bu kadar destek beklemiyorduk. Öyle güzel destekler geldi ki öyle güzel birleştik ki hepsine ayrı ayrı teşekkür ediyorum. Asla vazgeçmeyi düşünmüyoruz ilerletebilirsek bu tarz projeleri yapmayı düşünüyoruz. Bir başkası da olabilir bu tarz paylaşımlara destek vermekten de vazgeçmeyeceğiz.

@tugbabeauty seni ve senin şahsında başta @miniklady olmak üzere emeği geçen herkesi tebrik ediyorum, hepinizden Allah razı olsun.

Arkadaşlar çocuğun ideolojisi yoktur, dini, dili, ırkı, cinsiyeti veya milliyeti önemli değildir. Çocuk çocuktur. Bu kampanyayı özel kılan da bu yani çocukları baz alması ve onların mutluluğunu hedeflemesi. Çocuğum olana kadar, sizin bu yazınızdakine benzer haberler okuduğum veya dinlediğim zaman sadece dinler ve üzülürdüm ama çocuğum olduktan sonra dinlemek ve üzülmek yetmiyor daha fazla ne yapabilirim den yola çıkarak kendimce her ay düzenli hale getirdiğim ve bunun sonucunda kendimi daha bir huzurlu hissettiğim bir program yaptım. Rabbim imkan verdiği müddetçe devam edeceğim.

Bütün bunların yanında, başta ben olmak üzere yüzlerce, binlerce insan, bir şeyler yapmak istesek te, belki zaman bulamamaktan dolayı, belki de üşengeçlikten dolayı, ya düşündüklerimizin bir kısmını yapabiliyoruz ya da hiçbirini gerçekleştiremiyoruz. Bu kampanya dünyalık işlere dalıp ta unutmaya yüz tutmuş olan insanlığımızı bize hatırlattığı için çok önemli.

Elinize yüreğinize sağlık.

Ne güzel yazmışsınız..

Abi şu yazın beni öyle duygulandırdı ki anlatamam. Evet çocuklarımızın dini, dili, ırkı onlar yeryüzüne gönderilmiş birer melek. Elimizden keşke daha fazlası gelse de tüm meleklerimize kol kanat gerebilsek. Güzel yorumun için ve desteğin için teşekkür ederim. Ve böyle bir şeyde birleşmiş olmak beni çok mutlu etti. Tekrar teşekkür ederim.

iyi yerlere dikkat çekmişsiniz

Teşekkür ederiz.

Emeğiniz,uğraşınız ve duyarlılığınız gerçekten gurur verici. Bu dünyada çocukların mutlu olması kadar güzel birşey yoktur. Sosyal sorumluluk uğraşınız için teşekkür eder saygı ve sevgi ile selamlıyorum sizi.

Biz steemit TR ailesi olarak elimizden geleni yapacağız. Yeterki çocuklar sevinsin ve tok açın hâlinden anlasın.

Emeği geçen herkese teşekkürler

Tr ailesi olarak bugün çok güzel destekler aldık. Güzel yorumunuz için ve desteğiniz için teşekkür ederim.

Arkadaşımın yazısında da belirttiği gibi herşey ispatlı bir şekilde yapılacak giden yardımların kime ne olarak gönderildiği. Son zamanlarda çocukların uğradığı zulümlere hepimiz şahit olduk bu onlara bir özür olsun lütfen elinizden geldiği kadar desteklerinizi esirgemeyin.

Destek olan herkese çoook teşekkür ediyorum tek tek yazamadım ama gerçekten çok yüce gönüllüsünüz çok sağolun arkadaşlar 🤗🙆‍♀️

Gerçekten çok güzel düşünülmüş çok güzel bir proje. Güzel yüreğinizle başlattığınız bu yardım projesine elimden geldiğince destek olmaya çalışacağım. Steemitte böyle güzel düşünen arkadaşları görmek çok güzel. Çocuklar için yapılan yardım en güzel yardımdır. Bu yazınızı üyesi bulunduğum trteam deki arkadaşlarımla paylaşarak ve az da olsa sbd göndererek destek olmaya çalışacağım. Bu güzel düşünce için her ikinize de teşekkür ediyorum. Keşke herkes bu kadar düşünceli olsa. 😃

Katılıyorum söylediklerinize. Destek verdiğiniz için de ayrı bir teşekkür ediyorum. Sizler gibi iyi düşünceli kullanıcıların olması ayrı bir güzel. Teşekkürler tekrar.

Ingilizceye cevirisi yapilmistir ve sorumlu arkadaslara gonderilmistir. Yaptiginiz bu guzelligi cok takdir ediyorum, ellerinize saglik. Bir cocugun gulucugu kadar guzel birsey yok bu dunyada. Basarilar.

Desteğiniz için ve güzel yorumunuz için ne kadar teşekkür etsem az. Çok ama çok teşekkür ederiz.

Yapmış olduğunuz bu değerli proje umarım birilerine umut ışığı olur , minik ayakları ısıtır belki minik elleri ısıtır . Bizim kalbimizi ısıttı bile çoktan teşekkürler. Herkesi bu projeye katkı yapması için bekliyoruz .

Çok teşekkür ederim yanımızda durduğun ve bize destek çıktığın için.

Elinize, yüreğinize sağlık. Eminim o çocuğun yaşadığı mutluluğa paha biçilemez. Duyarlılığınız için ve bizlere de destek olma fırsatı sunduğunuz için teşekkürler.

Ben teşekkür ederim destek verdiğin için. Umarım daha çok cocuğa ulaşırız.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63877.55
ETH 3143.56
USDT 1.00
SBD 3.97