Almanya BaFin, Kripto Düzenlemelerini Tartışmak için Gürcistan Ulusal Bankası'nı Ziyaret Etti

in #tr6 years ago

Avrupa'daki en büyük finansal denetçilerden biri, 18 Mayıs'ta NBG'nin sitesinde yer alan bir göreve göre, kripto para birimi düzenlemelerini tartışmak için Ulusal Gürcistan Bankası (NBG) ve finans sektörünün diğer üyeleriyle bir araya geldi .

Göreve göre, Almanya Federal Mali Denetim Otoritesi (BaFin) 'den bir temsilci, NBG üyeleri, uluslararası finans kurumları (IFI), özel sektör, ticari bankalar , brokerlar, denetim ve hukuk şirketleriyle kripto farkındalığını artırmak için bir araya geldi. ülke. Toplantıda katılımcılar, Avrupa'nın önde gelen mali denetim otoritesinden kripto endüstrisi hakkında detaylı bilgi alma şansına sahip oldular.

Aralık 2017'de Gürcistan'ın NBG'si, kripto paralara karşı şüpheci bir tutum aldı ve vatandaşları temkinli olmaya çağırdı . Banka, kripto para birimlerinin yasal bir ödeme aracı olmadığını, kriptoyla ilgili herhangi bir faaliyeti düzenlemediğini ve NBG'nin konuyla ilgili hiçbir sorumluluk taşımadığını kamuoyuna şunları söyledi:

“Gürcistan Ulusal Bankası vatandaşları bu konuda uyarmak istiyor. Kripto para birimleri Gürcistan'da yasal ödeme anlamına gelmez. Bu sektörde gerçekleştirilen her türlü faaliyet yasama organı tarafından düzenlenmez ve bu nedenle NBG'nin bir etki alanı değildir. ”

2017 yılında Cambridge Alternatif Finans Merkezi tarafından yayınlanan Global Cryptocurrency Karşılaştırma Çalışmasına göre, Gürcistan Çin'den sonra bilinen kripto madencilik tesislerinin sayısında ikinci sırada yer aldı .

Nisan 2016'da Gürcistan hükümeti ve önde gelen Bitcoin (BTC) madencilik donanım üreticisi Bitfury , blok zincirindeki arazi başlıklarını kaydetmek için bir proje başlattı . Nisan 2017 itibariyle, partiler 100.000'den fazla başlık kaydetmeyi başarmıştı.

Kaynak https://cointelegraph.com

Sort:  

Kripto paralar ile ilgili harika bilgiler verdiğiniz için teşekkürler hocam. Elinize sağlık

Sağolasın hocam. Paylaşımlarımın birçoğu altlarında verdiğim kaynaklarda yazılı olan şeyler aslında. Benim bunlarda bir emeğim yok. Ben sadece düzenleyip yayınlıyorum. Kripto paralar ile ilgili her haberin önemli olduğunu düşünüyorum. Bu piyasa dengesini arz-talep mantığıyla kurduğu için insanlar davranışlarını ve yatırımlarını bu haberler neticesinde belirliyorlar. Dünyada olup biteni bilirsek eğer insanların davranışlarını da tahmin edebiliriz diye bir düşüncem var. Doğru mudur yanlış mıdır bilmiyorum ama bu düşünceden dolayı her haberin, her acıklamanın önemli olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle paylaştıklarım umarım kripto para ile ilğilenen arkadaşlara faydalı olur.

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 2.95% upvote!
I was summoned by @trbtc. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63592.23
ETH 2551.58
USDT 1.00
SBD 2.75