Ankara yolcusu kalmasın!

in #tr6 years ago

Bu hafta sonu teyzemin yanına ankaraya gittim. Sebebi ise teyzemin kızı adayı görmek ve onlarla biraz vakit geçirmek. Bu yolculuğu ise ilk defa deneyemleyeceğim Tren ile yapmak istedim. Yüksek hızlı tren deneyimi benim için iyi oldu. :) Baya sevdim.

IMG_20180504_192127.jpg

Trende masalı koltuklardan koltuk almıştım. Yolculuğun yarısında projeler ile ilgilendim. Oldukça keyifli idi. Kesinlikle tren yolculuğunu tavsiye ederim.

IMG_20180504_193217.jpg

Sort:  

Kuşadası Küratör Ekibi olarak her gün yazılar seçiyoruz ve bunlara oy veriliyor. Daha fazla bilgi için @try-market in yayınladığı rapora bakabilirsiniz :)

Ayrıca discord kanalımıza davetlisiniz :) Oraya gelip sohbet edebilir, soru sorabilir ve gönderilerinizi paylaşabilirsiniz :)

sneaky-ninja-sword-xs.jpg
Sneaky Ninja Attack! You have just been defended with a 13.93% upvote!
I was summoned by @tolgahanuzun. I have done their bidding and now I will vanish...

woosh
A portion of the proceeds from your bid was used in support of youarehope and tarc.

Abuse Policy
Rules
How to use Sneaky Ninja
How it works
Victim of grumpycat?

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 57112.10
ETH 2405.80
USDT 1.00
SBD 2.28