Feronio Oy Listesi - 10

in #tr6 years ago (edited)

Feronio Bot ve Listesi nedir?

coollogo_com-25900271.png

#feronio
- Sadece türkçe içeriklere oy veren, yorum atan bir bottur.
- TR tagı ile paylaşım yaptığınızda @feronio bota sinyal yollamış olursunuz. Bu yüzden tag kullanmaya özen gösterin.
- Teklif usulu şeklinde çalışan bir bot değildir. Ancak desteklemek isterseniz STEEM ve SBD gönderebilirsiniz. @feronio
- Oy atma işlemini bir süre boyunca @tolgahanuzun hesabından yapacağım. Çünkü bu hesabi bota göre oy gücü daha yüksek.

Feronio Listesi Hakkında daha fazla bilgiye buradan ulaşabilirsiniz.

Feronio Tagının Kullanım detayları

Bu tamamen opsiyonel bir seçenektir. Bu liste TR tagı baz alınarak seçilir. Ancak #feronio tagını da takip altına aldım. Ilerleyen zamanlarda küçük projeler yaparken birşeyler yapabiliriz. :)
12 Mart tarihinde #feronio tagı 5 post'da kullanılmıştır.

12 Mart Feronio Oy Listesi

UserPostOy değeri
@gokhan83kurtsteemit-egitim-rehberi-serisi-part-2-steemit-te-para-nereden-geliyor$ 0.127
@bymoeneri-birlikten-kuvvet-dogar$ 0.127
@coinmeriasteemauto-nedir-ve-ne-ise-yarar$ 0.127
@bybrawekitap-tanitim-yazisi-nasil-yazilmalidir-56273a3ac2852$ 0.127
@burakdogusoyhangi-gitar-ile-baslamaliyim$ 0.127
HesapKullanılan OyDeğeriToplam Değer
@tolgahanuzun50.0190.093 $
@feronio50.1080.540 $
---Geneltoplam0.127 $0.634 $

Sort:  

Yalnızca tr tagi ile paylaşmak yeterli mi ?

Bu liste TR tagı baz alınarak oluşturuluyor. TR Tag Analizi adresindeki postları inceliyorum. Oy gücüm olmasada bir liste olarak insanlara sunmaya çalışıyorum. Sımdilik küçük küçük ilerliyor. :/

kusura bakmayın ben burda yeniyim benim yazıma da yer vermişsiniz şeref duydum ama şu aşamada ne yapmam gerekiyor yani listede yazımın yükselmesi vs gibi şeyler sözkonusu mu acaba

Hocam benim yaptığım liste tamamen kişisel birşey. Yani bir resmi tarafı yok. Ben Tr tagında güzel içerik yapan arkadaşları listeliyor ve küçük oylar atıyorum. :)

eyw üstad yine de ilk günümde böyle bir listeye girmek beni mutlu etti sayende mutlu oldum ne kadar resmi olmasa da sonuçta dikkat çekebilmişim demekki varsa tavsiyelerin yazılarımla ilgili senin gibi tecrübeli bi arkadaştan bilgi almak isterim tabi vaktin varsa sana zahmet olmayacaksa

Hocam nasıl yazı yazılmalı konuları araştırın. Markdown kullanımı vs. Bununla alakalı yazılar zaten var. Hatta benim paylaştığım bu listelerede bakabilirsin. Günde 10 kişiye oy vermeye çalış. Türkçe içerik paylaşacağın zaman TR tagını ilk sırada kullanmaya çalış. Önereceğım pek fazla şey yok. Zaten ilk aşamada araştırman gerekiyor. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.028
BTC 64269.55
ETH 3490.29
USDT 1.00
SBD 2.53