Hangi Gitar İle Başlamalıyım?

in #tr6 years ago

Merhabalar

Gitar eğitimi ile ilgili bloglarıma başlıyorum izninizle. Öncelikle gitar çalmayı öğrenmek istiyorsanız ve hangi gitar ile başlamanız gerektiğine karar veremedi iseniz çok doğru bir yazıyı okuyorsunuz. Klasik gitar ile başlanır diye söylenir hep duymuşsunuzdur sizlerde ama ben bu görüşte değilim. Bence ne tarz müzik yapacaksanız veya ne tarz müzik dinliyorsanız ona göre bir gitar seçmeniz daha doğru olacaktır. Çünkü gitarların türleri ile çalım tarzları da değişiklik göstermektedir. Örneğin, klasik gitar tırnak tekniği ile çalınır daha çok ama siz rock müzik seviyorsanız power chords lar ile yürümek ise amacınız pena tekniği öğrenmek zorundasınız bunun için de akustik veya elektro bir gitar seçmeniz gerekir.


Klasik gitar eğitimi tamamen bambaşka birşeydir ve akor sistemi üzerine kurulmamıştır bu sebeple neredeyse farklı enstrüman bile sayılabilir elektro gitar veya akustik gitar ile. Tabi burda bahsettiğim biraz abartı oldu ama inanın aşırı derece fark var çalım tekniği gitar tutuşu vs gibi birçok alanda.


Eğer tok bir ses istiyorsanız, klasik eserler, türküler vs gibi şeyler çalmak ise amacınız yada flemenko ise kesinlikle siz klasik gitar ile başlamalısınız. Fakat eğer pop veya rock ağırlıklı şeyler dinliyorsanız burda akustik veya elektro gitar ile başlamanız size zaman kazandıracaktır.


Sorulaarınız için yorumlarınızı bekliyorum


Sort:  

öncelikle hoşgeldiniz. yazı için de elinize sağlık. gitar üzerine bir sayfa yapacağınızı söylemişsiniz ve beni benden aldınız diyebilirim :) kimse okumasa bile emin olun ki eğer yeterli emek verilmişse ben yazınızı okur ve beğenimi atarım(her ne kadar düşük bir oy gücüm olsa da). enstrumantal rock müziğin hastası olarak özellikle gitaristlerle ilgili yazılarınızı, gitar tablarınızı vs.. merakla bekliyorum. steemit konusundaysa her gün okuyun araştırın derim. yazılarınıza bot kullandırarak upvote aldırmayı öneririm. şuradan nasıl yapılacağına bakabilirsiniz: https://steemit.com/tr/@bojacktenenbaum/tuerkce-steemit-rehberi-3-steemit-upvote-nedir-minnowbooster-ve-upvote-bot-lari-nasil-kullanilir

bu arada ben de geçenlerde elektro gitara başlamakla ilgili, yani benzer bir konuda bir yazı paylaşmıştım, ilginizi çekebilir:

https://steemit.com/tr/@netknight/elektro-gitar-calmaya-baslamak-tavsiyeler

yorumun için teşekkür ederim profesyonel olarak müzikle uğraşıyorum yaacaklarım akademik anlamda olmayabilir ama kendi deneyimlerim ile ilgili sonuçlar olacaktır genel olarak ilgini çekeceğini düşünüyorum

tamamdır, sizden öğrenecek çok şeyimiz var o zaman :)

hepimiz birbirimizden çok şey öğreneceğiz :D yazınız çok güzelmiş gerçekten bayıldım bu arada

tekrardan teşekkür ederim.

Steemite hoşgeldiniz. Burada yeteneklerinizi çok iyi sergileyebilir ve çok güzel arkadaşlıklar edinebilirsiniz, steemitte size başarılar dilerim 😊 takıldığınız bir konu olursa mutlaka sorabilşrsiniz. Bir de gelişmek büyümek isterseniz size kuşadası projelerine katılmanızı tavsiye ederim, bilgi almak isterseniz yazabilirsiniz. Kuşadası projeleri yazılan her posta muhakkak güzel destek sağlıyor.

kesinlikle bilgi almak isterim yardımcı olursanız çok sevinirim

Discort kanalından üye olursanız linkini atıyorum
https://discord.gg/JGHSQn
Buradaki modlar sizi projeler hakkında bilgilendireceklerdir, benim ismimi verebilirsiniz. Bana çok destek oldular postlarımda Türk ekibini güçlendirmeye çalışan bir grup eminim size de yardımcı olacaklardır. Onların sayesinde kripto para uzmanı oldum diyebilirim.😃

üye oldum çok faydalı gerçekten teşekkür ederim

  • Feronio - 10 Oy Listesine postunuz eklenmiştir. Yazıyı oylayarak veya resteem yaparak listenin daha fazla kişiye ulaşmasına yardımcı olmak istermisiniz?

  • Ayrıca birçok konuda toplulukta bizlere yardımcı olan @emrebeyler'e bu link'den Witness oyu verebilirsiniz. Bu tamamen ücretsiz, güvenilir ve topluluk adına yararlı bir destek olacaktır.

tabi isterim fakat steemit te yeniyim yapmam gereken şeyi doğru yapabilmeyi umuyorum

Hocam bot mesajı otamatik atıyor, siz onun dedigine aldırmayın :) Yeniyseniz ögrenene kadar işleyişı TR tağında güzel içerikler çıkartmak en güzel desteklerden birisi olacaktır :)

bot olayları sıkıntı çıkartmaz mı

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61680.81
ETH 3443.96
USDT 1.00
SBD 2.51