You are viewing a single comment's thread from:

RE: Feronio Oy Listesi - 10

in #tr6 years ago

kusura bakmayın ben burda yeniyim benim yazıma da yer vermişsiniz şeref duydum ama şu aşamada ne yapmam gerekiyor yani listede yazımın yükselmesi vs gibi şeyler sözkonusu mu acaba

Sort:  

Hocam benim yaptığım liste tamamen kişisel birşey. Yani bir resmi tarafı yok. Ben Tr tagında güzel içerik yapan arkadaşları listeliyor ve küçük oylar atıyorum. :)

eyw üstad yine de ilk günümde böyle bir listeye girmek beni mutlu etti sayende mutlu oldum ne kadar resmi olmasa da sonuçta dikkat çekebilmişim demekki varsa tavsiyelerin yazılarımla ilgili senin gibi tecrübeli bi arkadaştan bilgi almak isterim tabi vaktin varsa sana zahmet olmayacaksa

Hocam nasıl yazı yazılmalı konuları araştırın. Markdown kullanımı vs. Bununla alakalı yazılar zaten var. Hatta benim paylaştığım bu listelerede bakabilirsin. Günde 10 kişiye oy vermeye çalış. Türkçe içerik paylaşacağın zaman TR tagını ilk sırada kullanmaya çalış. Önereceğım pek fazla şey yok. Zaten ilk aşamada araştırman gerekiyor. :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.029
BTC 61740.86
ETH 3453.31
USDT 1.00
SBD 2.51