Günde 5 kişiyi oyluyorum / #Feronio-1

in #feronio6 years ago (edited)

Feronio botda ne olaki?

Yaklaşık 1 haftadır #TR tagını takip ediyorum. @feronio adlı bir bot ile bu tagın günlük istatistiklerini paylaşıyorum. Bununla alakalı birkaç projem hala bulunuyor. Yapım aşamasında olduğunu ve güzel ilerlediğıni söylemeliyim.

2 Mart - TR Tag Listesi

Bu bot ile günde 5 beğendiğim içeriğe oy vermek ve bunu listelemek istiyorum. Bugün SP Kiralama işleri ile uğraştım. Bu hafta bu kiralama sürecini kesinleştirmeyi planlıyorum. Daha SP gelmesede ben oy vermeye şimdiden başlayıp projeden insanların bihaber olmasını istedim.

image

Feronio Bot ve Listesi nedir?

  • Sadece türkçe içeriklere oy veren, yorum atan (Yakın zamanda) bir bottur.

  • TR ve Feronio tagları ile paylaşım yaptığınızda @feronio bota sinyal yollamış olursunuz. Bu yüzden bu her iki tagı kullanmaya özen gösterin.

  • Teklif usulu şeklinde çalışan bir bot değildir. Ancak desteklemek isterseniz STEEM ve SBD gönderebilirsiniz. @feronio

  • Simdilik günde 5 kişiye tam güçte oy atan bir politikaya sahiptir.

  • Oy atma kriterleri olarak tamamen kendi kriterlerime göre seçtiğim bir liste oluşturmaktayım.

  • Oy atma işlemini bir süre boyunca @tolgahanuzun hesabından yapacağım. Çünkü bu hesabi bota göre oy gücü daha yüksek.

Bize destek olmak ister misin?

Eğer bu projeye destek olmak istiyorsan @feronio hesabına bagış veya SP gönderebilirsiniz. Ayrıca en güzel desteği bu bilgi mesajlarına yapacağınız oylar olacaktır. Özellikle @feronio hesabından yapılan paylaşımlara oy verebilirseniz mutlu olurum. Çünkü şuan bu yazıyı yazarken Bandwidth eksilerde olduğu için bir işlem yapamıyorum.

3 Mart Feronio Oy Listesi

UserPostOy değeri
@ekmekarasihttps://steemit.com/grip/@ekmekarasi/hafta-sonu-klasigim$0.0221
@erhanulusoyhttps://steemit.com/cat/@erhanulusoy/ilk-kedim-my-first-cat$0.0221
@guyrulihttps://steemit.com/tr/@guyruli/pardus-17-2-yayinlandi$0.0221
@rdvnhttps://steemit.com/tr/@rdvn/bir-zamanlar-londra-2$0.0221
@varollenghttps://steemit.com/art/@varolleng/turkish-cafe$0.0221
Kullanılan OyDeğeriToplam Değer
50.0221$0.1105 $
Sort:  

güzel düşünmüşsünüz elinize sağlık

Teşekkür ederim, umarım altından düzgün şekilde kalkabilirim. :)

Bagış için teşekkürler :) @ugurarslanboga

pek bişey değil ama elde olan o kadar

Ben teşekkür ederim, güzel içeriklerin devamını beklerim :)

Eline sağlık dostum. @peri seni ve @ferinio yu seviyor, çok selamı var :)

Selamlar, teşekkür ederim destekleriniz için :)

Iyi bir calisma olmus ellerinize sağlik

Teşekkür ederim, devamını görmek ümidiyle :)

Güzel bir çalışma.. Gelecek vaad ediyor. Başarılarınızın devamını ve bu listede yer aldığım için teşekkür ediyorum.

Güzel içeriğiniz için ben teşekkür ederim :)

@Tolgahanuzun güzel düşünce tebrik ederim.Oy gücüm yok ama bana da 5kişiyi iletirsen bende desteklerim.

Her gün bu şekilde bir liste paylaşacağım. Hosuna giderse o listedeki iceriklere oy verebilirsin. Desteklemek istersen bu listeyi duyurmak adina türkçe içeriklerde #feronio etiketini kullanabilirsin. :) Tesekkür ederim.

ilk postuma koydum.:D

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by tolgahanuzun from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

You got a 23.26% upvote from @nado.bot courtesy of @tolgahanuzun!

Send at least 0.1 SBD to participate in bid and get upvote of 0%-100% with full voting power.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62808.61
ETH 3464.94
USDT 1.00
SBD 2.53